WOO HAH 2019 - NIEUWS EN GERUCHTEN

Travis Scott, Brockhampton en Denzel Curry alledrie op de donderdag van Roskilde. Denzel zou herhaling zijn, maar drie reële namen naar mijn mening. Kendrick en Travis als headliners?

Ik zou wel een klein vreugdedansje doen met Kendrick, Travis , Brockhampton & Denzel Curry :-)

Daan Ploegmakers wrote:
Travis Scott, Brockhampton en Denzel Curry alledrie op de donderdag van Roskilde. Denzel zou herhaling zijn, maar drie reële namen naar mijn mening. Kendrick en Travis als headliners?

Ik zou wel een klein vreugdedansje doen met Kendrick, Travis , Brockhampton & Denzel Curry
1f642.svg

Het is voor mij ook meer een droom, maar met de geruchtstroom begint dit steeds meer werkelijkheid te worden. Fingers crossed!

Travis zie ik inderdaad wel komen met Astroworld. Snel op retour maar met dit album heeft ie daar ook echt wel recht op. Tel daarbij op dat hij toch gewoon een van de grootste hiphop acts is. Dat gaat WooHah niet laten liggen voor 2018. Wanneer ze Kendrick kunnen krijgen zie ik ze dat ook zeker doen. Posty schrijf ik met potlood op voor Lowlands (misschien Pinkpop nog stunten?)

BKS gaat ook echt wel op Brockhampton bieden. Die komen elk jaar met wat hiphop en als er twee acts goed in hun plaatje passen zijn dat Curry en Brockhampton. Danny Brown zal ook flink om gevochten gaan worden.

Ik ben benieuwd welke kant WooHah op gaat met hun bezoekersaantallen. Hopelijk krijgen we daar tijdens de ticketsale ook duidelijkheid over.

Denk dat we Travis Scott na de bekendmaking van Wireless wel kunnen noteren als Headliner.
Ik verwacht dat Lil Baby & Gunna ook wel overwaaien.

Ben wel benieuwd of ze dit jaar met bijvoorbeeld een Billie Eilish of Jorja Smith komen. Budget genoeg en zelfde fanbase. Beetje uitbreiden richting pop.
Met Solange of Janelle komen zit er niet in.

Ben wel benieuwd of ze dit jaar met bijvoorbeeld een Billie Eilish of Jorja Smith komen. Budget genoeg en zelfde fanbase. Beetje uitbreiden richting pop.
Met Solange of Janelle komen zit er niet in.

Zou ik persoonlijk leuke namen vinden, variatie is nooit erg lijkt mij.

Yep! Mooie verassing die ik wel wil meepakken komend jaar!
Die singles van vorige week waren aardig maar die vorige 4 toch wel echt leuker. Hopen dat we een snel album gaan krijgen. Verwacht het eigenlijk wel.

Future is ietswat overrated als je het mij vraagt maar wel belangrijk voor zijn genre. Zie hem liever niet overkomen. De rest is STACKED.

Nou als dat gebeurd komt er wel in 1 klap voor ieder wat wils volgens mij.
Chance the Rapper, A$AP Rocky, Future, Brockhampton, Rae Sremmurd, Lil Uzi Vert, Juice WRLD, Aminé, Denzel Curry, $uicideboy$, Lil Baby, Sheck Wes, Clairo, Slowthai en Flohio.
Dan heb je en topaffiche.

Een paar van deze zou al heel mooi zijn. Doe mij maar Chance , Uzi , Curry & Sheck wes

Waar Asap Rocky mij op BKS wegblies hoef ik m nu de komende tijd niet meer te zien.

Travis Scott, BROCKHAMPTON, Rae Sremmurd, Skepta, $uicideboy$, Gunna, Sheck Wes, JD. Reid, Josylvio, Killy, Little Simz, Ocean Wisdom, Prime, Ray Fuego, Winne, Young Ellens.

Echt een heerlijke eerste worp ! Ik kan nu al zeggen dat ik er minimaal 1 dag bij ben :-)

Travis Scott en BROCKHAMPTON op dezelfde dag, heel nice. Ik heb mezelf na Lowlands de belofte gemaakt dat ik de eerstvolgende keer dat BROCKHAMPTON naar Nederland zou komen weer zou gaan, dus ik ga er komend jaar toch echt aan geloven. Travis Scott nog nooit gezien, dus ben ik ook benieuwd naar. Lekker rijtje :)

Ik moet ook echt BROCKHAMPTON weer zien. 90% zeker van die zondagticket. Jammer dan Swae en Jimmy zaterdag spelen. Vermakelijk was dat twee jaar geleden!

Ik hoop dat WooHah mij dit jaar weer niet gaat overhalen om een weekend te gaan. Dan zie je zoveel slechte acts in twee dagen tijd. Ik ga weer lekker een dagje sfeerproeven.

Opvallend is trouwens dat Skepta dus de vrijdag er al staat. Gaan dus echt wel uitbreiden naar een mooie 3e dag. Mag ook wel want er stond echt teveel voor 2 volle dagen vorig jaar. Wat dan ook wel weer positief was.

Users who are viewing this thread