Bruce Springsteen

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.939
5.986
Ik ook niet, temeer daar ik verder nog geen kaarten wil kopen voor wat anders ivm eventuele dubbele shows.
Maak wel voor Pinkpop een uitzondering
precies dat...

ik wil afwachten waar The Boss in NL komt, en als dat een locatie is waar ik niet naar toe ga of een datum dat ik niet kan, afwachten wanneer de aankondiging in Belgie is en eventueel over de grens in Duitsland. Dus pik hem sowieso mee.
Maar dan hoop ik niet dat The Stones en AC/DC en McCartney ook nog snel in de buurt komen, want dan barst de bom!
2022 word kill your darlings op ticket gebied.


edit: en fyi... ik laat 2022 al Iron Maiden en GnR shieten he. Dus zo zit de vork in die steel...
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick1617899545 en PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.656
1.841
Wanneer komt Glastonbury meestal met zijn headliners? Als daar McCartney weer bij zit dan weet je het wel...... Dan krijg je waarschijnlijk een soort van herhaling van zijn 2020 afgelaste tour....
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Ik zie McCartney's tour ook nog wel op Pinkpop landen....

Maar morgen geen Springsteen nieuws dus?
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
731
435
Ik reken op niks meer deze week, een bekende user op Backstreets heeft zojuist de vraag over de touraankondiging op donderdag met een duidelijk Nee beantwoord. Een andere bekende user heeft het wel over de touraankondiging "rather sooner than later" zal komen, en vermoedelijk alleen Europa eerst
En hij geeft aan Stadiums and Festivals!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.656
1.841
Ik reken op niks meer deze week, een bekende user op Backstreets heeft zojuist de vraag over de touraankondiging op donderdag met een duidelijk Nee beantwoord. Een andere bekende user heeft het wel over de touraankondiging "rather sooner than later" zal komen, en vermoedelijk alleen Europa eerst
Kan je dat op Backstreets voor ons een beetje in de gaten houden? Daar zitten denk ik dan de betere bronnen....? stadions en festivals is natuurlijk een inkoppertje maar wie weet laten ze snel wat los over een aankondiging.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick1617899545

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.641
786
Kan je dat op Backstreets voor ons een beetje in de gaten houden? Daar zitten denk ik dan de betere bronnen....? stadions en festivals is natuurlijk een inkoppertje maar wie weet laten ze snel wat los over een aankondiging.
Ik houd zowel Backstreets als Greasylake in de gaten, in de loop der jaren is ook wel een beetje duidelijk geworden wie echt iets weten en wie niet
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: PJ en DennisvdBr

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.039
10.116
Nog eventjes geduld maar Werchter is een feit... met een geweldige support!
Gaaf!! Ik hoop echt op een datum na Werchter om de drukke juni maand wat te ontzien. Hier wil ik heen. Iemand zei het ook al maar The Killers staan natuurlijk op 1 als kanshebber voor sub.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Benieuwd of er vandaag Springsteen nieuws komt voor Werchter! :D
Zou mooi zijn als we die datum en datum start ticketverkoop snel hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.721
8.270
TW classic, Bruce Springsteen - The Killers - Crowded House - Sam Fender - Novastar - SONS

Zoiets?
En Macca dan? :-( Neil van Efestivals is er gisteren nog altijd rotsvast van overtuigd dat die Glasto doet.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.234
6.398
En Macca dan? :-( Neil van Efestivals is er gisteren nog altijd rotsvast van overtuigd dat die Glasto doet.
Macca woont toch gewoon in Liverpool toch? Ik sluit niet uit dat hij enkel Glasto doet in 2022.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.721
8.270
Macca woont toch gewoon in Liverpool toch? Ik sluit niet uit dat hij enkel Glasto doet in 2022.
Zou wel echt extreem kut zijn. Vooral omdat ik iemand thuis heel erg hard zal moeten teleurstellen. Volgend jaar voelt echt aan als de allerlaatste kans om toch wel de grootste levende muzikant ter wereld te zien.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken