Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Festileaks Festival Forum Forums Pinkpop Forum Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Dit onderwerp bevat 3588 reacties, heeft 205 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  anouk12331 5 uur, 52 minuten geleden.

25 berichten aan het bekijken - 426 tot 450 (van in totaal 3589)
  • Auteur

visdave34
    Moderator

Geen Pinkpop tussen de tourdata van Ed Sheeran. Wel nog ruimte op die dagen… Buiten Sziget ook geen festivals…

Firenze Rocks nog wel, al kun je dat niet echt een festival noemen. Staat gek genoeg ook nog niet op de lijst met tourdata op zijn site.

Lowlands 01-05-06-07-08-09-10-11-13-17 // Rock Werchter 07-08-11-12-13-14-15-17-18 // NOS Alive 16 // Where The Wild Things Are 13-14-15 // Best Kept Secret 17-18-19

Rolo

Geen Pinkpop tussen de tourdata van Ed Sheeran. Wel nog ruimte op die dagen… Buiten Sziget ook geen festivals…

Firenze Rocks nog wel, al kun je dat niet echt een festival noemen. Staat gek genoeg ook nog niet op de lijst met tourdata op zijn site.

Nu inderdaad wel toegevoegd op de site.

bassie1978

Ben ik enige die denkt dat de kans dat Ed Sheeran op Pinkpop gaat optreden een stuk kleiner is geworden ? Ik denk eerder dat er ruimte in het schema zit om een extra concert in Spanje toe te voegen mocht het snel uitverkocht raken. Maar dat merken we volgende week snel genoeg als de kaartenverkoop van start is gegaan.

Maurice

Kan zeker , 3 dagen tussen Barcelona en Madrid. Ze hoeven geen podium op te bouwen, dus als de podiumcrew van Barcelona naar Madrid gaat en de stagecrew even op en neer naar Landgraaf gaat is dat geen probleem. Dit jaar in de arena gestaan en volgend jaar gewoon Pinkpop. Deze kans laten ze niet liggen.

Wil niet zeggen dat ik daar blij van word. Leuke muziek, maar niets voor Pinkpop, of hij moet met een band komen. 2 uur naar een persoon met een gitaar kijken gaat mij snel vervelen.

Oasiss

Ik had hem eigenlijk wel al opgeschreven voor Pinkpop. Qua tijd en planning zou het zeker nog wel passen, maar ik vraag mij af of Pinkpop zo speciaal is dat Ed Sheeran deze nog uit zijn touragenda laat om vervolgens Pinkpop zelf de aankondiging te laten doen. Volgens mij is de man inmiddels zo gewild dat hij voor Pinkpop belangrijker is dan andersom.

remko

Die gaat wel op Pinkpop spelen. Drie dagen vrij tijdens Pinkpop en genoeg ruimte om extra concert Barcelona kan makkelijk ervoor want daar zit 5 dagen tussen. Kan niet missen lijkt mij, dit is de pop-act van dit jaar.

Ongeacht smaak is dit een logische en goede boeking

mattman
    Moderator

En waarom denken we dat er nog concerten gaan bijkomen?

Martijn

En waarom denken we dat er nog concerten gaan bijkomen?

Mojo heeft dit jaar gezien dat hij met een enorme eenvoud de Arena kan uitverkopen, die laten de mogelijkheid om hem een jaar later op haar grootste festival te plaatsen echt niet schieten.

Oasiss

Ik denk dat vraag van Mattman (terecht m.i.) is waarom dit nu nog niet bekend zou zijn dan.

EddieVerder

Sowieso (nog) geen benelux data, dat is wel vrij verdacht vind ik.

bcmrmaybe

Sowieso (nog) geen benelux data, dat is wel vrij verdacht vind ik.

In 2014 had ie best wel een leuke spot op Pinkpop. Misschien is hem dat zo goed bevallen dat PP hem later mag presenteren. Inderdaad is Ed zo een grote vis. MOJO zal em echt niet laten passeren.

Eine Stimme aus dem Licht
    Fällt dem Himmel vom Gesicht
    Reißt den Horizont entzwei
    Wohin gehst du, hier ist nichts mehr frei
    Das ist mein Land!

Martijn

Ik zie het later presenteren van een aantal festivalshows niet als problematisch: eerst je eigen stadionshows en dat anderhalve festival dat meer wilt betalen om nu al met het nieuws naar buiten te komen, en dan later dit najaar nog een aantal festivalshows.

bassie1978

Hoe serieus kunnen we Kiss noemen als kanshebber?

Paddy

De kans op Kiss op Pinkpop schat ik vrij laag in. Denk eerder een eigen concert. GelreDome ofzo.

