WOO HAH 2019 - NIEUWS EN GERUCHTEN

Chance & Post yes please. Alhoewel ik Post eerder naar Lowlands zie gaan. Maar zou het niet vervelend vinden als ik ongelijk heb.

Wat is voor jullie tot nu toe de naam waar jullie het meest naar uitkijken?
En wat is na het voorluisteren de grootste verassing?

Wat is voor jullie tot nu toe de naam waar jullie het meest naar uitkijken?

Voor mij is dat op dit moment Pusha T , maar dat komt vooral omdat ik Brockhampton en Skepta (2x) al gezien heb.

Brockhampton hype is er nog steeds he? Goed om te zien :')
Zou wel fijn zijn als ze nog met wat nieuws komen voordat ze op Woohah staan.
I mean mag totaal niet klagen want 4 albums in twee jaar is sick, maar van mij mogen ze 36 albums in een jaar maken en ik zou nog steeds alles kapot luisteren.

Ik hoop dat ze meer dan een uur krijgen. Al gebeurt dat eigenlijk nooit bij hiphop artiesten -_-

Man, man, boek eventjes Higher Brothers of iets van deze. Jammer dat Joji al op Lowlands staat.

[video]https://www.youtube.com/watch?v=fvRdHaq19qs[/video]

Ik hoop dat ze meer dan een uur krijgen. Al gebeurt dat eigenlijk nooit bij hiphop artiesten -_-

Man, man, boek eventjes Higher Brothers of iets van deze. Jammer dat Joji al op Lowlands staat.

Zal idd maar een uurtje zijn.. Helaas.

Higher Brothers zou heel tof zijn ja. Joji hoef je (helaas) niet te missen. Tenzij hij ten opzichte van zijn melkweg show veel veranderd heeft, maar dat lijkt me niet zo.

Ik vind ze Lil uzi best hoog zetten.. zal toch niet de zaterdag headliner zijn?

Hoop nog steeds op een Chance, Kid Cudi of maybe Post als zaterdag headliner.. dat zou ik heel dope vinden.

100% mee eens. Earl en Danny zijn geen headliner materiaal maar zou ik ook supertof vinden om te zien, alswel Run the Jewels

Danny lijkt niet uitgebreid te gaan toeren deze zomer. '

Laat WooHah/LL nu maar met Posty komen idd.

Ik baal trouwens wel dat Little Simz op zaterdag staat, want dat nieuwe album is wel echt heeeel erg goed !
Misschien dat ik toch nog een weekend kaart ga halen als de volgende lading namen (die deze week komt) weer goed is.

Jaaa deze week dus nieuwe namen. Heel erg benieuwd waarmee ze komen. Toch Posty voor de zaterdag? Ik hoop wel ff dat ze clear maken wat de headliners worden, ben namelijk heel erg benieuwd wat de indeling een beetje wordt.

Jaaa deze week dus nieuwe namen. Heel erg benieuwd waarmee ze komen. Toch Posty voor de zaterdag? Ik hoop wel ff dat ze clear maken wat de headliners worden, ben namelijk heel erg benieuwd wat de indeling een beetje wordt.

Ik heb het idee dat festivals die goed lopen steeds minder vaak duidelijkheid geven over wij er gaat headlinen/afsluiten om onduidelijkheid en tegenslagen te verkomen. Posty en Travis bovenaan de poster met skepta op de volgende regel tussen de andere middelgrote namen lijkt me dan het meest zeggend.

nitotheno wrote:

Ik heb het idee dat festivals die goed lopen steeds minder vaak duidelijkheid geven over wij er gaat headlinen/afsluiten om onduidelijkheid en tegenslagen te verkomen. Posty en Travis bovenaan de poster met skepta op de volgende regel tussen de andere middelgrote namen lijkt me dan het meest zeggend.

Haha ja is echt zo. Maar ja wat je zegt met Travis + Post bovenaan met Skepta eronder verwacht ik ook. Dan is de headliner indeling op zich wel duidelijk.
Beter droppen ze vandaag die nieuwe namen. Heb het even nodig om de dag door te komen :')

Wessel wrote:

nitotheno wrote:

Haha ja is echt zo. Maar ja wat je zegt met Travis + Post bovenaan met Skepta eronder verwacht ik ook. Dan is de headliner indeling op zich wel duidelijk.
Beter droppen ze vandaag die nieuwe namen. Heb het even nodig om de dag door te komen :’)

Lil Uzi Vert is de headliner op zaterdag :-o
https://twitter.com/Woohahfest/status/1093502847738621957

Ok, dat maakt het weer minder boeiend om de zaterdag te gaan, ben niet echt een uzi fan .
Nou kom maar gewoon door met die namen, dan kan ik de knoop doorhakken haha

Wauw oke dat had ik niet verwacht. Dat vind ik best wel teleurstellend, want had nog een wat grotere naam verwacht boven Lil Uzi.
Doe dan maar Chance erbij op de zaterdag (als NSJ het toelaat).

Wel mooi dan overigens hoe Brockhampton op een prominentere plek op de poster staat dan Lil Uzi.

Chance is imo groter dan Uzi, dat gaat hem denk ik niet worden. Waarschijnlijk wordt het roster aangevuld met een Kodak Black, Young Thug, Action Bronson, Tory Lanez, Meek Mill en/of Tyga.

Chance is imo groter dan Uzi, dat gaat hem denk ik niet worden. Waarschijnlijk wordt het roster aangevuld met een Kodak Black, Young Thug, Action Bronson, Tory Lanez, Meek Mill en/of Tyga.

Maybe een combinatie van Chance en Uzi? Travis is namelijk (based on spotify plays) hun 2 bij elkaar opgeteld. Moet echt wel nog iets bijkomen op de zaterdag om op te kunnen tegen Travis + Brockhampton van zondag imo.

Users who are viewing this thread