Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

mijn hoop is gevestigd op donderdag.
zouden ze ook al de plattegrond van het terrein bekend maken ja? dat lijkt mij toch iets wat net voor het festival gebeurt

• Leuk
Waarderingen: DennisvdBr
mijn hoop is gevestigd op donderdag.
zouden ze ook al de plattegrond van het terrein bekend maken ja? dat lijkt mij toch iets wat net voor het festival gebeurt
Zo spannend is de plattegrond bij Pinkpop toch niet? De drie grote stages staan al sinds jaar en dag op dezelfde plek. Stage 4 is ook nog nooit verplaatst geworden.

nee, de plattegrond is de spanning nog niet.
Tijdschema/Podiumindeling dat is waar ik althans meest uit kan halen, voor de dagplanningen?
Meer acts op Stage 4, hoe pakt dat uit qua clashes?
Geen Garden of Love meer?

...en uiteraard die laatste zondag naam?
Tiesto, Hardwell, Garrix of misschien Rudeboy/UDS... of een buitenlandse act Guetta, Scooter, Florence of First Aid Kit?
Dat is nog wel een verrassing...

nee, de plattegrond is de spanning nog niet.
Tijdschema/Podiumindeling dat is waar ik althans meest uit kan halen, voor de dagplanningen?
Meer acts op Stage 4, hoe pakt dat uit qua clashes?
Geen Garden of Love meer?

...en uiteraard die laatste zondag naam?
Tiesto, Hardwell, Garrix of misschien Rudeboy/UDS... of een buitenlandse act Guetta, Scooter, Florence of First Aid Kit?
Dat is nog wel een verrassing...
daar ben ik ook heel benieuwd naar vooral voor de zaterdag en zondag.
Florence is geen slechte naam in combi met ID, zo trek je denk ik wel wat mensen aan

Ik hoop op Within Temptation. Op vrijdag de 17e staan ze op GMM, en daarna ruim een week niks. Kunnen ze net zo goed het Noordpodium nog even afsluiten op zondag de 19e...

• Leuk
Waarderingen: bootje76
Ik hoop op Within Temptation. Op vrijdag de 17e staan ze op GMM, en daarna ruim een week niks. Kunnen ze net zo goed het Noordpodium nog even afsluiten op zondag de 19e...
Within Temptation hebben al zo veel NL data, dat ik niet het idee heb dat ze nog toegevoegd gaan worden.
Met Pop on Top Valkenburg, Pesse en Vestrock zelfs als headliner, verwacht ik geen komst naar Pinkpop meer daar bij.

Trouwens heel raar hoe Florence ATM, in tegenstelling tot België, maar niet op de Nederlandse festivals terechtkomt de laatste jaren. Extra vreemd omdat ze zowel op een Pinkpop, BKS, DTRH of Lowlands zou passen qua doelpubliek (wat best weinig voorkomt).

Ja, erg jammer ook!

Ik zet voor de laatste spot mijn geld in op Floor Jansen of First Aid Kit en de aankondiging morgen om 12u, samen met het tijdschema.

Twee verschillende optredens toch? Nightwish en Floor solo. Ze brengt nu ook eigen muziek uit.

Floor stond volgens mij ook solo voor 2020 of 2021 gepland.

ja tuurlijk kan het maar verwacht dat ze eerst ook wel wat nummers van Nightwish zou doen solo maar dat kan dan niet/ zou vreemd zijn om te doen.
En waarom zouden ze zo'n naam tot het laatste bewaren om solo aan te kondigen

ja tuurlijk kan het maar verwacht dat ze eerst ook wel wat nummers van Nightwish zou doen solo maar dat kan dan niet/ zou vreemd zijn om te doen.
En waarom zouden ze zo'n naam tot het laatste bewaren om solo aan te kondigen
precies dit...

ik ben voor hoor, Floor solo... maar zie idd niet waarom zo'n aankondiging dan niet samen met de Nightwish aankondiging zou zijn gekomen.

Within Temptation hebben al zo veel NL data, dat ik niet het idee heb dat ze nog toegevoegd gaan worden.
Met Pop on Top Valkenburg, Pesse en Vestrock zelfs als headliner, verwacht ik geen komst naar Pinkpop meer daar bij.
Het is maar wat je veel noemt. Gewoon een Nederlandse act he? Twee kleinschalige festivalletjes in Mei, Vestrock begin juni, en dan eind augustus nog een kleintje. Vervolgens in November 2x de Ziggo. Volgens mij hebben ze meer gigs in België staan dan in Nederland dit jaar...

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
tja, laat ik zo zeggen, het aantal NL-optredens dat ze hebben staan, spreekt imo niet in het voordeel om ze nog op Pinkpop te verwachten

en elke andere Nederlandse act haha
maar nee ook al hoop ik dat je het goed hebt ligt het niet in de baan der verwachting

Users who are viewing this thread