Bruce Springsteen

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.656
1.841
Macca woont toch gewoon in Liverpool toch? Ik sluit niet uit dat hij enkel Glasto doet in 2022.
Die plant altijd een serie van concerten. Dus als hij Glasto doet dan kun je er vergif op innemen dat hij in die periode op tour is voor max drie weken
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.234
6.398
Zou wel echt extreem kut zijn. Vooral omdat ik iemand thuis heel erg hard zal moeten teleurstellen. Volgend jaar voelt echt aan als de allerlaatste kans om toch wel de grootste levende muzikant ter wereld te zien.
En ik gun het je van harte en ik hoop dat wat PJ hierboven aangeeft dan ook klopt voor volgend jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en PJ

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
618
478
ik denk dan woensdag 22e op Wercher weide, tenminste 2 dagen tussen de gigs?
De dinsdag is ook nog niet uitgesloten. Springsteen houdt rekening met minimaal 1 dag rust tussen de optredens door. Tenminste, dit was het geval in de voorgaande tour van 2016.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.146
4.337
Nee, ik denk ook niet dat hij NL zal overslaan, maar ik meende ook ergens de suggestie te hebben gelezen dat de tour verspreid zou zijn over 2022 en 2023, net als Coldplay tijdens hun vorige tour. Toen werd ook het ene jaar Amsterdam en het andere Brussel aangedaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken