WOO HAH 2019 - NIEUWS EN GERUCHTEN

Ik denk dat je niet per se meer nodig hebt voor de vrijdag. Kaarten voor vrijdag dagtickets zijn ook 20 euro goedkoper dacht ik. Het is altijd nog zo'n vaag opstart dagje ofzo, met zoiets van "Ja we willen wel al beginnen met het festival, maar de echte namen komen zaterdag en zondag pas". Ik verwacht niet nog iets groters/zelfde grote voor op de vrijdag.

Ja misschien is Chance iets te optimistisch als dagafsluiter, maar zet er een sicke sub en een sterke undercard bij en ik denk dat je een prima festival dag hebt.
Ben benieuwd in welke zaal Chance nu zou staan als hij naar Nederland komt. Vorige keer was het 013, maar dat is ook alweer drie jaar geleden.

Mogelijks Flatbush Zombies?
Staan al op Dour Festival in België en met hun nieuwe album vacation in hell zie ik deze wel zeker als kanshebber.

Het is altijd nog zo’n vaag opstart dagje ofzo, met zoiets van “Ja we willen wel al beginnen met het festival, maar de echte namen komen zaterdag en zondag pas”. Ik verwacht niet nog iets groters/zelfde grote voor op de vrijdag.

Ik denk dat ze juist doorpakken dit jaar met een complete line-up voor de vrijdag. Anders maak je die stap niet naar een extra dag met losse tickets. Dan gaan ze geen half werk doen. Eventjes afwachten op de volgende drop!

Ja ik ben benieuwd. Don't get me wrong, ik wil juist dat ze gaan uitbreiden en de vrijdag ook sick maken, alleen nu de kaartjes voor vrijdag nog steeds een stuk goedkoper zijn, zou het mij niet verbazen als Skepta die dag draagt. Misschien nog een andere goede artiest erbij, maar ik verwacht niet groter dan Skepta. Maar idd, even afwachten! Wel heel benieuwd wat de volgende drop ons brengt. Ik hoop dat ik er geen spijt van krijg dat ik alvast een weekend ticket gekocht heb, want tot nu overtuigd de zondag mij alleen. Maarja wat ben ik eigenlijk aan het klagen, het is een festival, ik vermaak me wel ?

Ik vind de 76 euro voor een zaterdag/zondag eerder duurder dan ik had verwacht dat ze dit jaar zouden worden. Ik moet even wennen aan het idee dat ik 80 euro dok voor een festivals waar 1/3 van de acts live behoorlijk slecht is. Voor 90 euro krijg ik op Werchter of BKS meer kwaliteit.

De vrijdag is 54 euro. Skepta met wat mooie opvulling moet dat inderdaad wel aankomen maar misschien gaan ze nog stunten op die dag. Denk iets van de grootte Playboi Carti.

Ik verwacht dat Cardi B zaterdag voor de headliner staat.

De vrijdag is 54 euro. Skepta met wat mooie opvulling moet dat inderdaad wel aankomen maar misschien gaan ze nog stunten op die dag. Denk iets van de grootte Playboi Carti.

Ik verwacht dat Cardi B zaterdag voor de headliner staat.

Lil uzi vert maybe op de vrijdag? Als hij er nog zin in heeft ? Staat wel een week ervoor op longitude, als dat nog doorgaat. Zou Cardi vorig jaar niet headliner zijn? Staat ze niet gewoon headliner als ze komt?

Man ben zo benieuwd naar de tweede drop. Als hij net zo hard is als de eerste, ben ik een gelukkig man.

Lil uzi vert maybe op de vrijdag? Als hij er nog zin in heeft Staat wel een week ervoor op longitude, als dat nog doorgaat.

Denk dat 'stoppen' wat overdreven is in de muziekindustrie vandaag de dag. Wordt wel een keer tijd Uzi op WooHah. Dat stoppen van Joey Badass neem ik iets serieuzer.

Dour heeft Trippie Red en Joey Purp trouwens. Kan niet missen dan Trippie op WooHah staat.

