WOO HAH 2019 - NIEUWS EN GERUCHTEN

Kids see ghosts/Kanye lijken mij idd niet realistisch. Het zijn meer stoute dromen.

Zou me niet verbazen als Cardi komt, alleen niet echt mijn ding. Van jouw lijstje Jelle zou ik graag Earl, JID. Pusha en Noname willen zien.
Zelf pleit ik voor Loyle Carner. Zou ik heel chill vinden.

Kanye blaast zijn optreden op Coachella af omdat ie t podium te klein vindt.

Volgens bronnen zou West het podium hebben vergeleken met het toneel "waarop de stukken van Shakespeare honderden jaren geleden ook werden uitgevoerd".

Dus als Woohah hem wil weten ze wat hun te doen staat. :lol:

Kanye blaast zijn optreden op Coachella af omdat ie t podium te klein vindt.

Volgens bronnen zou West het podium hebben vergeleken met het toneel “waarop de stukken van Shakespeare honderden jaren geleden ook werden uitgevoerd”.

Dus als Woohah hem wil weten ze wat hun te doen staat. ?

Wat een bizar verhaal weer dit, blijf het toch een mooie vent vinden hoor, zou hem graag nog eens zien.

Idem! Geweldige vergelijking. Hoop dat hij Europa nog eens aandoet als het beter met hem gaat.

Om hem na drie nummers een kwartier lang aan te moeten horen hoe we Trump leuk moeten vinden en dat we allemaal meer lief moeten hebben, fuck dat en fuck hem. Ik hoop dat jullie op de hoogte zijn van tweets (bv deze of deze) van de afgelopen dagen, trouwens.

Ik hoop dat er een festival is wat kan gaan stunten en Frank Ocean binnen haalt. Zal wel niet helaas.. Man ik moet hem echt is live zien.
Heb niet voor niets een tattoo op m'n arm gezet van z'n album toch? :-P

Hoop dat Woo hah het kan.

Dat zou echt een Big Fish zijn, denk alleen dat een Frank Ocean ook prima op een BKS , DTRH of Lowlands goed tot zijn recht zou kunnen komen.

Zelfde vind ik trouwens van Masego.

Pusha T als afsluiter wellicht op de zaterdag ?

Wat opvallend aan de Coachella line up is:

Kanye is afgevallen en ook geen Kids See Ghosts. Wie er wel staat is Cudi, Ik weet niet of hij zich alweer geroepen voelt om ook door Europa te touren maar maar wellicht is er dus wel een kansje op Cudi solo. Kanye zie ik het nu toch echt niet doen.

Janelle en Solange toeren zoals verwacht. Maar dat is toch meer iets voor de BKS/DTRH's lijkt me.

Kanshebbers: Anderson Paak, Juice wrld, Jaden Smith, Wiz Khalifa, YG, Pusha T, SOB RBE en misschien dan toch Gambino?
Veel van de bovengenoemde namen zie ik ook wel gewoon eventjes Coachella aandoen en niet naar Europa komen.

nitotheno wrote:
Frank Ocean

Dat zou echt een Big Fish zijn, denk alleen dat een Frank Ocean ook prima op een BKS , DTRH of Lowlands goed tot zijn recht zou kunnen komen.

Zelfde vind ik trouwens van Masego.

Had het idee dat Pusha zijn melkweg show niet echt snel verkocht of wel? Wel twee shows.. Maar groot genoeg om een dag te dragen?

Ja Frank zou op meerdere plekken kunnen staan idd.. Maar maakt mij niet uit waar hij staat, als hij maar eens komt.

Wat opvallend aan de Coachella line up is:

Kanye is afgevallen en ook geen Kids See Ghosts. Wie er wel staat is Cudi, Ik weet niet of hij zich alweer geroepen voelt om ook door Europa te touren maar maar wellicht is er dus wel een kansje op Cudi solo. Kanye zie ik het nu toch echt niet doen.

Janelle en Solange toeren zoals verwacht. Maar dat is toch meer iets voor de BKS/DTRH’s lijkt me.

Kanshebbers: Anderson Paak, Juice wrld, Jaden Smith, Wiz Khalifa, YG, Pusha T, SOB RBE en misschien dan toch Gambino?
Veel van de bovengenoemde namen zie ik ook wel gewoon eventjes Coachella aandoen en niet naar Europa komen.

Anderson .Paak, Jaden Smith, Pusha T, Gambino en Cudi zou ik heel tof vinden. Longitude fest heeft ook nog Chance (zie deze nog denk ik als grootste zaterdag afsluiter kanshebber, of Lowlands moet hem toch gehaald hebben, nadat hij in 2017 opeens op de poster opdook maar nooit kwam), Lil uzi vert en Amine die ik graag zou willen.

Juice wrld mag van mij wel op herhaling, en Denzel zou ik ook wel eens willen zien!

Dit gaat zeker niet gebeuren. Misschien een mooie naam voor Skepta op de vrijdag? Die dag moet ook zeker nog een act die tickets gaat verkopen anders gaat die dag er niet uit. Stormzy kun je toch ook niet missen het jaar dat die Glastonbury headlined? Dat wordt een mooie show.

Momenteel zie ik Chance of Gambino ook als de grootste kanshebber om de zaterdag af te sluiten. Maar eerlijk is eerlijk, dan doen ze geen stapje vooruit op J Cole / Rocky. Kwalitatief gezien wel.

Childish Gambino een stapje terug? Zo zie ik dat toch wel niet echt. Ik zie beide net geen absolute headliner zijn op Coachella en ook het feit dat het zo onzeker is over zijn toekomst als artiest denk ik dat het hem enkel geliefder maakt om nog op je affiche te kunnen zetten. This is America, Redbone en 3005 moeten toch niet onderdoen in populariteit als bv. KOD?

Ik heb het over Nederland. J Cole / Asap Rocky zijn groter dan Chance / Gambino.

J Cole is in Nederland een Ziggo Dome act. Dat zie ik Gambino toch echt niet halen met zijn This is America. Begrijp me niet verkeerd. Ik ben fan van de man maar zijn populariteit (Vooral in Europa) wordt denk ik toch iets wat overschat. Awaken, my Love en Because The Internet zijn sterke albums maar gaat hij echt veel kaartjes verkopen voor een WooHah of Lowlands? Voor zijn ego gaat ie echt niet voor minder komen dan een headlinerspot. Chance / Gambino / Scott zou ik meteen voor tekenen.

Gambino is in mijn optiek wel echt headliner materiaal, op de WOOHAH facebook zie je dit jaar en vorig jaar z'n naam constant voorbij komen, volgens mij ook echt meer dan anderen artiesten, en ook in mijn persoonlijke kringen is hij toch wel de naam waar iedereen op zit te hopen. Maar we zullen het zien.

Iets waar jullie helemaal niet mee rekening houden is dat Gambino naast artiest ook acteur en producent van zijn eigen reeks Atlanta. Maar ik hoop met jullie mee op enkele one-off shows deze zomer in Europa.

Iets waar jullie helemaal niet mee rekening houden is dat Gambino naast artiest ook acteur en producent van zijn eigen reeks Atlanta. Maar ik hoop met jullie mee op enkele one-off shows deze zomer in Europa.

Dat is de reden dat ik denk dat hij dus juist in Amerika en UK veel malen groter is dan in Nederland. Hier hoor ik niemand over Atlanta terwijl Donald Glover in Amerika godmode is.
Was This Is America wel echt zo'n grote hit in ons land? Kennen mensen wel meer liejdes van Awaken My Love dan Redbone? En dan heb ik het nog niet eens over alles van voor die tijd. Elke willekeurige artiest wordt op die facebook wall gepost. Dat neemt niet weg dat Gambino met nieuwe werk 2019 zal domineren. Maar of hij met zijn drukke schema naar een Bungalowpark in Brabant komt? IDK

Ik denk op zich wel dat Childish Gambino een Ziggo dome act is, maar dat is op mijn gevoel. Als het een AFAS act is, iig een die hem snel uitverkoopt gok ik zo.
Zou wel prachtig zijn als hij de zaterdag komt afsluiten.

Ik zie nog steeds Chance als grootste kanshebber voor de zaterdag. Staat het weekend van 5-7 juli op Longitude in Ierland en 11-13 juli op Splash! in Duitsland.

Ik zie nog steeds Chance als grootste kanshebber voor de zaterdag. Staat het weekend van 5-7 juli op Longitude in Ierland en 11-13 juli op Splash! in Duitsland.

Stel je wil mensen een kaartje laten kopen voor de vrijdag. Heb je dan niet meer nodig dan Skepta. Denk ik met een Chance / Skepta te groot? Ik zie Chance niet helemaal dagafsluiter zijn op de zaterdag. Vrijdagavond mogelijk wel.

Users who are viewing this thread