WOO HAH 2019 - NIEUWS EN GERUCHTEN

TBH als Woo Hah geen BROCKHAMPTON boekt, doen ze iets verkeerd naar mijn idee, als “het” hiphop festival van Nederland. Ze zijn iig wel in de buurt rond die tijd.
Basicilly de grootste belofte in hiphop momenteel.

Ze kijken mee jongens. Even allemaal prayen voor Chance als tweede headliner <333

Edit: In dat geval ga ik heel het weekend namelijk.

Gaan jullie dit weekend al kaartjes halen?
Ik wacht lekker af tot het weekend wat meer vorm gaat krijgen. Vorig had Woo-Hah in April al een groot deel van haar kaarten verkocht. Zou echt insane zijn als het dit jaar nog harder gaat.

Gaan jullie dit weekend al kaartjes halen?
Ik wacht lekker af tot het weekend wat meer vorm gaat krijgen. Vorig had Woo-Hah in April al een groot deel van haar kaarten verkocht. Zou echt insane zijn als het dit jaar nog harder gaat.
Ik wacht nog 1 lichting af. Maar denk gewoon dat ik Travis Scott + Brockhampton meepak.

Verwacht ik zelf ook. Brockhampton is een must see. Travis Scott hoef ik niet te zien maar Atroworld is dikke prima en zijn liveshow is nooit verkeerd. Suicideboys moet ik ook een keer meepakken. Wie weet komen ze nog met een zaterdagavond headliner die mij laat twijfelen. Maar kan buiten Kids See Ghosts eigenlijk aan niemand denken.

Om me heen zijn mensen vooral Lyrisch over de zondag , ik denk dat die nog weleens hard kan gaan.
Maar vind het zelf nog wat te vroeg om nu al een kaartje te halen. Ik kijk nog even wat er nog meer komt.

Ik zit niet echt in een omgeving waar het veel over dit genre gaat. Kan het me goed indenken. Travis is echt gigantisch en BROCKHAMPTON moeten we qua kaartverkoop ook niet onderschatten.

Het valt me op dat alles meteen weer zo positief en gehyped is op de socials. Die jeugd is echt zo makkelijk beinvloedbaar. Het boeit ze werkelijkwaar geen reet dat Travis er zo snel weer staat. Met een allesomvattende line-up voor 3 dagen zul je wel zien dat dit festivals de komende jaren werkelijk elke twee jaar vrijwel alle namen in dit genre gaat ontvangen. Veel recyclen dus.

Die positiviteit gaat na een paar maanden weer plaatsmaken voor gezeur dat niet elke drop even hard is en er weer genoeg namen zullen afzeggen. Misschien wachten ze dit jaar iets langer met het droppen van acts die een grote kans hebben van afzeggen. Trippie, Purp, Pump etc. dropte ze al vrij snel. Misschien gaan ze daar iets voorzichtiger mee zijn.

Die positiviteit gaat na een paar maanden weer plaatsmaken voor gezeur dat niet elke drop even hard is en er weer genoeg namen zullen afzeggen. Misschien wachten ze dit jaar iets langer met het droppen van acts die een grote kans hebben van afzeggen. Trippie, Purp, Pump etc. dropte ze al vrij snel. Misschien gaan ze daar iets voorzichtiger mee zijn.

Vind ik inderdaad geen gekke redenering. Vorig jaar naar het einde toe toch wel wat afzeggingen gehad waardoor er veel negativiteit ontstond over het festival.
Daarnaast het zandhappen (Waar ze gelukkig naar eigen zeggen, wel wat aan gaan doen) was ook niet prettig.

BROCKHAMPTON is geweldig. op Lowlands ook echt een feestje (Evenals Suicideboys) en de rest van de namen zijn ook aardig. Chance zou geweldig zijn. Mijn droomlijstje heeft ook hildish Gambino, Tyler of/en Earl, Kid Cudi, Joji, Run the Jewels. Miss Danny Brown of als we echt old-skool willen gaan, MF DOOM of Del the Funky Homosapien, Aesop Rock. En qua Nederlandse namen wil ik Fresku wel nog een keertje zien, en van de Jeugd krijg ik ook nooit genoeg. Maargoed, dan ben ik natuurlijk wel erg optimistisch.

Daarnaast het zandhappen (Waar ze gelukkig naar eigen zeggen, wel wat aan gaan doen) was ook niet prettig.

Daar zullen ze dit jaar wel iets voor bedenken. Denk dat we in Nederland wel vaker te maken hebben gehad met droogte, zand en moshpits maar dit was wel erg extreem.

Ze hebben nog geen update gegeven dus dan blijft het gissen.
De accommodaties zijn inmiddels wel allemaal uitverkocht maar dat zegt niet zoveel aangezien die er vaak snel uit gaan.

Wanneer ze straks met updates komen verwacht ik eerst nog aantallen zoals 80% verkocht. Niet meteen al 95% haal snel je kaarten.

Ik wacht zelf denk ik met kaarten kopen tot de volgende lading met namen. Als er op de zaterdag nou nog wat echt tofs wordt bevestigd, wil ik namelijk wel een weekend gaan. Vooralsnog is het alleen de zondag die mij echt overtuigd.

Ik wacht zelf denk ik met kaarten kopen tot de volgende lading met namen. Als er op de zaterdag nou nog wat echt tofs wordt bevestigd, wil ik namelijk wel een weekend gaan. Vooralsnog is het alleen de zondag die mij echt overtuigd.

Hetzelfde hier. Het liefst Gambino, Lamar of (I know dat wordt hem niet) West!

Ik denk dat we zonder twijfel Chance gaan krijgen. Maar wordt dat in 2019 een headliner of stunt woohah met hem als sub? Op de vrijdag na Skepta zou best wel stacked zijn.

Niet aan mijn woord gehouden. Toch twee weekend tickets alvast gekocht als verjaardagscadeau voor een maat.
Zag dat Sheck Wes op de zaterdag komt en die hype wil ik best wel meemaken haha!
Er komt vast nog wel wat moois op de zaterdag, en die zondag wordt een zieke afsluiter.

Childish Gambino, Kendrick Lamar, Kanye/Kids see ghosts, Chance.. Mag van mij allemaal als afsluiter van de zaterdag.

Ik denk niet dat Kids See Ghosts nog een ding gaat zijn in 2019. Lijkt me dat Kanye al weer met de volgende projecten bezig is, en ik denk dat hij eerlijk gezegd ook niet echt stabiel genoeg is op dit moment om een world tour te doen. Kendrick Lamar zou ook heel mooi zijn, maar die zal ook wel bezig zijn met een nieuw album, en volgens mij tourt hij niet in zomer 2019.

Verder is het natuurlijk altijd moeilijk te voorspellen wie wel of niet in Europa komt touren, want ze kunnen veel meer verdienen in de VS. Maar verder zou ik graag zien:
-Freddie Gibbs (Hopen dat Bandana ook eindelijk dropt)
-Cardi B (Blijft nog een grote naam voor Woo Hah)
-Curren$y
-Danny Brown (Al zie ik die ook wel op BKS staan, valt ook onder Friendly Fire en niet MOJO)
-Earl Sweatshirt (Idem over BKS en Friendly Fire)
-JID
-Lil Wayne (Geen idee of hij nog een tour gaat doen, maar blijft een legend en hij heeft een nieuw commercieel album gedropt)
-Pusha T
-Rapsody
-Noname

Users who are viewing this thread