Ik zei het ook al in het BKS topic. Als Danny Brown en Earl Sweatshirt op WooHah staan is het gedaan met de hiphop op BKS. dan concurreert WooHah alles weg. Ik zag het al een beetje aankomen toen ze Brockhampton aankondigden. Tussen het BKS pakketje zat geen echte hiphop naam die kaarten verkoopt.

Ik ben echt diep teleurgesteld in de BKS line-up en zeker qua hiphop inderdaad. Na het (mogelijke?) verlies van Brockhampton had ik wel verwacht dat ze idd namen als Danny Brown of Earl Sweatshirt zouden strikken, maar helaas.

Moet wel zeggen; ik heb het idee dat hiphop het uberhaupt totaal niet goed doet op BKS. Ik kwam 10 minuten voor Tyler aan en kon super easy het voorvak in. De rest van de show stond ik met alle ruimte om me heen (en dan bedoel ik echt ALLE ruimte) hard te gaan op Tyler. Ik weet niet of er iets anders tegelijkertijd met Tyler stond? Dan alsnog, het was heel gek om mee te maken. Zeker omdat ik een aantal weken daarna tot ver na de dranktent bij Ty dolla sign stond op Woohah, omdat het zo vol stond.

Anyhow, dit geeft natuurlijk veel meer mogelijkheden voor Woohah, waar ik immers wel een weekend ticket voor heb :') (BKS alleen een bon iver dag kaartje).

Jaren geleden stond de tent ook niet helemaal vol bij Rocky dacht ik. <3 die show.

Heel wat interessante namen voor north sea jazz met als woohah kanshebber o.a. Chance the rapper. Weet alleen niet of hij beiden zal gaan doen :'( N.E.R.D. deed overigens vorig jaar wel Lowlands en NSJ, dus misschien is het mogelijk.

Ja had Chance graag op Woohah (OF LL) gezien, evenals Masego trouwens

Zou nog zeker kunnen inderdaad. Is enkele jaren geleden ook ineens geschrapt van het Lowlands affiche. Wel een logische boeking voor NSJ.
Het is wel duidelijk dat WooHah geen uitstapjes maakt naar andere genres met MOJO boven zich. Popnamen zoals Billie Eillish gaan naar Pinkpop (of LL) en namen als Janelle kiezen voor NSJ. Ook de komst van Wu Tang Clan, De La Soul, Dj Premier en Public Enemy naar de Ziggo Dome vind ik ietswat jammer. Had graag wat old school op WooHah gezien.

Cudi zie ik wel aansluiten bij het volgende pakketje.

Die moeten in 2020 echt iets gaan schakelen anders zien we elke 2 jaar dezelfde line up gevuld met vooral hippe hiphop.

Cudi zou echt insane zijn. Jpegmafia en J.I.D. op DOUR in belgie hetzelfde weekend. Zie ik zeker wel doorkomen.

Oh ja nu moet ik trouwens gaan kiezen.

Brockhampton / Travis vs Janelle / Chance / Lauryn Hill

Zelfde zondag...

Is dat hetzelfde weekend? En zo ja, vergroot of verkleint dat de kans dat we Chance op WOO HAH zien?

Is dat hetzelfde weekend? En zo ja, vergroot of verkleint dat de kans dat we Chance op WOO HAH zien?

NSJ en WooHah zijn beide Mojo festivals dus opzich zitten die niet zo in elkaars vaarwater. Ze delen vaker namen. Als Chance nog op WooHah zou komen was de zaterdag de voornaamste dag dus ook daar zijn nog mogelijkheden. Maar een naam als Chance doet niet vaak 2x Nederland aan in een festivalzomer. Ik verwacht niet dat hij twee weekenddagen in nederland zal zijn.

Ik hoopte zo erg op Chance op de zaterdag van Woohah.. Laten we hopen dat het alsnog kan.
En ja ik snap die struggle heel goed. De zondag van NSJ is ook heel fijn. Maar het weekend ticket voor Woohah zit al in de pocket, en een travis/brockhampton (vooral brockhampton) is ook zeker niet verkeerd :')

Wel benieuwd wanneer het volgende setje namen komt.. Iemand enig idee of ze een beetje een 'standaard' schema voor zichzelf hebben?

Users who are viewing this thread