Het Festileaks team zoekt versterking

Festileaks Festival Forum Forums Festileaks Het Festileaks team zoekt versterking

Dit onderwerp bevat 4 reacties, heeft 4 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Jos. 6 maanden geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur

Jos.
    Beheerder

Lieve forumleden,

Mede dankzij jullie trouwe support (TNX!) blijft Festileaks maar groeien. We kunnen steeds meer festivals coveren en ook steeds meer verschillende content maken. Op dit moment zijn we op zoek naar versterking voor ons redactieteam om die groei te kunnen bijbenen.

Jullie als forumleden wil ik vragen eens naar de vacature te kijken. Jullie zijn als geen ander op de hoogte van festivals en houden ervan die passie te delen met elkaar. Bovendien kennen jullie ons platform al. Daardoor zijn jullie de perfecte kandidaten voor een toffe job in ons team. Juist ook als je denkt dat sommige dingen op onze site beter kunnen. Kom maar op!

Interesse gewekt? Hier alle info: http://festileaks.com/2017/06/festileaks-team-zoekt-versterking/

Hopelijk tot snel!

Jos

0

Black Lies

Wajo, maar drie van die foto zijn actief op het forum?

!!!

Ik heb er wel eens over nagedacht, maar ik denk niet dat schrijven over festivals iets voor mij is. Ben ik toch niet genoeg een festivalpersoon voor.

0

Wessel
    Rock Werchter Orakel

Sammie kon er niet bij zijn 🙁

// Best Kept Secret 15-16-17 // Lowlands 16-17 // NOS Alive 16 // Paaspop 16-17 // Pinkpop 12-13-14-15-16-17 // Pukkelpop 13-14-15 // Rock Werchter 13-14-15 //

0

bcmrmaybe

Erg leuk maar niks voor mij. Hoop dat jullie snel iemand vinden.

Der Ritt war kurz
    Es tut mir leid
    Ich steige ab, hab' keine Zeit
    Muss jetzt zu den anderen Pferden
    Wollen auch geritten werden

0

Jos.
    Beheerder

!!!

..maar we lezen allemaal mee 😉

1+

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.