Best Kept Secret 2019 – Nieuws en geruchten

Festileaks Festival Forum Forums Festivals in Nederland Best Kept Secret 2019 – Nieuws en geruchten

Dit onderwerp bevat 3300 reacties, heeft 134 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Martijn 13 uur, 24 minuten geleden.

25 berichten aan het bekijken - 2026 tot 2050 (van in totaal 3301)
  • Auteur

Yvar de niks

Kan die lange naam ook niet evengoed the good, the bad, the queen zijn?

setheke

misschien zijn het 4 dagen

noid

Volgens mij zijn dit alleen de nieuwe namen en zou de eerste regel dus de derde headliner zijn.

Nee, lijkt me niet, die eerste is gewoon Bon Iver. Dit wordt gewoon de voorlopige volledige lineup.

Denk idd dat je gelijk hebt en dan is de tweede naam dus Christine.

noid

misschien zijn het 4 dagen

Om Pinkpop te pesten…….

maximsnoep

King Gizzard & the Lizard Wizard op de 2e regel 😉

bornlivedie

Als de eerste naam Bon Iver is, dan bestaat die derde naam sowieso uit drie delen met spaties er tussen, waarbij het laatste stukje heel kort is. Dat moeten we toch kunnen oplossen? Mijn eerste ingeving is gek genoeg Lucky Fonz III, maar dat staat er sowieso niet.

PwoperFish

Daar wil ik dus Guided By Voices, Stereolab, Interpol zien om maar wat te noemen.

Dan zal je ook wel redelijk blij worden met de aankondiging van morgen denk ik.

noid

Als de eerste naam Bon Iver is, dan bestaat die derde naam sowieso uit drie delen met spaties er tussen, waarbij het laatste stukje heel kort is. Dat moeten we toch kunnen oplossen? Mijn eerste ingeving is gek genoeg Lucky Fonz III, maar dat staat er sowieso niet.

De derde naam is Kraftwerk 3D

noid

Daar wil ik dus Guided By Voices, Stereolab, Interpol zien om maar wat te noemen.

Jij weet meer?

bornlivedie

De derde naam is Kraftwerk 3D

Met veel ruimte tussen de Kraft en Werk? Beetje rare typografie ofzo?

visdave34
    Moderator

Heb je ook inside info, John? 🙂

Lowlands 01-05-06-07-08-09-10-11-13-17 // Rock Werchter 07-08-12-13-14-15-17-18 // NOS Alive 16 // Where The Wild Things Are 13-14-15 // Best Kept Secret 17-18-19 // Down The Rabbit Hole 19

Obstacle 1

Vergeef me hoor jongens maar ik zou Christine & The Queens echt met stipt de minste headliner in de geschiedenis van dit festival vinden. En los daarvan, is ze gewoon niet bekend genoeg om te headlinen? Twee albums maar, en als je naar Spotify streams kijkt valt het op één nummer na ook reuze mee. Neem bijvoorbeeld Interpol, die zijn vele malen bekender en meer gerenommeerd en die zouden dan lager gebilled zijn dan haar…

Into the flame and off to the movies
    BKS 2017-2019 // RW 2016 + 2018 // Pukkelpop 2018 // DTRH 2019

bornlivedie

Denk dat we nu wel kunnen zeggen dat Tame Impala niet op de eerste drie regels staat 😛 Ik weet het, het was al vrij wel zeker uitgesloten, maar ik koesterde nog een beetje hoop.

PwoperFish

Heb je ook inside info, John?