Verwacht ook niet dat Ed Sheeran tussen zijn optreden in Barcelona en Madrid nog naar Nederland zal komen. Het is niet uitgesloten, maar grote kans dat ie lekker in het zonnige Spanje blijft.

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 3 weken geleden door  Paddy.

LL 98 / RW 99, 00, 01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18
    FoR 03, 05 / PP 08, 18, Sonisphere 09 / WB 12 / Forta 12, 13, 14, 16, 18

Kevin

De kans op Kiss op Pinkpop schat ik vrij laag in. Denk eerder een eigen concert. GelreDome ofzo.

Verwacht ook niet dat Ed Sheeran tussen zijn optreden in Barcelona en Madrid nog naar Nederland zal komen. Het is niet uitgesloten, maar grote kans dat ie lekker in het zonnige Spanje blijft.

Ik dacht eigenlijk hetzelfde… Ik hoop stiekem ook hetzelfde 🙂

Processierups

Vanuit die redenering zou Sheeran ook niet op bijv. Glastonbury staan (omdat hij rond die tijd concerten in Duitsland en Oostenrijk heeft staan). Het lijkt mij erg onwaarschijnlijk, zeker omdat hij nog geen concerten in de Benelux heeft staan. Ga er maar gewoon van uit dat hij op Glastonbury en Pinkpop staat.

Als Kiss al op een festival staat zal het eerder een Bospop of zo zijn, maar een eigen concert lijkt mij ook logischer.

visdave34
    Moderator

Vanuit die redenering zou Sheeran ook niet op bijv. Glastonbury staan (omdat hij rond die tijd concerten in Duitsland en Oostenrijk heeft staan). Het lijkt mij erg onwaarschijnlijk, zeker omdat hij nog geen concerten in de Benelux heeft staan. Ga er maar gewoon van uit dat hij op Glastonbury en Pinkpop staat.

Als Kiss al op een festival staat zal het eerder een Bospop of zo zijn, maar een eigen concert lijkt mij ook logischer.

Ed heeft vorig jaar al op Glasto gestaan, die gaan ‘m echt niet zo snel op herhaling laten komen.

Lowlands 01-05-06-07-08-09-10-11-13-17 // Rock Werchter 07-08-11-12-13-14-15-17-18 // NOS Alive 16 // Where The Wild Things Are 13-14-15 // Best Kept Secret 17-18-19

Paddy

Want Glastonbury heeft voor een Brit dezelfde status als Pinkpop? Of hetzelfde budget?
    Ed stond in 2017 op Glastonbury en niet op Pinkpop. In the UK heeft hij al een serie concerten gepland staan. Het lijkt dus onwaarschijnlijk dat hij op Glastonbury zal staan.

Kiss inderdaad eerder Bospop of Fortarock en niet op Pinkpop.

LL 98 / RW 99, 00, 01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18
    FoR 03, 05 / PP 08, 18, Sonisphere 09 / WB 12 / Forta 12, 13, 14, 16, 18

bassie1978

Jan Smeets wil legendarische 50e Pinkpop-editie

Als het Kiss dan niet is wie dan wel? The Police? Fleetwood Mac? Krijg toch de neiging het laatste al is het jammer dat Lindsey Buckingham niet meer bij de band zit.

gijske46

Zou Neil Young een kanshebber zijn voor de 50e editie? Omdat Jan hem zo graag nog een keer op pinkpop wil hebben?

Pinkpop '16 '17 ‘18
    Appelpop '17
    Paaspop ‘18

bcmrmaybe

Zou Neil Young een kanshebber zijn voor de 50e editie? Omdat Jan hem zo graag nog een keer op pinkpop wil hebben?

Tussen wat Jan zegt en MOJO wil zit nogal een groot verschil. Neil Young….ik zie het niet gebeuren.

Das ist mein Land!

bassie1978

Metallica kunnen we afstrepen?

Raskolnikov

Neil Young is een held, maar ik kan me niet voorstellen dat hij een dag draagt op Pinkpop.

Lowlands 10-11-12-13-14-15-16-17-18-19 / Werchter 94-95-96 / Pinkpop 93-94-95-97-99-07-09 / DTRH 16-17-18-19 / Rockin Park 05-10-12

bcmrmaybe

Voor zover we Metallica nog niet konden afschrijven. 8 juni in Ierland en 11 juni in Nederland in de Galmbak™

https://www.livenation.nl/show/1215477/metallica-worldwired-tour/amsterdam%20zuidoost/2019-06-11/nl

Das ist mein Land!

bcmrmaybe

Neil Young is een held, maar ik kan me niet voorstellen dat hij een dag draagt op Pinkpop.

Muzikaal groots……maar ontzettende saaie zich voortslepende live-shows

Das ist mein Land!

25 berichten aan het bekijken - 426 tot 450 (van in totaal 3589)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.