Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
368
119
Dat is wel omdat ze het weekend van Rock en Seine al op R&L staan. Vrijdag in Leeds en zondag Leeds.

Het is dus vooral de vraag of ze het weekend daarvoor ook al in Europa zijn. Ik schat de kans niet heel groot in, maar duimen mag. Een zaalshow op een mooi dag is ook prima.

In 2020 waren de data van RATM min of meer hetzelfde. Toen waren Reading/Leeds ook de eerste Europese data
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
652
575
Tame Impala was imo een hele goede 'nieuwe' headliner op Lowlands 2019. Maar het zou erg overdreven zijn om ze 1 editie later alweer langs te laten komen, terwijl ze al 2 zaalshows hebben.

Qua hiphop mogen Run the Jewels en Denzel Curry wel langskomen, binnen de hedendaagse hiphop echt wel 2 topnamen hoor.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
De grote festivals in August nog geen Liam Gallagher, Stormzy en chemical Brothers..
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
RATM op Lowlands zou echt fantastisch zijn... Laat ze het please niet op een weekje na mislopen :/
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.208
718
chemical brothers, artic monkeys, stromae, liam gallagher, michael kiwanuka, stormzy, fleet foxes, idles, kraftwerk, king gizard & lizard wizard, yves tumor, lewis capaldi, opposites, wolf alice, fontaines dc, mall grab, fred again, bastille, caribou, honey dijon, noord nederlands orkest,
wellicht niet alle 21, maar denk dat er toch zeker 15 juist zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: redle

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Zou Zeal & Ardor nog een optie zijn? Nieuwe nummers vind ik erg gaaf ?
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
652
575
Qua acts van landen ons om heen lijken me SLIFT (s'avonds in de X-Ray met visuals ?) en Brutus (Frankrijk en Belgie) erg gave boekingen voor Lowlands. L'Imperatrice en STIKSTOF mogen van DTRH wel doorkomen naar Lowlands. Balthazar ook welkom
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Qua acts van landen ons om heen lijken me SLIFT (s'avonds in de X-Ray met visuals ?) en Brutus (Frankrijk en Belgie) erg gave boekingen voor Lowlands. L'Imperatrice en STIKSTOF mogen van DTRH wel doorkomen naar Lowlands. Balthazar ook welkom
Brutus jaaaaah‼️
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken