Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
652
575
De tickets van BKS zijn vergeleken met 2020 liefst 40 euro duurder. Verwacht dat we voor Lowlands ongeveer hetzelfde kunnen verwachten.
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
477
Ik weet niet hoor, maar als ik de namen van DTRH en BKS lik ik mijn vingertjes al af. Ben echt benieuwd waarmee Lowlands komt.... ?
 
  • Wow
Waarderingen: @Marc

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Stromae zal nu toch wel zekerheidje zijn voor Lowlands? Niet op pinkpop, niet op BKS en (vooralsnog) niet op DTRH....

Jammer dat Nick Cave op BKS staat.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: @Marc

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
652
575
Nick Cave op Lowlands had gaaf geweest, helaas!

Mijn headliner voorspelling Lowlands nu: Arctic Monkeys, Stromae, Chemical Brothers
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
652
575
IDLES overigens nog niet voorbij zien komen bij DTRH en BKS. Wellicht een optie voor Pinkpop of Lowlands ook.

DTRH deelt altijd wel paar namen met Lowlands, hopelijk staan L'imperatrice, Little Simz en Squid op beide :)
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
477
IDLES overigens nog niet voorbij zien komen bij DTRH en BKS. Wellicht een optie voor Pinkpop of Lowlands ook.

DTRH deelt altijd wel paar namen met Lowlands, hopelijk staan L'imperatrice, Little Simz en Squid op beide :)
Hoop zelf dan wel een beetje op Two Door Cinema Club. Die hebben afgelopen jaar best kekke set neergezet op Reading, zonder dat er nieuw materiaal is. Is ook te vinden op YouTube.
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken