Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.336
1.778
Ja doorgaans is het eind januari de eerste namen en dan in het eerste weekend van februari de voorverkoop. Misschien is het dit jaar wat eerder, aangezien er ook nog een presale aan vooraf moet gaan.

Ik zie nu ook dat the Opposites op Paaspop staan. Dat maakt het voor mij wel wat onwaarschijnlijker dat de Opposites headliner zullen zijn op Lowlands toch? Die delen normaal gesproken toch niet een headliner met een ander Nederlands festival?
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Ja doorgaans is het eind januari de eerste namen en dan in het eerste weekend van februari de voorverkoop. Misschien is het dit jaar wat eerder, aangezien er ook nog een presale aan vooraf moet gaan.

Ik zie nu ook dat the Opposites op Paaspop staan. Dat maakt het voor mij wel wat onwaarschijnlijker dat de Opposites headliner zullen zijn op Lowlands toch? Die delen normaal gesproken toch niet een headliner met een ander Nederlands festival?
Precies mijn gedachten toen ik dat zag. Die gaan geen LL meer headlinen.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
833
537
E-mail gekregen dat 100 Gecs in Paradiso is verplaatst naar 21 augustus. Hele Europese tour is verplaatst naar augustus/september, met veel meer ruimte tussen de optredens, waarschijnlijk wordt dit dan gecombineerd met al geboekte Europese festivaloptredens.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.735
2.307
E-mail gekregen dat 100 Gecs in Paradiso is verplaatst naar 21 augustus. Hele Europese tour is verplaatst naar augustus/september, met veel meer ruimte tussen de optredens, waarschijnlijk wordt dit dan gecombineerd met al geboekte Europese festivaloptredens.
Zeer te hopen dat ze op Lowlands staan. Denk dat een deel van hun doelgroep daar ook rondloopt
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.177
2.996
In Brussel gewoon afgelast... als al die andere data meteen verplaatst zijn, zal dat waarschijnlijk wel definitief zijn.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
833
537
In Brussel gewoon afgelast... als al die andere data meteen verplaatst zijn, zal dat waarschijnlijk wel definitief zijn.
Ben nog nooit in Botanique geweest, maar zie in de agenda van voorgaande jaren dat daar eigenlijk nooit concerten zijn in juli/augustus, kan het daarmee te maken hebben?
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.177
2.996
Oeps, dacht dat we in het concerttopic zaten.
Ben nog nooit in Botanique geweest, maar zie in de agenda van voorgaande jaren dat daar eigenlijk nooit concerten zijn in juli/augustus, kan het daarmee te maken hebben?
Naar de reden is het natuurlijk gissen, maar dat zou al iets kunnen verklaren ja. Langs de andere kant, hun tour loopt nu blijkbaar tot 5 september dus lijkt me dat er wel mogelijkheden waren voor eventueel daarna.
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
668
595
Die zouden zomaar eens direct een spot in de Alpha kunnen pakken, of ben ik nu heel optimistisch? Heb het gevoel dat echt heel Nederland over ze praat
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Libertines zijn ook in de buurt…
Hoeft voor mij niet zo eigenlijk, Pete Doherty kan eigenlijk gewoon niet op een podium wat mij betreft.

Ik denk dat we misschien deze maand al wel wat kunnen verwachten, het voelt wel raar aan. Ik voel de hype nog niet.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Hoeft voor mij niet zo eigenlijk, Pete Doherty kan eigenlijk gewoon niet op een podium wat mij betreft.

Ik denk dat we misschien deze maand al wel wat kunnen verwachten, het voelt wel raar aan. Ik voel de hype nog niet.
Op 4 januari is er nooit echt hype voor aankondigingen eigenlijk. Of toch niet bij mij. Binnen een week kan dat al anders zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken