Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik was er ook bij. En volgens mij ging het stuk over dat hij op Lowlands zou staan afgelopen jaar, en dat dat niet doorging. Niet speciaal over volgend jaar. Maar hij heeft een verschrikkelijk lastig accent in een zaal waar iedereen ook staat te lullen.
Opzich logisch dat hij er komend jaar ook komt te staan trouwens.
Tuurlijk ook door corona maar Sam Fender heeft ook zelf een aantal afgezegd voor Paradiso en ander kleine zalen, kleine tent DTRH (gok ik).
En nu is meneer naar eigen zeggen de kleine zalen ontgroeid... ;-(
Willow mag van mij wel langskomen. Blijkbaar een hit op tiktok (deze oud e lul heeft een dochter die daar veel op kijkt) en kwam met dit nummer aanzetten.
Sziget gaat vandaag Arctic Monkeys (onder andere) bekendmaken. Lowlands zal nog volgen, evenals Pukkelpop. Zou ook kunnen dat ze vandaag al AM lossen maar dat lijkt me heel sterk, met DTRH nieuws later deze week. Wel alvast de eerste headliner, best een mooie naam die voor Lowlands toch ook alweer een tijdje geleden is!
Sziget gaat vandaag Arctic Monkeys (onder andere) bekendmaken. Lowlands zal nog volgen, evenals Pukkelpop. Zou ook kunnen dat ze vandaag al AM lossen maar dat lijkt me heel sterk, met DTRH nieuws later deze week. Wel alvast de eerste headliner, best een mooie naam die voor Lowlands toch ook alweer een tijdje geleden is!
Is toch wel echt een mega gerucht voor Lowlands nu hoor, hoop het van harte. Ze doen een nazomer tour, nog geen NL datum, typische Lowlands band, laat maar komen dus!
Ik krijg geen antwoord op mijn vraag over eventuele aanschaf van dagkaarten via de pre-sale. Zal dus echt alleen voor de weekendkaarten gelden, ergens wel apart...