Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.958
8.601
Ja random namen die ik wel tof/verfrissend/ eens iets anders zou vinden op een hoge positie: Aphex Twin (goeie Indiaan), Silk Sonic, Bon Iver, Lorde, Slipknot, Pet Shop Boys, d’Angelo, Harry Styles, Pavement, The Knife, Iron Maiden, Snoop Dogg, Cardi B, RATM,...

Allemaal heel random en vooral kansloos hoor. Want het wordt waarschijnlijk gewoon weer The Chemical Brothers ofzo.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarkD

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.346
5.039
Ja random namen die ik wel tof/verfrissend/ eens iets anders zou vinden op een hoge positie: Aphex Twin (goeie Indiaan), Silk Sonic, Bon Iver, Lorde, Slipknot, Pet Shop Boys, d’Angelo, Harry Styles, Pavement, The Knife, Iron Maiden, Snoop Dogg, Cardi B, RATM,...

Allemaal heel random en vooral kansloos hoor. Want het wordt waarschijnlijk gewoon weer The Chemical Brothers ofzo.
Ja Chemical Brothers, Moderat, Stormzy, Denzel Curry, Bazart, Caribou, Ben Klock of Marcel Dettmann etc etc.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.229
743
ik zou heel graag pet shop boys of duran duran zien als "oude" act voor 2022
verder placebo die de bravo afsluit,
ik verwacht chemical brothers wel weer terug als headliner
zal binnenkort eens kijken wat er allemaal realistisch is

ben wel benieuwd of we voor het merendeel namen krijgen die 2020/2021 al geboekt waren.
lijkt mij van wel

dan zouden we nu dus al 90 % van de namen kunnen invullen
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.404
1.083
Placebo kan prima toch? Nu wat kaarten verkopen. Festivaltour aankondigen. Vet optreden geven op LL ?
En dan de overige kaarten verkopen.

Oude namen:
Moby
Slowdive
Living Colour
Damien Rice
Jane’s Addiction

Stromae lijkt me zekerheidje. Leuk!
Zeal & Ardor weer terug? I love het nummer Götterdämmerung
 
  • Leuk
Waarderingen: Pompompidom

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
478
Ligt het trouwens aan mij of is Lowlands historisch gezien altijd best laat met namen bekend maken ten opzichte van andere festivals rondom dat weekend en rondom begin van de kaartverkoop?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.346
5.039
Ligt het trouwens aan mij of is Lowlands historisch gezien altijd best laat met namen bekend maken ten opzichte van andere festivals rondom dat weekend en rondom begin van de kaartverkoop?
Niet in het bijzonder lijkt me, de noordelijke festivals zijn vaak best snel (Oya, Way Out West). En hebben vaak ook wel een andere opzet dan Lowlands.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pompompidom

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.465
1.609
En Nick Cave niet te vergeten. Lijkt een festivaltour te doen en Pinkpop, DTRH (te recent) en BKS (boekerkwestie) lijken af te vallen.
Zit juist niet meer bij Mojo hè. Cave had al op de vrijdag van Lowlands een show staan in Oekraïne, en heeft vandaag voor de daaropvolgende dinsdag een show in Israël aangekondigd. Het is uiteraard niet onmogelijk, maar praktisch is anders.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.319
1.327
Volgende editie zou mijn 11e jaar worden. Maar ik heb er een beetje hard hoofd in hoe het makkelijkste aan tickets te komen, zonder pre-sale code. Jullie ideeën?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.404
1.083
Volgende editie zou mijn 11e jaar worden. Maar ik heb er een beetje hard hoofd in hoe het makkelijkste aan tickets te komen, zonder pre-sale code. Jullie ideeën?
Ik heb er sowieso een hard hoofd in of het wel doorgaat met de oplopende cijfers en het gedrag van bepaalde bevolkingsgroepen….. ?
 
  • Leuk
Waarderingen: MarkD

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.404
1.083
Zit juist niet meer bij Mojo hè. Cave had al op de vrijdag van Lowlands een show staan in Oekraïne, en heeft vandaag voor de daaropvolgende dinsdag een show in Israël aangekondigd. Het is uiteraard niet onmogelijk, maar praktisch is anders.
Zondagavond dus LL ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Pompompidom

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.229
743
ik denk niet dat een act van oekraine , via nederland naar israel reist.
ik zie nick cave op BKS komen
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.346
5.039
Van Oekraïne naar NL doe je vrij snel. Van NL maar Israël is een uurtje of 6. Dat is best te doen als je wilt.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.228
2.178
Hoe denk je dan dat hij gaat reizen in die periode? BKS is namelijk een hele andere periode ?
Hij heeft precies in het BKS-weekend nog wel een mooi gat in zijn tourschema!
Maar het zou goed kunnen dat Mojo een eigen event voor hem organiseert, bijvoorbeeld in het Westerpark.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken