Bruce Springsteen

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Maar hoop wel dat Macca ook gewoon Werchter aandoet volgend jaar. Ook daar had ik tickets voor en het voelt als de aller-allerlaatste kans om 'm te zien volgend jaar. 80 jaar alweer.
Die staat ook net zo makkelijk in het Sportpaleis. Daar heb ik hem tijdens zijn laatste passage in België gezien. Geweldig concert was dat...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
en waar moeten we rekening mee houd, start verkoop, meteen na aankondiging, start verkoop aanstaande vrijdag, start verkoop volgende week vrijdag of ergens in de loop van november?
Normaal gezien een weekje na de aankondiging
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.329
Die staat ook net zo makkelijk in het Sportpaleis. Daar heb ik hem tijdens zijn laatste passage in België gezien. Geweldig concert was dat...
Dat kan ook, maar ik vrees dat ik mijn TWC ticket daar niet tegen mag inruilen.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Maar hoop wel dat Macca ook gewoon Werchter aandoet volgend jaar. Ook daar had ik tickets voor en het voelt als de aller-allerlaatste kans om 'm te zien volgend jaar. 80 jaar alweer.
Same, van alle andere cancels verwacht ik wel nog dat ze ergens de komende jaren te zien zijn, maar bij Paul begint de tijd toch wel te dringen..
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Dat kan nog steeds mag ik hopen? Heb 3 tickets en hoop die te kunnen verdelen over 2 TWC festivals.
Is zelfs automatisch gebeurd als ik het goed begrijp:

"Tickethouders van TW Classic 2020 tickets worden persoonlijk door Ticketmaster gecontacteerd ivm de ticketregeling. Hun bestelling wordt omgeboekt naar TW Classic 2022. Wie wenst kan de bestelling omboeken in krediet en dit tot 31 augustus 2021. Het krediet kan dan vrij besteed worden aan festivals georganiseerd in het Festivalpark in Werchter t.e.m. 31 augustus 2023."
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.329
Is zelfs automatisch gebeurd als ik het goed begrijp:

"Tickethouders van TW Classic 2020 tickets worden persoonlijk door Ticketmaster gecontacteerd ivm de ticketregeling. Hun bestelling wordt omgeboekt naar TW Classic 2022. Wie wenst kan de bestelling omboeken in krediet en dit tot 31 augustus 2021. Het krediet kan dan vrij besteed worden aan festivals georganiseerd in het Festivalpark in Werchter t.e.m. 31 augustus 2023."
Godverdomme.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Voor wat het waard is. Dat gerucht van touraankondiging donderdag is ook door iemand op iorr gezet. Ook daar de discussie of het allemaal wel waar is.
Dat hij komt lijkt me zeker. Alleen de aankondiging kan misschien wel eens wat langer duren dan wat we nu denken. Is ook masr gebaseerd op 1 bron op greasy lake en ik kan nu niet zeggen dat de pagina's daar vollopen naar aanleiding van dat bericht.
 
Laatst bewerkt:

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
ik denk dat we het beste Mad Cool in de gaten kunnen houden hiervoor?
die hinten zichzelf wel voorbij.

als ik zelf bekijk vanuit mijn tunnelvisie, ja vergeef me dat ik het toch weer aanhaal...
Pinkpop kwam 21 augustus met bericht over de verkoop en (en toen nog) start verkoop 2 oktober.
Pinkpop verschoof (zonder bericht 21 september, de start verkoop van 2 oktober naar 5 november.
Ik denk dat even voor 21 oktober groen licht is gekomen vanuit kamp The Boss over de tour.
Dat is ook de dag nadat Mad Cool het affiche deelt zonder Springsteen met aankondiging derde dag, 20 oktober.
De verwachte touraankondiging is 28 oktober, zeg maar gerust ca week na het groen licht?

maar misschien zoek ik er te veel achteer, wat ik ook niet uitsluit :ROFLMAO:
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Voor wat het waard is. Dat gerucht van touraankondiging donderdag is ook door iemand op iorr gezet. Ook daar de discussie of het allemaal wel waar is.
Dat hij komt lijkt me zeker. Alleen de aankondiging kan misschien wel eens wat langer duren dan wat we nu denken. Is ook masr gebaseerd op 1 bron op greasy lake en ik kan nu niet zeggen dat de pagina's daar vollopen naar aanleiding van dat bericht.
Ik reken op niks meer deze week, een bekende user op Backstreets heeft zojuist de vraag over de touraankondiging op donderdag met een duidelijk Nee beantwoord. Een andere bekende user heeft het wel over de touraankondiging "rather sooner than later" zal komen, en vermoedelijk alleen Europa eerst
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Ik reken op niks meer deze week, een bekende user op Backstreets heeft zojuist de vraag over de touraankondiging op donderdag met een duidelijk Nee beantwoord. Een andere bekende user heeft het wel over de touraankondiging "rather sooner than later" zal komen, en vermoedelijk alleen Europa eerst
dan moeten we dat maar afwachten?
krijg er nu langzaam wel buikkrampen van, kom nu op met die tour!
ik trek de spanning niet heel lang meer ??
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
dan moeten we dat maar afwachten?
krijg er nu langzaam wel buikkrampen van, kom nu op met die tour!
ik trek de spanning niet heel lang meer ??
Ik ook niet, temeer daar ik verder nog geen kaarten wil kopen voor wat anders ivm eventuele dubbele shows.
Maak wel voor Pinkpop een uitzondering
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Ik reken op niks meer deze week, een bekende user op Backstreets heeft zojuist de vraag over de touraankondiging op donderdag met een duidelijk Nee beantwoord. Een andere bekende user heeft het wel over de touraankondiging "rather sooner than later" zal komen, en vermoedelijk alleen Europa eerst
Kan ook volgende week nog komen net voor de start van PP. Maar ik zou er ook niet van staan kijken dat het een los concert wordt en dat PP dus een andere headliner heeft.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken