Concertaankondigingen

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.583
11.157
Patti Smith op 31 mei en 1 juni naar Koninklijk Circus en Paradiso op 3 en 4 juni. Verkoop start vrijdag 10.00 en kaarten voor Paradiso kosten €53,50.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Timmetje

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.505
Ik kreeg zojuist een mail van TiVre dat Froukje op 27 mei in de Ronda staat, verkoop start donderdag. Mooi om te zien dat haar ster blijft rijzen.
Nice, ik had eerst niet scherp dat verkoopdata startten en dus op alle plekken nabij naast kaarten gegrepen. Ga voor die van 27 mei dan!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.158
Snoop Dogg datum in Ziggo is verzet naar 6 september 2022.

 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
The weeknd geeft aan de shows te verzetten en het 'groter' aan te pakken qua arena's. De tickethouders krijgen automatisch hun geld terug en voorrang op de nieuwe ticket verkoop.
Balen dit... Wacht je er 2 jaar op en juni en juli zijn een erg drukke maand wat shows betreft dus zul je net zien dat het niet uitkomt

Weet niet of hij hier geliefd is maar zeg het toch even?
 
Laatst bewerkt:

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
In België droog geannuleerd

Voor wie nog tickets had hier, was dat bij jullie ook dat als je de aanvraag terugbetaling deed bij selecteren concert, het erna gewoon verspringt naar gegevens ontvangen? En dat je niets moet ingeven?
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
In België droog geannuleerd

Voor wie nog tickets had hier, was dat bij jullie ook dat als je de aanvraag terugbetaling deed bij selecteren concert, het erna gewoon verspringt naar gegevens ontvangen? En dat je niets moet ingeven?
Als dit naar mij bedoeld was weet ik even niet wat je bedoeld?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.158
The Opposites gaan voor het eerst in acht jaar weer een concert geven. Big2 en Willem staan op 25 februari 2022 in de Gashouder in Amsterdam na al reünieoptredens te hebben gegeven op diverse festivals.

De twee rappers, die hits scoorden met Domp. lomp en famous en Sukkel voor de liefde, besloten in 2014 te stoppen als duo. In 2019 stonden ze voor het eerst weer als The Opposites op het podium van Lowlands en Appelsap.

"Sinds het winnen van de Edison (The Opposites ontvingen eerder dit jaar de Edison Pop Oeuvreprijs, red.) krijgen we veel vragen van fans wanneer ze ons weer live kunnen zien. Dat moment komt eraan", aldus het duo in een persbericht.

De preregistratie voor fans start vandaag om 10.00 uur:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken