Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
651
574
Denk dat die ook een Ziggo showtje gaan doen. Laatste zaalshow van Tame Impala is alweer bijna 6 jaar geleden
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
664
126
Wat zijn de kansen voor AM op Lowlands? Ik zie toch wel een mooi gat in de agenda. Dat zou wel echt mijn droomheadliner zijn. Als ze er niet komen overweeg ik Sziget, maar dat festival vind ik wel erg zwaar (begin oud te worden)...
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
566
476
Foo Fighters wordt em in elk geval niet. Ze kondigen net een US tour aan voor juli/augustus 2022

1638288436554.png
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.525
815
Ik hoorde dat de presale in januari gaat zijn. Normaal gesproken krijgen we pas de eerste namen in februari. Zal je dan blind een earlybird moeten kopen?
Zou voor mij geen probleem zijn. Ik ga sowieso! Maar misschien leuk om het gesprek weer een beetje op gang te brengen…
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.205
4.772
De presale is in januari voor de mensen die vorig jaar een ticket hadden. Ik verwacht geen namen voor deze periode. Gewoon februari gaat het worden.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.369
1.052
Ik hoorde dat de presale in januari gaat zijn. Normaal gesproken krijgen we pas de eerste namen in februari. Zal je dan blind een earlybird moeten kopen?
Zou voor mij geen probleem zijn. Ik ga sowieso! Maar misschien leuk om het gesprek weer een beetje op gang te brengen…
Ja, ik denk dat het blind kopen gaat worden. Hier ook geen probleem. Zit dit jaar wel aan een glamping te denken. Iemand hier ervaring mee op LL?

Gesprek mag je hier sowieso wel op gang houden hoor. Benieuwd of jouw Spotify Wrapped een voorbode is voor wat je hoopt / verwacht ?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.311
1.741
Sowieso koop ik voor Lowlands altijd blind een kaart. Het programma is niet ieder jaar even sterk, maar ik ben nog nooit teleurgesteld. Er is hoe dan ook veel te beleven en te ontdekken, daar ben ik niet bang voor. Ook als er veel onbekends op het programma staat.

Maar, zouden we niet toch net voor de presale eerste namen krijgen? Deed DTRH namelijk ook. Die kwamen normaal gesproken ook pas ergens in december met de eerste namen, Lowlands doet wellicht wel hetzelfde? Zou ik niet heel gek vinden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pompompidom en @Marc

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
574
364
Als ik het goed heb zijn de namen van 2020 en 2021 wel in januari aangekondigd…

edit : nee toch niet
2021 - Maart
2020 - Februari…
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.525
815
Ja, ik denk dat het blind kopen gaat worden. Hier ook geen probleem. Zit dit jaar wel aan een glamping te denken. Iemand hier ervaring mee op LL?

Gesprek mag je hier sowieso wel op gang houden hoor. Benieuwd of jouw Spotify Wrapped een voorbode is voor wat je hoopt / verwacht ?
Mijn wrapped wordt altijd lichtelijk verpest door mijn kinderen haha
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.525
815
Sowieso koop ik voor Lowlands altijd blind een kaart. Het programma is niet ieder jaar even sterk, maar ik ben nog nooit teleurgesteld. Er is hoe dan ook veel te beleven en te ontdekken, daar ben ik niet bang voor. Ook als er veel onbekends op het programma staat.

Maar, zouden we niet toch net voor de presale eerste namen krijgen? Deed DTRH namelijk ook. Die kwamen normaal gesproken ook pas ergens in december met de eerste namen, Lowlands doet wellicht wel hetzelfde? Zou ik niet heel gek vinden.
Ik ook hoor! Heb me nog nooit een minuut verveel op lowlands. Vanaf donderdag een uurtje of 7 als we de auto instappen totdat we zondag halverwege de nacht thuis komen is het een groot feest!
 
  • Confetti
Waarderingen: @Marc

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.187
710
ja dat heb ik ook altijd
als je per dag een act of 8 ziet , dan is t veel
dus je mist meer dan 150 acts
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.289
10.030
Stromae naar de afas in february 2022. Afvaller voor lowlands?
Neuh. En nog ver weg van Lowlands, en 'maar' in de AFAS. Vorige shows waren twee keer de Ziggo Dome, dus er zal, denk ik, nog wel wat bij komen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.721
8.270
Stromae naar de afas in february 2022. Afvaller voor lowlands?
Net niet toch?

Die 3 showtjes in februari zijn 'anvant-premières'. Zie het een beetje als opwarmshows. Ook in Brussel trouwens, terwijl hij een paar maanden later Werchter Boutique afsluit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov

Gebruikers die dit onderwerp bekijken