Concert Aankondigingen

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Wel gewaagd van Simple Minds met een nog niet uitverkochte Ziggo Dome 2 maanden eerder....
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Dan is het een ander verhaal. Kort voor Groningen staat Crowded House in de Lotto Arena. Mooi affiche die 2 bands op een avond in Groningen.
Als ik in de buurt had gewoond was ik zeker gegaan met zo'n affiche. Naar de andere kant van het land ervoor reizen is wat anders.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Voor de liefhebbers. Vrienden van Amstel komt met 2 extra concerten. Verkoop start komende donderdag.
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
Oef, ja. Dit wordt wel lastig beslissen. Ik wil wel samen met mijn pa en die is niet zo'n fan van lang staan. Hmmm.

Ja, dan is rang 4 zoals verwacht niks. Misschien rang 3 maar proberen. Aan de andere kant zijn die andere zitplaatsen dan ook maar een tientje erbij. Ik heb nog ruim drie dagen voor ik moet beslissen :)
Heeft iemand ook de prijzen voor Genesis in de Lanxess Arena toevallig?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Heeft iemand ook de prijzen voor Genesis in de Lanxess Arena toevallig?
Ook ik krijg ze niet te pakken. Vreemd dit. Krijg toch de indruk dat die Europese tour op het laatste moment in elkaar is gezet. Europa komt er wel heel bekaaid vanaf tov Amerika. Op de forums wordt redelijk geklaagd door fans in Scandinavië Italië Spanje Ierland Portugal......Maar ik vermoed dat het niet rendabel was om enkel die 3 afgelaste shows dan in te halen in the UK en ze er vlug nog wat bij hebben gezet ?
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.449
7.021
En met servicekosten, dus €88,48, €99,68, €110,88, €133,28 en €166,68. Dat wil ik nog wel eens vergeten namelijk...
Ik dacht dat dat tegenwoordig al direct meegenomen moest worden in de prijs en niet pas richting het daadwerkelijke afrekenen ineens een verhoging?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Ik dacht dat dat tegenwoordig al direct meegenomen moest worden in de prijs en niet pas richting het daadwerkelijke afrekenen ineens een verhoging?
Gebeurt ook, alleen op de site van de Ziggo Dome staat alles ook zonder servicekosten. Bij Mojo staat wel gewoon vanaf €88,48.
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
Mijn vader vroeg precies hetzelfde en ik kom er ook niet uit. Ik heb me wel opgegeven voor de Duitse pre-sale van eventim: https://www.eventim.de/artist/genesis/ . Ik hoop toch dat je voor die tijd de ticketprijzen te horen krijgt.
Zojuist contact gehad met Eventim. Uit de reactie blijkt dat ze de prijzen nog niet willen verstrekken:

"Leider können wir bislang auch noch nicht die Plätze und Preise einsehen, da wir noch nicht frei geschaltet sind."
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Zojuist contact gehad met Eventim. Uit de reactie blijkt dat ze de prijzen nog niet willen verstrekken:

"Leider können wir bislang auch noch nicht die Plätze und Preise einsehen, da wir noch nicht frei geschaltet sind."
Zoals ik al dacht is die tour last minute in elkaar gezet. Reken maar op minimaal dezelfde prijzen als Ziggo Dome.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Een beperkt aantal extra tickets voor de 2 shows in de ziggo dome van Dua Lipa
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken