Rock Werchter 2019 – Nieuws & Geruchten

Festileaks Festival Forum Forums Rock Werchter Forum Rock Werchter 2019 – Nieuws & Geruchten

Dit onderwerp bevat 4231 reacties, heeft 223 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  xydroh 20 uur, 26 minuten geleden.

25 berichten aan het bekijken - 2801 tot 2825 (van in totaal 4232)
  • Auteur

Paddy

Over Kings of Leon: ik begrijp de haat van sommigen niet. Dat is echt een kwaliteitsband hoor. IJzersterke albums (zeker in het begin, al mocht hun laatste worp er zeker ook zijn!) en live gewoon superstrak en steengoed. Vlekkeloze muzikanten, geweldige zang. OK, ze doen weinig aan interactie en zijn statisch, maar dat maakt mij niet uit. In 2017 nog enorm van hun concert genoten.

Omdat hun optredens dodelijk saai zijn.

LL 98 / RW 99, 00, 01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18
    FoR 03, 05 / PP 08, 18, Sonisphere 09 / WB 12 / Forta 12, 13, 14, 16, 18

Everyknight
    Rock Werchter Orakel

Over Kings of Leon: ik begrijp de haat van sommigen niet. Dat is echt een kwaliteitsband hoor. IJzersterke albums (zeker in het begin, al mocht hun laatste worp er zeker ook zijn!) en live gewoon superstrak en steengoed. Vlekkeloze muzikanten, geweldige zang. OK, ze doen weinig aan interactie en zijn statisch, maar dat maakt mij niet uit. In 2017 nog enorm van hun concert genoten.

Nummers als Four Kicks, Charmer, Crawl, Black Thumbnail, Molly’s Chambers enz. kunnen in mijn ogen nooit saai zijn, hoe statisch ook gebracht.

daanvandingenen

Nummers als Four Kicks, Charmer, Crawl, Black Thumbnail, Molly’s Chambers enz. kunnen in mijn ogen nooit saai zijn, hoe statisch ook gebracht.

Het probleem is gewoon, dat hoe statisch ze het ook brengen. Het lijkt alsof ze evenveel plezier hebben in optredens geven als dat Sisyphos had terwijl hij de steen de berg op aan het duwen was. Als die mannen nu gewoon eens wat konden lachen en plezier hebben in hun leven dan zou dat met anthems als sex on fire en use sombody, de ultieme festival act kunnen zijn. Jammer genoeg vinden ze het leuker om niet voor plezier te kiezen.

Rock Werchter 14, 16, 17, 18, 19 / Pukkelpop 12, 13, 14, 15, 16, 17 / Dour 18 / Arras Main Square 11 Crammerock 14, 16, 17

daanvandingenen

Morgen aankondiging van Editors trouwens? (sub van zondag)
    Of pas vrijdag nieuwe dingen?

Rock Werchter 14, 16, 17, 18, 19 / Pukkelpop 12, 13, 14, 15, 16, 17 / Dour 18 / Arras Main Square 11 Crammerock 14, 16, 17

Wessel

Welke dag denken jullie dat het snelst uitverkoopt?

// Lowlands 16-17-18-19 // Down The Rabbit Hole 18-19 // Woo-Hah 17-18-19 // Best Kept Secret 15-16-17 // Paaspop 16-17-19 // Pinkpop 12-13-14-15-16-17-19 // NOS Alive 16 // // Pukkelpop 13-14-15 // Rock Werchter 13-14-15

Timmetje

De donderdag

Wessel

Because Pink?
    Normaliter is dat een moeilijke dag.

// Lowlands 16-17-18-19 // Down The Rabbit Hole 18-19 // Woo-Hah 17-18-19 // Best Kept Secret 15-16-17 // Paaspop 16-17-19 // Pinkpop 12-13-14-15-16-17-19 // NOS Alive 16 // // Pukkelpop 13-14-15 // Rock Werchter 13-14-15

Yannick

Traditioneel gezien zaterdag. Niet dat ik twijfel aan de populariteit van P!nk maar als zelfs sir Paul McCartney moeite had met uitverkopen van zijn dag dan betwijfel ik of P!nk het wél kan. Donderdag blijft voor veel mensen een no-go vanwege werken daarvan liggen zaterdag en zondag en misschien zelfs vrijdag (want weekend) een pak beter. Jongeren zijn al sneller geneigd om een combi ticket te kopen vermoed ik, dus zaterdag.

neracroft

Het probleem is gewoon, dat hoe statisch ze het ook brengen. Het lijkt alsof ze evenveel plezier hebben in optredens geven als dat Sisyphos had terwijl hij de steen de berg op aan het duwen was. Als die mannen nu gewoon eens wat konden lachen en plezier hebben in hun leven dan zou dat met anthems als sex on fire en use sombody, de ultieme festival act kunnen zijn. Jammer genoeg vinden ze het leuker om niet voor plezier te kiezen.

Van mij mogen ze zelfs Sex On Fire en Use Somebody laten vallen. Laat ze lekker Red Morning Light, Four Kicks, Molly’s Chambers, Trani,… spelen. Een deel van hun nummers zijn echt zo lekker. En als kers op de taart een gastoptreden van Eddie Vedder!

xydroh

tash sultana 26 juni sportpaleis, kan geschrapt worden. Wel nooit gedacht dat ze hier een sportpaleis voor gingen vrij maken. Dacht toch niet dat dit ZO groot was.

Philip

Biffy half juni op Isle Of Wight festival
    🤞🏻🤞🏻

xydroh

🤞🏻🤞🏻

Biffy stelt niks voor in vergelijking met Rick Astley die ook op isle of wight staat !

