Concert Aankondigingen

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Weet niet of er hier mensen zijn die het leuk vinden, maar post hem toch maar:

The Streamers geven een concert op 26 december 2021 die, logischerwijs, weer gratis wordt gestreamed. Live vanuit de Efteling.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ik zou voor de zekerheid gewoon die volle twee en een half uur kijken. Voor je het weet is Mart Hoogkamer een surprise guest. Dat moet je niet willen missen. ;) :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.324
En Little Simz op 20 januari is verplaatst naar 1 december 2022.
De show in België op 22 januari (waar ik tickets voor heb) gaat vooralsnog door. Fingers crossed. En anders zie ik haar ook op Primavera en mogelijk DTRH.

De reviews van haar nieuwe show zijn in ieder geval laaiend. Die setlist ook, pfiew!

 
  • Leuk
Waarderingen: gerrie en Timmetje

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.324
De show in België op 22 januari (waar ik tickets voor heb) gaat vooralsnog door. Fingers crossed. En anders zie ik haar ook op Primavera en mogelijk DTRH.

De reviews van haar nieuwe show zijn in ieder geval laaiend. Die setlist ook, pfiew!

Eeeeen uitgesteld naar november. Jezus. Waar spreken we nog over. Ga ze ondertussen 2-3 keer gezien hebben op festivals...
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Timmetje

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.324
Ontzettende klote mattman.
Zeg wel. Je zou denken dat we ondertussen al over die uitstel-fase heen moeten zijn. Maar goed: eind januari, op het moment waarop ze in Trix zou staan, hebben we met 'n allen ondertussen onze derde prik gehad, zijn we beschermder dan beschermd, en kunnen we uitkijken naar een mooi jaar. Uiteraard eentje waarin er weer wat varianten gaan ontstaan (no shit sherlock, het is een virus), maar ook eentje waarin regeringen afleren om hun keutels in te trekken. Elk jaar de boel dichtgooien is natuurlijk geen oplossing.

Maar goed, ik zit in het verkeerde topic te ranten tegen de bierkaai.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.192
Mocht je Tenacious D nou leuk vinden... Kyle Gass komt met z'n band Trainwreck op woensdag 11 mei naar 013. Verkoop start 5 januari 10.00.
Verder komt ook Ice Nine Kills naar 013 op donderdag 9 juni. Verkoop start 20 januari 10.00.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Mocht je Tenacious D nou leuk vinden... Kyle Gass komt met z'n band Trainwreck op woensdag 11 mei naar 013. Verkoop start 5 januari 10.00.
Verder komt ook Ice Nine Kills naar 013 op donderdag 9 juni. Verkoop start 20 januari 10.00.
Mastodon staat die donderdag al in de 013, ik vrees dat die info niet klopt dus
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken