Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Hoezo? Is toch niet echt een bijzondere naam?
zo'n 8 jaar geleden nog nr 1 van DJ Mag100 (paar jaar er voor ook btw).
na een sabbatical van zo'n 4 jaar weer een album en een wereldtournee.
"Power" en "Thinking about you" zijn bij 3FM de meest bekende hits.
Waaronder dat Power, in 2017 zelfs de top 3 haalde van de meest aangevraagde platen van 3FM Serious Request.

Stel Pinkpop zou nog een DJ als die laatste naam neerzetten, is dit imo een groot kanshebber.
Voorlopig voor Nederland enkel Ziggo Dome 3 december, voor Belgie staat Tomorrowland op de planning in juli.
Tussen Jerusalem in 26 mei en Ultra Kroatie 10 juli, zit nog een mooi gaatje voor Europese festivals.

• Leuk
Waarderingen: PJ
nou, laatste nieuwtjes waren op, donderdag 10 februari en donderdag 3 maart.
aankomende donderdag dan maar voorlopig even markeren?

Still Waiting Office Tv GIF by The Office

• Leuk
Waarderingen: Nikfestilover
afgelopen zaterdagavond was ik in de Rodahal in Kerkrade.
wat ik wel dacht terwijl ik aan de bonnenkassa stond, waar ook hier de prijs verhoogd was, dat Pinkpop ook wel zal verhogen in de muntprijs.
3 euro per muntje...
niet alleen dat, ik had ook het idee dat de Brand-bier-bekertjes ipv voorheen 0,25L naar 0,2L waren gegaan.
(volgens mij zit er qua organisatie veel kruisbestuiving tussen Rodahal en Pinkpop organisaties, vandaar dat ik de link wat makkelijk trek fyi)

Zou ik niet verbaasd zijn als Pinkpop de munten ook naar 3 euro trekt en misschien ook de bekertjes ipv 0,25L (ja nog gecontroleerd, 2019 was 0,25L) ook de 0,20L (Brand-bier-)bekertjes uitgeeft.

wat ik wel dacht terwijl ik aan de bonnenkassa stond, waar ook hier de prijs verhoogd was, dat Pinkpop ook wel zal verhogen in de muntprijs.
3 euro per muntje...
niet alleen dat, ik had ook het idee dat de Brand-bier-bekertjes ipv voorheen 0,25L naar 0,2L waren gegaan.
(volgens mij zit er qua organisatie veel kruisbestuiving tussen Rodahal en Pinkpop organisaties, vandaar dat ik de link wat makkelijk trek fyi)

Zou ik niet verbaasd zijn als Pinkpop de munten ook naar 3 euro trekt en misschien ook de bekertjes ipv 0,25L (ja nog gecontroleerd, 2019 was 0,25L) ook de 0,20L (Brand-bier-)bekertjes uitgeeft.
Die kans acht ik zeer groot. In de meeste cafés (vooral in drukke steden) betaal je inmiddels ook 3 euro voor een pilsje. Inderdaad van 0,2 L i.p.v. 0,25 L.

3 euro per muntje...

Ja , alles wordt duurder.2 jaar geen Pinkpop en nu ook nog een torenhoge inflatie.Maar aan de andere kant 2 jaar geen kosten gehad voor de catering dus mijn spaarvarken is goed gevuld.

er is iets incoming....

podiumindeling waarschijnlijk
13:00 was het dus niet...
misschien door de webdesigner alvast eea op de achtergrond klaar gezet om live te gaan later deze week? ;)

ik durf met zekerheid aangrenzende waarschijnlijkheid wel te gokken dat de podiumindeling komt.
hoop dan ook meteen met de laatste naam er bij.

Users who are viewing this thread