ChiquitaChaser

🤞🏻🤞🏻

Zijn spijtig genoeg ook niet meer wat ze geweest zijn….

daanvandingenen

tash sultana 26 juni sportpaleis, kan geschrapt worden. Wel nooit gedacht dat ze hier een sportpaleis voor gingen vrij maken. Dacht toch niet dat dit ZO groot was.

Blijf ik echt de allervreemdste plaatsing van de laatste jaren vinden. Zie haar nog lang niet de lotto arena of vorst uitverkopen. Snap echt niet wie haar daar wou neerzetten…

jarne

65daysofstatic op EXIT. Zou wel een vette originele naam zijn, maar zal wrs Dour of Cactus worden.

RW: '11,'12,'14,'15,'16,'17,'18,'19 NOS: '13
    PKP: '12',13,'14,'15,'16 MSQUARE: '11

Aaran

Even een overzicht van de bevestigde namen per dag:

Donderdag:
    P!NK – ?
    Bastille – ?
    Elbow – Paul Kalkbrenner – Brockhampton – Charlotte Gainsbourg
    Vance Joy – Bang Bang Romeo

Vrijdag:
    The Cure – Tool
    Bring Me The Horizon – Kylie Minogue – Years & Years – Weezer – Janelle Monaè – The 1975
    Jungle – Khruanbin – Nothing Buy Thieves – Tom Misch – Kurt Vile & The Violators

Zaterdag:
    Mumford & Sons – Florence + The Machine
    Macklemore – The Good, The Bad & The Queen – Angelè – ? – ? – ?
    ????????????

Zondag:
    Muse – ?
    ? – ?
    New Order – Underworld – Mac Demarco – ?
    $uicideboy$ – Yungblud
    ????????????

TT Festival '06 t/m '18
    RW '17
    Appelpop '15 t/m '18

Aaran

Donderdag:
    P!NK
    Bastille
    Elbow – Paul Kalkbrenner – Brockhampton – Charlotte Gainsbourg
    Vance Joy – Bang Bang Romeo

Vrijdag:
    The Cure – Tool
    Bring Me The Horizon – Kylie Minogue – Years & Years – Weezer – Janelle Monaè – The 1975
    Jungle – Khruanbin – Nothing Buy Thieves – Tom Misch – Kurt Vile & The Violators

Zaterdag:
    Mumford & Sons – Florence + The Machine
    Macklemore – The Good, The Bad & The Queen – Angelè

Zondag:
    Muse
    New Order – Underworld – Mac Demarco
    $uicideboy$ – Yungblud

TT Festival '06 t/m '18
    RW '17
    Appelpop '15 t/m '18

TheseThingsHappen

Blijf ik echt de allervreemdste plaatsing van de laatste jaren vinden. Zie haar nog lang niet de lotto arena of vorst uitverkopen. Snap echt niet wie haar daar wou neerzetten…

Ben ik het mee eens. Wie heeft het in godsnaam bedacht om haar in zulke grote zalen te plaatsen?

Hier in NL staat ze ook gepland voor een concert in de Ziggo Dome.
    Al maanden is het concert in de verkoop en het verkoopt gewoon niet. De hele bovenste ring is al gesloten en nog steeds is er amper wat verkocht lijkt het.

xydroh

Ben ik het mee eens. Wie heeft het in godsnaam bedacht om haar in zulke grote zalen te plaatsen?

Hier in NL staat ze ook gepland voor een concert in de Ziggo Dome.
    Al maanden is het concert in de verkoop en het verkoopt gewoon niet. De hele bovenste ring is al gesloten en nog steeds is er amper wat verkocht lijkt het.

In het sportpaleis zijn de staanplaatsen op 1e en 2e verdiep ook gesloten. staat wel aangegeven als uitverkocht maar het zou me zwaar verbazen dat die kaarten eerder uitverkopen dan staanplaatsen op het middenplein en alle zitplaatsen.

Greg

Morgen 8u = 4 nieuwe, exclusieve namen van Cactus. Toch drie artiesten die ik hier in het forum heb zien langskomen…

Gelukkig heeft Werchter nog het één en ander in petto om dit te compenseren 😉

Joslittel

Morgen 8u = 4 nieuwe, exclusieve namen van Cactus. Toch drie artiesten die ik hier in het forum heb zien langskomen…

Ben benieuwd! Maar goed dat Werchter vrijdag dat mooie pakketje eerst gedaan heeft dan, anders had Mattman zich waarschijnlijk van een klif gestort.

Rock Werchter 16-17-18 / Graspop 17-18-19 / Pukkelpop 13-14-15-17 / Rock am Ring 14-19 / Sziget 07-08-09 / Lowlands 07 / Pinkpop 09-10-11-12-13-15 / Fortarock 18-19 / Bospop 19

Yannick

Yep, drie daarvan had ik er graag zien staan.

visdave34
    Moderator

Yep, drie daarvan had ik er graag zien staan.

Dan ben ik wel benieuwd eigenlijk welke niet… Vind ze alle 4 wel de moeite waard.

Lowlands 01-05-06-07-08-09-10-11-13-17 // Rock Werchter 07-08-12-13-14-15-17-18 // NOS Alive 16 // Where The Wild Things Are 13-14-15 // Best Kept Secret 17-18-19 // Down The Rabbit Hole 19

Sakke

• Deze reactie is gewijzigd 3 maanden geleden door  Sakke.

mattman
    Moderator

Ben benieuwd! Maar goed dat Werchter vrijdag dat mooie pakketje eerst gedaan heeft dan, anders had Mattman zich waarschijnlijk van een klif gestort.

Haha, typisch ik weer hé. 😉 Maar denk dat RW altijd de sappigste namen naar zich toe zal trekken. Heb weinig ‘schrik’ voor Cactus.

25 berichten aan het bekijken - 2801 tot 2825 (van in totaal 4232)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.