Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Ik verwacht binnen 3 weken de eerste namen hoor. Begin februari begint doorgaans de vvk; er zal nu ook nog een presale aan vooraf moeten gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2 en @Marc

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Kae Tempest heeft nieuwe single uit en komt in april met nieuw album. Dat zou ik mooie naam vinden voor in de eerste worp.

Verder verwacht ik Liam Gallagher, Arctic Monkeys en Stromae onder de grotere namen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.444
6.110
Kae Tempest heeft nieuwe single uit en komt in april met nieuw album. Dat zou ik mooie naam vinden voor in de eerste worp.

Verder verwacht ik Liam Gallagher, Arctic Monkeys en Stromae onder de grotere namen.
Weet niet of het uitmaakt maar Kae staat ook al op DTRH.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Kae Tempest heeft nieuwe single uit en komt in april met nieuw album. Dat zou ik mooie naam vinden voor in de eerste worp.

Verder verwacht ik Liam Gallagher, Arctic Monkeys en Stromae onder de grotere namen.
Stromea zou ik echt heel tof vinden, wordt wel een druk bezocht Alpha concert! Denk ook dat de Chemical Brothers alsnog komen
Sam Fender, Sophie Tucker, Elbow lijken me ook erg fijn!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.335
5.033
Ik kan eigenlijk niet heel warm worden van de namen die ik hier lees. Niet dat het slechte artiesten zijn, maar wel een beetje been there, done that. Maar goed ook dit jaar kan ik dat van de organisatie hebben. Het aantal nieuwe musthaves komen helaas ook niet lekker door ivm het stilstaan van de muziek industrie.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.335
5.033
Ik lees wel dat Junkie XL terug is. Dat zou wel een toffe naam zijn die veel jongeren nog niet meegemaakt hebben denk ik.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
830
537
Ik lees wel dat Junkie XL terug is. Dat zou wel een toffe naam zijn die veel jongeren nog niet meegemaakt hebben denk ik.
Hij heeft een paar nieuwe nummers uitgebracht, maar is er enig nieuws dat hij gaat touren dan? Vond er nooit veel aan, maar nieuwe werk is techno, altijd goed, toch? :p
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.335
5.033
Hij heeft een paar nieuwe nummers uitgebracht, maar is er enig nieuws dat hij gaat touren dan? Vond er nooit veel aan, maar nieuwe werk is techno, altijd goed, toch? :p
Nee. Maar hey geruchten zijn schaars these days. Ik vind het wel aanleiding om hem eens te polsen ipv De Sluwe Vos om maar wat ge noemen. Is nooit echt een man van de hokjes geweest. Dus die ene techno track zitten we we uit. Heeft ook een interessant repertoire aan film muziek overigens.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Ik kan eigenlijk niet heel warm worden van de namen die ik hier lees. Niet dat het slechte artiesten zijn, maar wel een beetje been there, done that. Maar goed ook dit jaar kan ik dat van de organisatie hebben. Het aantal nieuwe musthaves komen helaas ook niet lekker door ivm het stilstaan van de muziek industrie.
Herken wel wat je zegt, ik hunker gewoon uberhaupt naar live muziek, festivals. En dan geven vertrouwde namen me wel een lekker gevoel en tegelijk weet ik ook niet zo goed welke namen er nu aan de deur kloppen die we nog niet gezien hebben. Wie weet brengt ES/NS straks wat meer input?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.335
5.033
Herken wel wat je zegt, ik hunker gewoon uberhaupt naar live muziek, festivals. En dan geven vertrouwde namen me wel een lekker gevoel en tegelijk weet ik ook niet zo goed welke namen er nu aan de deur kloppen die we nog niet gezien hebben. Wie weet brengt ES/NS straks wat meer input?
Zelfs een primavera heeft "oude vetrouwde" namen voor hun begrippen. Het ligt niet zozeer aan Lowlands, maar gewoon de muziekindustrie die stil staat.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken