Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Ik zou toch ook denken dat het voor bands nou niet zo veel uitmaakt of ze 4 of 6 uur moeten vliegen. Oekraïne - Nederland - Israël zou dan toch moeten kunnen.

Zou het geweldig vinden, maar BKS vind ik ook nog steeds een zeer serieuze optie.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
Hij heeft precies in het BKS-weekend nog wel een mooi gat in zijn tourschema!
Maar het zou goed kunnen dat Mojo een eigen event voor hem organiseert, bijvoorbeeld in het Westerpark.
Is net twee avonden in Amsterdam geweest. Ik verwacht toch wel een festival show. Als het geen LL gaat worden, dan hopelijk BKS omdat je daarvoor dagkaarten kan halen. Voor DTRH niet.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
Ja, ik vind met zoveel dagen ertussen het nog niet echt sterke argumenten waarom een act wel / niet op een festival kan staan. Het is nu niet zo dat acts van die grote met een gammele tourbus door Europa gaan…..
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
478
  • Grrr
Waarderingen: @Marc

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.524
10.759
Ik zie nog wat ruimte in de agenda voor Kensington rond augustus? Wie weet is het wat voor Lowlands?Als een soort afscheidsding idk.

De Goden zijn ons goed gezind.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Timmetje

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Even de de boel nog even goed uitmelken de komende negen maanden. En dan inderdaad over 3 of 4 jaar een reünie aankondigen en nog een keer binnenlopen.

Op Lowlands kan alles, maar ik hoop toch dat hun afscheidsfeestje niet in Biddinghuizen plaatsvindt.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
478
Even de de boel nog even goed uitmelken de komende negen maanden. En dan inderdaad over 3 of 4 jaar een reünie aankondigen en nog een keer binnenlopen.

Op Lowlands kan alles, maar ik hoop toch dat hun afscheidsfeestje niet in Biddinghuizen plaatsvindt.
Nou ja als dit in de Alpha staat is er vast ruimte bij de bar van bij de India en een betere band. ;)
 
  • Haha
Waarderingen: @Marc

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.224
739
kensington als co headliner in de alpha
van mij mag t
dan ga ik wel naar de bravo/heineken/india/eten
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.996
3.682
Zou fijn zijn ja, al hoop ik dan voor PkP op een degelijk publiek..
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
arctic monkeys, chemical brothers, stromae
kan ik mee leven
Zou ik zeker mee kunnen leven, al zou ik een iets actuelere act dan Chemical Brothers (wel in zelfde genre) ook heel erg toejuichen.

Kan zo snel niets bedenken. LCD Soundsytem natuurlijk, maar die zijn blijkbaar uitgesloten. Bicep waarschijnlijk niet groot genoeg nog. Andere namen zie ik nog niet direct bij andere festivals in die periode.

Ktaftwerk zou ik wel mooi vinden (al zijn die natuurlijk nog meer retro).
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.882
8.513
De aapjes worden steeds meer vernoemd door steeds meer bronnen (waaronder de drummer zelf) als tourende act in 2022. En festivals als Sziget, R+L, Inmusic worden genoemd op Efestivals.

Zou me niet verbazen als die deze of volgende week wat data droppen.

Oh, en het nieuwe album zou zou goed als af zijn: hoera!
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
666
595
Arctic Monkeys zou vet zijn, dan heb je met Chemical Brothers en Stromae een mooie verdeling headliners qua rock/dance/pop.
Al hoop ik dat Liam Gallagher ook nog komt natuurlijk, zou ook headliner kunnen zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.224
739
liam lijkt mij net niet groot genoeg in nederland als headliner,
maar afsluiter bravo of subhead alpha zou prima zijn.

op die zelfde plek zie ik stormzy en placebo dan ook wel
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
liam lijkt mij net niet groot genoeg in nederland als headliner,
maar afsluiter bravo of subhead alpha zou prima zijn.

op die zelfde plek zie ik stormzy en placebo dan ook wel
Liam en Stormzy hoeven voor mij allebei niet. Gaan het voor minder ook niet doen denk ik. Placebo in de Bravo als afsluiter, helemaal prima, maar ik verwacht dat ze daar te groot voor zijn qua kosten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken