Concert Aankondigingen

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Ja ik ga toch weer over die Ziggo Dome show nadenken. Al is het wel meer geld dan ik er eigenlijk met mezelf heb afgesproken om voor een los concert uit te geven. hmmmm
Ik vrees dat de prijzen voor zeker de bekendere namen alleen maar gestegen zijn tov voor de pandemie.
Mojo nl gaf onlangs al aan als in andere landen de prijs omhoog gaat NL dan zeker niet achterblijft.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Die prijzen in Duitsland zijn echt niet normaal hoog zeg! :O
Vraag me af of dat wel de moeite is voor die prijzen. De tour wordt echt door veel mensen (ook fans blijkbaar) enorm afgekraakt. Collins die daar 2u zit op z'n stoeltje ziet er ook maar sneutjes uit.
 
  • Haha
Waarderingen: @Marc

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.201
Vraag me af of dat wel de moeite is voor die prijzen. De tour wordt echt door veel mensen (ook fans blijkbaar) enorm afgekraakt. Collins die daar 2u zit op z'n stoeltje ziet er ook maar sneutjes uit.
Maar... Genesis. Nee, ja, ik zat ook te twijfelen om te gaan, maar vind het toch net te veel en inderdaad i.c.m. met Collins (jammer genoeg), ondanks dat het vast een mooie show gaat worden.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Maar... Genesis. Nee, ja, ik zat ook te twijfelen om te gaan, maar vind het toch net te veel en inderdaad i.c.m. met Collins (jammer genoeg), ondanks dat het vast een mooie show gaat worden.
Ik moet jullie eerlijk bekennen dat ik ook begin te twijfelen. Het is toch weer zo 80/90 Euro en er komt nog meer aan. De recensies voor de tour zijn nogal wisselend. De meeste zijn wel goed maar dat Phil niet meer in beste doen is kunnen we allemaal wel zien.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Ik moet jullie eerlijk bekennen dat ik ook begin te twijfelen. Het is toch weer zo 80/90 Euro en er komt nog meer aan. De recensies voor de tour zijn nogal wisselend. De meeste zijn wel goed maar dat Phil niet meer in beste doen is kunnen we allemaal wel zien.
Ja daar begin ik nu ook wat over te twijfelen.. maar het is wel de laatste kans voor deze band. Achteraf ook spijt dat ik de laatste kansen voor oa Rush en Black Sabbath niet gepakt heb
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.201
Ja daar begin ik nu ook wat over te twijfelen.. maar het is wel de laatste kans voor deze band. Achteraf ook spijt dat ik de laatste kansen voor oa Rush en Black Sabbath niet gepakt heb
Ik wou dat ik al ouder was toen Rush stopte. Heb nooit echt de kans gehad om die te zien. Maar goed, nu breng je me toch weer aan het twijfelen bij Genesis. Zak.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Presale van Ticketmaster voor Genesis in Parijs. NL doen ze niet denk ik.
Dit wordt ongetwijfeld hét event van volgend jaar: niemand minder dan Genesis keert volgend jaar terug door de grote poort met hun « The Last Domino ? » tour.

Deze tour passeert jammer genoeg niet in ons land. Gelukkig kan je Phil Collins, Mike Rutherford en Tony Banksvolgend jaar wel in Parijs aan het werk zien!

De ticketverkoop start vrijdag 29 oktober. Als trouwe Ticketmaster fan bieden we je echter de mogelijkheid om nu al je tickets te reserveren. Aarzel dus niet en reserveer nu, in exclusieve voorverkoop, je tickets voor deze legendarische band!
16 & 17 maart 2022
La Défense Arena, Parijs


 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.201
King 810 met Afterlife, Yavid, Born a New en 3 Eyed Kids op 20 mei naar Dynamo. Verkoop start 5-11 11.00.
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
Eagles op 17 juni 2022 naar Gelredome.
Verkoop start 5 november om 10u.
Mojo presale start een dag eerder.


Ongelofelijk wat er in de maanden juni en juli naar Nederland komt. En dan verwacht ik nog het een en ander aan wereldtoppers rond die tijd.

Ticketprijzen zijn als volgt:
  • Staanplaatsen: €110,88.
  • Premium tickets: €140,00.
  • Golden circle: €140,00.
  • Zitplaatsen zijn te koop van €88,48 tot €110,88.
  • Rolstoeltickets: €99,68.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Wegens grote belangstelling geeft Genesis een extra concert in de Ziggo Dome op dinsdag 22 maart 2022! De kaartverkoop is direct gestart.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Gebruikers die dit onderwerp bekijken