Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.172
10.506
  • Haha
Waarderingen: Cootje en rhcp

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
479
194
Of misschien toch ed sheeran?? Viel mij op dat frank en poll had op zijn insta ‘ wie interviewen en je kon kiezen tussen manaskin en ed sheeran’ hij heeft maneskin gekregen. Misschien wat ver gezocht maar dan moet er nog een interview met ed sheeran komen??
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.655
814
Ik ga voor een band die al lange tijd niet genoemd is hier meer en die momentele al druk aan het touren is in de VS:
Foo Fighters
Edit: Als hebben ze wel al shows staan op 16 en 18 juni, 19 juni zou dus mogelijk zijn
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Ik blijf hopen op de combi Gorillaz & post malone. Maar heb zo het vermoeden dat het is imagine dragons kan zijn. Wil ze wel ooit is zien maar headliner vind ik toch nog teveel van 't goede
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Maar verwacht trouwens geen nieuwe touraankondiging van een band op zaterdag. Zou dus iemand zijn die al het een en ander heeft vastgelegd. Muse, post malone, the killers, volbeat, top, imagine dragons...
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
647
512
Maar verwacht trouwens geen nieuwe touraankondiging van een band op zaterdag. Zou dus iemand zijn die al het een en ander heeft vastgelegd. Muse, post malone, the killers, volbeat, top, imagine dragons...

Dit zal dan inderdaad het geval zijn. De namen van Coldplay, Bruce Springsteen etc. kunnen dan de prullenbak in. Des te vreemder blijf ik het vinden dat de kaartverkoop pas in oktober start als ze zaterdag de laatste headliner bekend maken. Tenzij 3FM probeert te teasen met een scoop die ze zaterdag a.s. niet gaan geven.
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
741
445
Dit zal dan inderdaad het geval zijn. De namen van Coldplay, Bruce Springsteen etc. kunnen dan de prullenbak in. Des te vreemder blijf ik het vinden dat de kaartverkoop pas in oktober start als ze zaterdag de laatste headliner bekend maken. Tenzij 3FM probeert te teasen met een scoop die ze zaterdag a.s. niet gaan geven.
Ze hebben het in het artikel over een volgende headliner, ik lees nergens de laatste headliner. Misschien bedoelen hun met headliner wel een sub-headliner?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.350
1.804
Ze hebben het in het artikel over een volgende headliner, ik lees nergens de laatste headliner. Misschien bedoelen hun met headliner wel een sub-headliner?
Hmm, zouden ze zoveel fuzz willen creëren voor een sub? Lijkt me niet toch.

Mijn gok is Muse.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.583
11.162
Dit zal dan inderdaad het geval zijn. De namen van Coldplay, Bruce Springsteen etc. kunnen dan de prullenbak in. Des te vreemder blijf ik het vinden dat de kaartverkoop pas in oktober start als ze zaterdag de laatste headliner bekend maken. Tenzij 3FM probeert te teasen met een scoop die ze zaterdag a.s. niet gaan geven.
Dat laatste zou me van 3FM ook niet verbazen... Dat het opeens om een functie van Jan Smeets gaat ofzo.
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
390
133
Ze hebben het in het artikel over een volgende headliner, ik lees nergens de laatste headliner. Misschien bedoelen hun met headliner wel een sub-headliner?

Dit denk ik ook. Past ook wel bij 3FM. Een hoop hype en fuzz creëren om niks. Zaterdag is een onwaarschijnlijk dag om een internationale klapper aan te kondigen. Ik denk zomaar dat het wel eens Kensington zou kunnen zijn die op één van de dagen het noord podium afsluit. En dat ze daarom ook een beetje "headliner" zijn
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.505
Rob Janssen is wel ook een beetje de joker van 3fm, en is het in zijn uitzending dus misschien ook iets ludieks. Maar ook een interview in de avond.

Lorde heeft de megahit van de week, misschien dat zij de 3e headliner is. Lijkt me persoonlijk wel een hele leuke verrassing.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.651
Dit denk ik ook. Past ook wel bij 3FM. Een hoop hype en fuzz creëren om niks. Zaterdag is een onwaarschijnlijk dag om een internationale klapper aan te kondigen. Ik denk zomaar dat het wel eens Kensington zou kunnen zijn die op één van de dagen het noord podium afsluit. En dat ze daarom ook een beetje "headliner" zijn
Zou kunnen, dacht ik ook, maar dan is het een beetje flauw om een wedstrijd te houden waarin mensen moeten raden wie die headliner is.
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
741
445
Op FB staat de volgende post van 3FM. Deze post is ook gedeeld op FB door Pinkpop:

Wie denk jij dat de volgende headliner gaat zijn voor Pinkpop 2022? Drop je antwoord hieronder en maak kans op twee tickets voor het festival volgend jaar.
?

→ Zaterdag om 12:15 maakt Rob van de Radio op 3FM bekend wie het is en krijgt de winnaar een bericht van ons.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.505
Ja, er wordt niet specifiek gezegd de derde headliner. Dus het kan ook gewoon een band zijn die hoog op het affiche staat.
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
479
194
Ja, er wordt niet specifiek gezegd de derde headliner. Dus het kan ook gewoon een band zijn die hoog op het affiche staat.
Maar op de website van 3fm staat geschreven welke headliner voegt zich bij pearl jam en metallica.
Dus kan me niet voorstellen dat het om een dagvulling gaat
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.505
Maar op de website van 3fm staat geschreven welke headliner voegt zich bij pearl jam en metallica.
Dus kan me niet voorstellen dat het om een dagvulling gaat
True, vind het gewoon een vrij gek moment, zaterdag begin van de middag.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.350
1.804
True, vind het gewoon een vrij gek moment, zaterdag begin van de middag.
Klopt, vanuit marketingoogpunt is het weekend niet het meest logische moment om maximale aandacht te genereren. Maar er staat inderdaad vrij duidelijk headliner. Dus dat kan toch niet missen zou je denken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken