Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

Broodrooster

Randprogramma
21 apr 2021
122
177
Neuh. En nog ver weg van Lowlands, en 'maar' in de AFAS. Vorige shows waren twee keer de Ziggo Dome, dus er zal, denk ik, nog wel wat bij komen.

Dat vermoeden heb ik ook, ook al zit er een prachtig Lowlandsvormig gaatje in het tourschema wat op zijn website staat… :)

desalniettemin, ik zou er blij mee zijn! Prima headliner voor LL
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.524
815
Tame Impala 2 keer Afas 29 en 30 augustus, Die verkopen toch veel meer kaarten? Misschien toch ook lowlands?!?!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.205
4.772
Morgen komt Reading/Leeds met namen, ben benieuwd of Lowlands nu misschien mee doet met Arctic Monkeys
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.369
1.052
Verwacht het wel idd. Leuk voor andere mensen. Ik ga wel lekker ergens naar een vaag bandje in de India staren. ;)
Was mij eerste gedachte ook toen ik 2 x Afas hoorde. Eerst even die uitverkopen en dan veilig wegzetten op LL. Hoeft van mij ook niet, maar denk dat er veel blij mee zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pompompidom

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.205
4.772
Was mij eerste gedachte ook toen ik 2 x Afas hoorde. Eerst even die uitverkopen en dan veilig wegzetten op LL. Hoeft van mij ook niet, maar denk dat er veel blij mee zijn.
Eens, ik vind Tame Impala een paar leuke nummers hebben (maar ook niet geweldig), voor mij persoonlijk is het geen headliner.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.369
1.052
Eens, ik vind Tame Impala een paar leuke nummers hebben (maar ook niet geweldig), voor mij persoonlijk is het geen headliner.
Ik denk dat AM en Tame Impala ook teveel van het goede is voor LL. Twee rock headliners mag van mij hoor, maar ik verwacht een rock, rap en dance headliner voor de Alpha. Rock (AM), rap (Stormzy) en dance (Stromae).
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.205
4.772
Ja ik vind Tame Impala ook niet echt "rock". En Stromae ook geen dance. We gaan het zien binnenkort hoop ik wat we gaan krijgen.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.650
2.217
Eens, ik vind Tame Impala een paar leuke nummers hebben (maar ook niet geweldig), voor mij persoonlijk is het geen headliner.
Voor een keer was het een aardige boeking. Ook toen was ik er niet ondersteboven van, maar een tweede keer in korte tijd zou ik zwak vinden.

Wat mij betreft slaan ze de festivals dit jaar over en staan ze volgend jaar op DTRH. Daar zouden ze perfect passen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Lowlands lijkt me net iets te dicht op hun NY shows toch? Daar spelen ze tot en met 14 augustus.
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
364
114
RATM lijkt mij ook uitgesloten. Het Franse Rock en Seine komt met een extra dag op 30-08 voor RATM en Run The Jewels. Dat wijst erop dat ze pas het laatste weekend van augustus in Europa zijn
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.907
3.509
Dat zou dan wel de losse shows van Tame Impala in AFAS verklaren... Als RATM dan in de Ziggo zou staan heet dat
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
566
476
Lowlands lijkt me net iets te dicht op hun NY shows toch? Daar spelen ze tot en met 14 augustus.
Komen ze met de boot dan? ;) Volgens mij is een week na de NY shows in Europa optreden prima te doen. Ook met Rock en Seine op 30 augustus. Showtjes in BE, DE, ES en de UK erbij en je hebt zo de tussentijd gevuld.

Updeet: Had de line up van Reading Leeds nog niet gezien dus opzich zou het nog best kunnen een weekje ervoor.... :)

1638954984403.png
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.650
2.217
RATM lijkt mij ook uitgesloten. Het Franse Rock en Seine komt met een extra dag op 30-08 voor RATM en Run The Jewels. Dat wijst erop dat ze pas het laatste weekend van augustus in Europa zijn
Dat is wel omdat ze het weekend van Rock en Seine al op R&L staan. Vrijdag in Leeds en zondag Leeds.

Het is dus vooral de vraag of ze het weekend daarvoor ook al in Europa zijn. Ik schat de kans niet heel groot in, maar duimen mag. Een zaalshow op een mooi dag is ook prima.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken