Lowlands 2021 - Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Het zou leuk zijn als Corona, het biermerk, nu vol in de festivalmarketing zou springen. Dat zou vast een hit worden. We hebben toch nog een C over bij de Lowlands stages: Alpha, Bravo, Corona.
En dan wordt die stage feestelijk geopend door de Italo Eurodancegroep Corona.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Over wel of geen corona discussie hier, best lastig aangezien LL waarschijnlijk het eerste festival is wat doorgaat. Dan is het logisch dat het daar in aanloop er veel over gaat. Als de kop er af is, dan zal dat voor andere topics ook wel minder zijn lijkt me. En ik vraag me af hoeveel mensen in het LL forum dit echt vervelend vinden, maar daar heb ik geen inzicht in, maar ben ik wel benieuwd na.
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
416
373
Naar mijn mening is er al een jaar een discusie over alle randzaken betreft corona. Laten we dit maar gewoon voor lief nemen. Wij kunnen hier toch niet over beslissen. Wat wel en niet kan. Laat dit maar aan LL over, zal vast wel goed komen. Mocht de situatie zo door blijven gaan. Laten we eerst prikken dan kunnen we in augustus weer op LL de nodige Biertjes hikken. ?
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Het zou leuk zijn als Corona, het biermerk, nu vol in de festivalmarketing zou springen. Dat zou vast een hit worden. We hebben toch nog een C over bij de Lowlands stages: Alpha, Bravo, Corona.
Geef mij maar Charlie terug....drink sowieso geen bier ;-)
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Ik weet niet of Sinead O'Brien hier al is besproken, maar dat klinkt goed zeg. Nooit eerder van gehoord, maar een typisch undercardpareltje.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick1617899545

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Ik weet niet of Sinead O'Brien hier al is besproken, maar dat klinkt goed zeg. Nooit eerder van gehoord, maar een typisch undercardpareltje.
Nope niet besproken, maar was mij ook al opgevallen door de LL playlist op Spotify. Maar even extra aandacht aan geven. Thanks.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Ik weet niet of Sinead O'Brien hier al is besproken, maar dat klinkt goed zeg. Nooit eerder van gehoord, maar een typisch undercardpareltje.
Kid Stuff draaien ze met enige regelmaat op Kink en ken ik daardoor. De rest van haar nummers kende ik niet, maar op het eerste gehoor is dit een artiest die ik moet checken.

@Marc Ik heb de andere die je hier hebt gehad even (snel) geluisterd. Zekren Brothers idd niet mijn ding maar The Lathums was wel nice. Vroege middag in de India of Lima met een biertje in de hand aan de zijkant van de tent bekijken zie ik zeker wel zitten met deze band.

Nadat ik ze in de draft al voorbij zag komen heb ik ook De Ambassade geluisterd. De omschrijving daar was Depeche mode achtig met Nederlandse zang. Ik kan dit alleen beamen, al moet je goed luisteren om de tekst te verstaan. Ben hier live erg benieuwd naar! Geen Genade maakte me vooral nieuwsgierig.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Kid Stuff draaien ze met enige regelmaat op Kink en ken ik daardoor. De rest van haar nummers kende ik niet, maar op het eerste gehoor is dit een artiest die ik moet checken.

@Marc Ik heb de andere die je hier hebt gehad even (snel) geluisterd. Zekren Brothers idd niet mijn ding maar The Lathums was wel nice. Vroege middag in de India of Lima met een biertje in de hand aan de zijkant van de tent bekijken zie ik zeker wel zitten met deze band.

Nadat ik ze in de draft al voorbij zag komen heb ik ook De Ambassade geluisterd. De omschrijving daar was Depeche mode achtig met Nederlandse zang. Ik kan dit alleen beamen, al moet je goed luisteren om de tekst te verstaan. Ben hier live erg benieuwd naar! Geen Genade maakte me vooral nieuwsgierig.
Net even wat meer Sinead O’Brien geluisterd. Klinkt interessant, maar typisch zo’n act (voor nu) die ik ga kijken afhankelijk van de rest van het programma. Weet niet of dit voor een heel optreden interessant gaat blijven. Heb ook het idee dat d

Had ook niet verwacht dat Zenker Brothers iets voor jou zou zijn. The Lathums ga ik zeker wat vaker luisteren en zie ik ook zo voor me. Ik zal vast niet vooraan in de tent starten.

