WOO HAH 2019 - NIEUWS EN GERUCHTEN

Zojuist ook een zondag ticket besteld. Ik móet BROCKHAMPTON hoe dan ook weer zien. Verder wil ik Travis Scott, Pusha T, JID en Joey Purp graag checken
1f642.svg

Nou dan zullen we elkaar vaak treffen ;-)

Denk niet dat we echt veel namen meer kunnen verwachten, toch?
Zijn nu ietsje minder namen in totaal dan vorig jaar, dus ik verwacht nog 1 kleine drop met (waarschijnlijk) vooral filler.
Hier nog namen die we missen op het affiche?

Ik ga heel het weekend! Vind de line up best wel chill verdeeld over de dagen.
Vrijdag is nog wat magertjes, maar dat is een beetje een inkom dag haha.
Zaterdag en zondag aardig wat namen die ik wil zien;
Stormzy, Amine, Beats by Esko, Flatbush zombies, Jay rock, Joost, JPEGMafia, Lil uzi vert, Little Simz, Octavian en Sheck Wes op zaterdag,
Travis Scott, Brockhampton, Jarreu Vandal, JID, Pusha T, Saba en Trippie red op zondag.
Prima weekendje zo :')

Kodak is net opgepakt op Rolling Loud, zet er maar een streep door.

Ja ik verwacht hem ook niet meer nu, zal moeilijk zijn om voor de vrijdag nog een waardige vervanger te vinden...

Chance heeft nog niks op de vrijdag :')
Cancel van Kodak kan ik wel mee leven. Als het maar niet het begin van meer is.

Stormzy, Amine, Beats by Esko, Flatbush zombies, Jay rock, Joost, JPEGMafia, Lil uzi vert, Little Simz, Octavian en Sheck Wes op zaterdag,

Toch wel een aardig rijtje als ik het zo zie!

nitotheno wrote:

Toch wel een aardig rijtje als ik het zo zie!

Haha ja zeker. Ik vind de zaterdag line up eigenlijk ook wel wat beter over de breedte, maar zondag heeft de echte bangers.
Natuurlijk het hoogtepunt van het weekend: Brockhampton. Maar daar is iedereen hier het denk ik wel enigszins mee eens.

+ Lil Mosey // Madeintyo // D-Block Europe // Bladee // Kevin // Jacin Trill & Leafs // Dopebwoy // Poke // Cry // Yung Internet // Deejay Abstract // Jamz Supernova // What So Not // Places + Faces

Met Lil Mosey & Madeintyo toch nog wel 2 redelijke namen.
What so not vind ik ook nog wel tof.

De rest was natuurlijk gewoon te verwachten.

Haha ja zeker. Ik vind de zaterdag line up eigenlijk ook wel wat beter over de breedte, maar zondag heeft de echte bangers.

Nah, de breedte is zondag ook beter ;)

Line-up dus rond nu. Verwacht dat het iets rustiger op het terrein gaat worden dan vorig jaar gelukkig. Ben wel benieuwd hoe de ticketverkoop van de zaterdag loopt. Prima line-up maar had gedacht dat ze iets meer grote namen konden pakken dit jaar. Mis 2-3 grote namen verdeelt over het weekend.

Zelf heel blij met Jacin (was super tof op Lowlands), Abstract (Idem) en What So Not.

Wel enigszins eens met dat er misschien wat (middel)grote namen missen. Maar ben wel blij met de line-up in z'n geheel :')

Verwacht dat het iets rustiger op het terrein gaat worden dan vorig jaar gelukkig. Ben wel benieuwd hoe de ticketverkoop van de zaterdag loopt.

Zojuist ticket alert: 90% van de weekend tickets + camping verkocht, 80% van de weekend tickets minus camping verkocht.
Wordt denk ik best wel druk.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread