Machine Gun Kelly, Rag’n’Bone Man, Django Django, Frenna Deluxe, Headie One, Mahalia, Metronomy, MY BABY, Sam Fender, Smith & Burrows, Yussef Dayes, Afra, Bab L’Bluz, BalkanBeats SoundSystem LIVE, Black Country, New Road, La Brigade du Kif, David Keenan, Dubioza Kolektiv, Evian Christ, Ghetts, Puma Blue, PVA, seeyousoon, TootArd
Machine Gun Kelly dan.... even opgezet onder het trainen vanochtend. Ik kende hem van zijn samenwerking met Mötley Crüe voor de film, The Dirt en het gelijknamige nummer. Heerlijke film trouwens Heb je 'The Dirt' al gezien op Netflix?
In this unflinching biopic based on Mötley Crüe's best-selling book, four LA misfits navigate the monster highs and savage lows of music superstardom.
www.netflix.com
En het nummer wat ze samen gedaan hebben lag dus vooral aan de Crüe blijkbaar.https://open.spotify.com/track/1zfFle2YCXuUFXlAAZ4QOS?si=lQbcwozmQd2KUpRcHat7_w
Want wat ik vandaag gehoord heb..... erg oppervlakkig nikszeggende muziek. Wat Indiaan al aangaf, ik snap de relevantie, maar wat een muziekdiarree dit.... had op iets meer gehoopt waarschijnlijk. Misschien verander ik nog van mening....