De Ambassade was me nog niet direct opgevallen. Net even snel opgezet. Heb sowieso al moeite om teksten goed te horen. Ben meer een fonetische meezinger. Klinkt wel goed, beetje Nederlandse Bazart gaat jaren 80 ofzo. Even laten bezinken deze.....
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Ook van De Ambassade had ik nog nooit gehoord, maar dit is wel helemaal mijn smaak: onvervalste jaren '80 new wave. Echt zo'n band waar ik wel vooraan sta.

Jerney doet me wel enorm denken aan een song van Mike Oldfield. Maar beter goed gejat dan slecht gecomponeerd zullen we maar zeggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Ook van De Ambassade had ik nog nooit gehoord, maar dit is wel helemaal mijn smaak: onvervalste jaren '80 new wave. Echt zo'n band waar ik wel vooraan sta.

Jerney doet me wel enorm denken aan een song van Mike Oldfield. Maar beter goed gejat dan slecht gecomponeerd zullen we maar zeggen.

 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.197
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Machine Gun Kelly, Rag’n’Bone Man, Django Django, Frenna Deluxe, Headie One, Mahalia, Metronomy, MY BABY, Sam Fender, Smith & Burrows, Yussef Dayes, Afra, Bab L’Bluz, BalkanBeats SoundSystem LIVE, Black Country, New Road, La Brigade du Kif, David Keenan, Dubioza Kolektiv, Evian Christ, Ghetts, Puma Blue, PVA, seeyousoon, TootArd

Machine Gun Kelly dan.... even opgezet onder het trainen vanochtend. Ik kende hem van zijn samenwerking met Mötley Crüe voor de film, The Dirt en het gelijknamige nummer. Heerlijke film trouwens Heb je 'The Dirt' al gezien op Netflix?


En het nummer wat ze samen gedaan hebben lag dus vooral aan de Crüe blijkbaar.https://open.spotify.com/track/1zfFle2YCXuUFXlAAZ4QOS?si=lQbcwozmQd2KUpRcHat7_w

Want wat ik vandaag gehoord heb..... erg oppervlakkig nikszeggende muziek. Wat Indiaan al aangaf, ik snap de relevantie, maar wat een muziekdiarree dit.... had op iets meer gehoopt waarschijnlijk. Misschien verander ik nog van mening....
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
416
373
Denk dat we met zijn allen bij MY BABY ? staan . Tot nu toe wordt ik er nog niet wild van. The Lathums is voor mij de grootste verassing. Klinkt wel lekker. Inderdaad benieuwd hoe het live is. The Ambassade is echt niet te verstaan. Had wel wat meer aandacht kunnen krijgen in de eind mix . [Live?]
Hopelijk volgt er nog wat moois. Gezien het gelukkig steeds beter gaat.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Ik moet zeggen dat ik bij de laatste lichting best wel nieuwe dingen ontdekt heb hoor. Het mist gewoon de klappers hoger op het affiche, maar misschien moeten we dat ook een beetje respecteren dit jaar.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Rag’n’Bone Man, Django Django, Frenna Deluxe, Headie One, Mahalia, MY BABY, Sam Fender, Smith & Burrows, Yussef Dayes, Afra, Bab L’Bluz, BalkanBeats SoundSystem LIVE, Black Country, New Road, La Brigade du Kif, David Keenan, Dubioza Kolektiv, Evian Christ, Ghetts, Puma Blue, PVA, seeyousoon, TootArd

Dan Metronomy, het eerste nummer wat ik ging luisteren was "Everything goes my way", bij de samenzang moest ik gelijk denken aan de band Air ofzo. Verder wel lekkere muziek. Zit goed in elkaar. Geen idee of ik hier live wat mee kan. Wel mooie koortjes samenzang. Ik denk dat dit live wat te braaf voor mij is. Ik kan dit rustig opzetten, maar het raakt me niet echt. Gewoon lekkere muziek.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Ik moet zeggen dat ik bij de laatste lichting best wel nieuwe dingen ontdekt heb hoor. Het mist gewoon de klappers hoger op het affiche, maar misschien moeten we dat ook een beetje respecteren dit jaar.
Hoe zou dat komen dat er geen klappers zijn hoger op het affiche? Want volgens min is er wel aanbod?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Machine Gun Kelly kan ik heel kort over zijn. Ik vind het bagger.

Morgen weer een kans Marc ;)
Inderdaad.... wat een holle zooi dat Machine Gun Kelly. Werkelijk geen enkel aansprekend element.

Metrpnomy daarentegen is wel heel erg lekkere muziek. Ik heb ze ook nog nooit gezien, dus dat vind ik wel leuk. Geen idee hoe lang het live interessant blijft.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Gebruikers die dit onderwerp bekijken