Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Ik zie Metallica van 18-19uur staan. Benieuwd naar de headliner van die dag.

Zou dat The Opposites kunnen zijn?
Nee, eronder staat 22:00 tot 0:00. Maar dat is lastig te zien door de kleurkeuze. (even scherm van je laptop kantelen:))

Logisch dat ze meelezen....
Maar zouden we ook gelijk onze voorkeur voor bepaalde clashes door kunnen geven?

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: Joe en Nikfestilover
Nee, eronder staat 22:00 tot 0:00. Maar dat is lastig te zien door de kleurkeuze. (even scherm van je laptop kantelen:))

Logisch dat ze meelezen....
Maar zouden we ook gelijk onze voorkeur voor bepaalde clashes door kunnen geven?
yep, hierzo

1649078712631.png

nice...

stage nieuwe namen en geen Garden of Love.

Hoofdpodium South Stage (voordat deze straks Jan Smeets Stage genoemd gaat worden?)

Bekijk bijlage 1402
volgens mij is Brightlands niet meer de naamgever voor de tent, ik meen dat ze vanaf 2017 een verbintenis hadden om 3 jaar de naam te verlenen aan de tent. Dat lijkt dus idd nu niet meer het geval als ik dit zie.
Noord nog wel "gesponsord" door IBA Parkstad.
IBA Parkstad had zich als festivalpartner vanaf 2018 3 jaar verbonden als naamgever van het Noordpodium.

vind eerlijk gezegd meer opvallend dat Mainstage, als vroeger Zuidpodium, weer South Stage gaat heten?

zou het weer donderdag worden of denken jullie eerder?
het is nu afwachten...
dat we het laatste nieuws gaan krijgen is wel duidelijk nu.

Hd Reaction GIF by MOODMAN

Laatst bewerkt:
als ik kijk op ticketmaster zijn er steeds minder dingen beschikbaar.
bij veel staat al "weinig of geen tickets beschikbaar"
behalve bij, dag tickets en Skydeck tickets van zaterdag en zondag.
en de glampink Awaji 4P.
de rest lijkt allemaal uitverkocht of op de laatste beschikbare te zitten.

eigenlijk wel benieuwd hoe de dagtickets van zaterdag en zondag er voor staan, of er nog een ticketalert komen gaat komende maand?

Users who are viewing this thread