Nee, maar alle images zijn al te vinden op de website

maximsnoep

Vergeef me hoor jongens maar ik zou Christine & The Queens echt met stipt de minste headliner in de geschiedenis van dit festival vinden. En los daarvan, is ze gewoon niet bekend genoeg om te headlinen? Twee albums maar, en als je naar Spotify streams kijkt valt het op één nummer na ook reuze mee. Neem bijvoorbeeld Interpol, die zijn vele malen bekender en meer gerenommeerd en die zouden dan lager gebilled zijn dan haar…

Hier ben ik het zó mee eens. Als je al kijkt naar Mac Demarco en Kurt Vile, veel groter dan Christine. Ik zou het echt niet begrijpen als BKS een Christine op de headliner spot zet, terwijl er (veel) grotere artiesten lager staan.

bornlivedie

Heb je ook inside info, John?

Nee, maar alle images zijn al te vinden op de website

Ik was al wat obvious dingen aan het proberen om info uit de website te peuteren, maar ben net niet IT savvy genoeg 😛

MixTape

Ja of KRAFT WERK 3D

Processierups

Op Graz zijn de foto’s al gepost. En ja, Christine en Carly zitten er tussen.

maximsnoep

Scherp: https://www.bestkeptsecret.nl/wp-content/uploads/2019/01/1.jpg , de rest valt zelf uit te vogelen x

Yannick

Check de headliner geschiedenis eens van het festival zou ik zeggen en hou rekening met het feit dat dit een festival is dat slechts een zeer klein bezoekersaantal telt in vergelijking met Lowlands en het sinds vorig jaar groter wordende DTRH.

Processierups

52 in totaal. Daarmee zitten we na morgen dus op 58 namen.

MixTape

volgens mij is dat kleine stukkie echt 3D

Obstacle 1

Check de headliner geschiedenis eens van het festival zou ik zeggen en hou rekening met het feit dat dit een festival is dat slechts een zeer klein bezoekersaantal telt in vergelijking met Lowlands en het sinds vorig jaar groter wordende DTRH.

Nou ja, zelfs Jamie xx en RTJ hebben meer streams dan haar. Ik snap je punt maar zeker als je dan weet dat ze het gehele festival zou afsluiten… Dat klopt gewoon niet in mijn optiek.

Into the flame and off to the movies
    BKS 2017-2019 // RW 2016 + 2018 // Pukkelpop 2018 // DTRH 2019

bornlivedie

Ja of KRAFT WERK 3D

Kraftwerk is toch nooit met een spatie geschreven? Waarom nu dan wel op een poster.
    Ik geef toe, ik vind het zelf ook meest logisch als het gewoon een headliner is, zeker gezien de exclusiviteit, maar vreemd vind ik het wel. En dat het dan nu op de derde plek staat suggereert de zondag? Of staat het meestal op grootte?

Yannick

Scherp: https://www.bestkeptsecret.nl/wp-content/uploads/2019/01/1.jpg , de rest valt zelf uit te vogelen x

1. Snail Mail
    2. Aldous Harding
    3. Bantu Continua Uhuru Consciousness
    4. Big Thief
    5. Borokov Borokov
    6. Broeder Dieleman
    7. Carly Rae Jepsen
    8. Caroline Rose
    9. Cat Le Bon
    10. Christine & The Queens
    11. Charlotte Gainsbourg
    12. Cautious Clay
    13. DJ Koze
    14. geen idee
    15. Efrim Manuel Menuck
    16. Ex Hex
    17. geen idee
    18. Fat White Family
    19. Guided By Voices
    20. Giant Swan
    21. Hop Along
    22. Indian Askin
    23. Julia Holter
    24. Julien Baker
    25. Kate Tempest
    26. Kelman Duran
    27. LIZZO
    28. LSDXOXO
    29. Lucy Dacus
    30. Miya Folick
    31. Phospoherescent
    32. Frankie & The Witch Fingers
    33. Priests
    34. Primal Scream
    35. Princess Nokia
    36.
    37.
    38.
    39.
    40.
    41.
    42.
    43.
    44.
    45.
    46.
    47.
    48.
    49.
    50.
    51. JAMBINAI
    52. Mildlife

25 berichten aan het bekijken - 2026 tot 2050 (van in totaal 3301)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.