Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
volgens mij is Brightlands niet meer de naamgever voor de tent, ik meen dat ze vanaf 2017 een verbintenis hadden om 3 jaar de naam te verlenen aan de tent. Dat lijkt dus idd nu niet meer het geval als ik dit zie.
Noord nog wel "gesponsord" door IBA Parkstad.
IBA Parkstad had zich als festivalpartner vanaf 2018 3 jaar verbonden als naamgever van het Noordpodium.
vind eerlijk gezegd meer opvallend dat Mainstage, als vroeger Zuidpodium, weer South Stage gaat heten?
Edit: tenminste, deze adressen geeft de pagina zelf als je achter https://www.pinkpop.nl/2022/tijdschema/ typt "vrijdag", "zaterdag" of "zondag". Gaat dan wel naar de frontpagina/nieuwspagina, maar vult dit aan in de adresbalk momenteel.
als ik kijk op ticketmaster zijn er steeds minder dingen beschikbaar.
bij veel staat al "weinig of geen tickets beschikbaar"
behalve bij, dag tickets en Skydeck tickets van zaterdag en zondag.
en de glampink Awaji 4P.
de rest lijkt allemaal uitverkocht of op de laatste beschikbare te zitten.
eigenlijk wel benieuwd hoe de dagtickets van zaterdag en zondag er voor staan, of er nog een ticketalert komen gaat komende maand?