Bruce Springsteen

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
264
132
Waarom staat dat losse Werchter concert nog niet in die lijst? Die gaat op basis van alle geruchten sowieso gebeuren lijkt me, dus maf dat die er nog niet tussenstaat. :)
Voor zover ik weet was het ook zeker dat Bruce Springsteen vandaag om 12u aangekondigt zou worden voor Pinkpop, in dat geval wachten we het, helaas, rustig af.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
635
491
Dat lijstje kan inderdaad de prullenbak in. Volgens mij gewoon opgesteld door een fan in een notitieblokje. Komt ook van een “insider” met 20 volgers op twitter. Meerdere data zijn al niet beschikbaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.696
1.856
Voor zover ik weet was het ook zeker dat Bruce Springsteen vandaag om 12u aangekondigt zou worden voor Pinkpop, in dat geval wachten we het, helaas, rustig af.
Inderdaad maar ik verwacht dat er op de springsteen forums nog wel nieuws verschijnt de komende dagen....
 
  • Leuk
Waarderingen: wenters

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
635
491
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.696
1.856
Correct... is alleen 5 uur verschil EST met Nederland/Italië?
Dan krijgt Pinkpop bv Post Malone morgenochtend als headliner en een paar uur later komt Springsteen met zijn tour ?
Dat festival in Italië kwam toch morgen met 2 headliners dus er is hoe dan ook nieuws van 2 acts ?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.696
1.856
Of Springsteen komt eerst met Europese data en later als ze in Amerika ook wakker zijn met data aldaar......?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.425
6.088
Dan krijgt Pinkpop bv Post Malone morgenochtend als headliner en een paar uur later komt Springsteen met zijn tour ?
Dat festival in Italië kwam toch morgen met 2 headliners dus er is hoe dan ook nieuws van 2 acts ?
Morgen om 10u zullen we meer weten. :) Klinkt niet heel raar wat je zegt trouwens. Misschien krijgen we 10u grote act één op Pinkpop en 's middags (15u?) grote act twee op een andere locatie (in Nederland)? Afwachten hoe het kwartje valt. Morgen wordt een spannende dag! :D
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Zoals al op BTX gezegd wordt, hoezo zou Danny Clinch degene zijn die de touraankondiging mag teasen?
Neuh, dit heeft niets met een evt tour te maken, zal wel of een exhibitie zijn, of iets anders wat met zijn foto`s te maken heeft
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.425
6.088
Zoals al op BTX gezegd wordt, hoezo zou Danny Clinch degene zijn die de touraankondiging mag teasen?
Neuh, dit heeft niets met een evt tour te maken, zal wel of een exhibitie zijn, of iets anders wat met zijn foto`s te maken heeft
Ja je hebt gelijk. Het is ook een kunstgalerie die die Tweet eruit stuurt volgens mij.

Verwacht jij morgen al een touraankondiging van Springsteen? Of denk je dat die tour later dit jaar (als hij komt) pas volgt?
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Ja je hebt gelijk. Het is ook een kunstgalerie die die Tweet eruit stuurt volgens mij.

Verwacht jij morgen al een touraankondiging van Springsteen? Of denk je dat die tour later dit jaar (als hij komt) pas volgt?
Algehele tendens is momenteel een beetje dat die aankondiging wel eens samen kon vallen met de release van de No Nukes concert film
Rond 16-11 staat die gepland.
Dan pakken ze het momentum en pakken gelijk door met de touraankondiging

Edit, en of de tour er komen gaat hangt af van 2 factoren:
1. Corona
2. De gezondheid van zijn moeder.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
635
491
Ik verwacht ook geen touraankondiging morgen. Dan lijkt het in elk geval te zijn uitgesloten dan The Boss op pinkpop staat. Tenzij pinkpop deze teaser gebruikt voor iets anders dan de derde headliner, maar dat zou echt een zwaktebod zijn marketingtechnisch.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.696
1.856
Algehele tendens is momenteel een beetje dat die aankondiging wel eens samen kon vallen met de release van de No Nukes concert film
Rond 16-11 staat die gepland.
Dan pakken ze het momentum en pakken gelijk door met de touraankondiging

Edit, en of de tour er komen gaat hangt af van 2 factoren:
1. Corona
2. De gezondheid van zijn moeder.
Dat die touraankondiging mogelijk samenvalt met de release van No Nukes concertfilm is enkel gebaseerd op de vorige tour. Toen gebeurde dat nl ook. Release van een live concert kwam nagenoeg samen met toen nieuwe tourdata. Maar geen garantie dat ze dat nu weer doen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.696
1.856
Hoe laat komt morgen dat Italiaanse festival met nieuws??
Die komen dus met 2 headliners en daar zit Bruce dan mogelijk niet bij
?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.010
6.054
trouwens ook wel apart dat Springsteen volgens eerder berichtgeving niet in San Siro zou staan ivm volgeboekt.
Terwijl Milaan altijd wel aangedaan zal worden.
Dan zou ik iDays eigenlijk helemaal niet vreemd vinden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken