WOO HAH 2019 - NIEUWS EN GERUCHTEN

Wel benieuwd wanneer het volgende setje namen komt.. Iemand enig idee of ze een beetje een ‘standaard’ schema voor zichzelf hebben?

Volgens mij zit er bij Woo hah niet echt een schema in. Tenminste ik heb er nog niet 1 kunnen ontdekken.
Ik wil ook nog wat nieuwe namen, want dan weet ik voor welke dagen ik een kaart moet halen haha..

Haha nee dat dacht ik dus ook. En ja ik heb al een weekend kaart, maar ik wil wel echt even nog wat betere namen op de zaterdag. Voor de rest ben ik al redelijk tevreden namelijk.

Nieuwe dorp suggereert dat we nog steeds 2 headliners missen?
Posty dan toch nog naar WooHah misschien? Cardi B moet ook nog wel komen verwacht ik.

Pusha, Uzi, Amine, Jay Rock, YBN Cordae, prima dropje weer. Wel weinig categorie Trippie Red, 69 etc tot nu toe. Goeie keuze.

Zie idd maar 1 naam bovenaan staan.. Damn heel erg benieuwd dan wat ze nog gaan droppen. Lil uzi, Pusha en Aminé yesssss love it. Joost op Lowlands vorig jaar was ook een gekkenhuis. Klein dropje, wel dikke prima.

Maakt me eigenlijk alleen maar meer nieuwsgierig dit haha

Hmm toch even terugkomen op het 1 headliner verhaal. Vorig jaar stond J Cole ook alleen bovenaan, en asap + migos eronder. Maar Brockhampton staat nu als tweede naam en die staan op de Travis dag. Er moet nog minstens 1 grote act bijkomen right

Ik vind het maar teleurstellend. Aminé is aardig en Pusha kan leuk zijn, maar vergeleken met vorig jaar en al helemaal het jaar daarvoor vind ik het echt dramatisch. Jammer.

Ik vind het maar teleurstellend. Aminé is aardig en Pusha kan leuk zijn, maar vergeleken met vorig jaar en al helemaal het jaar daarvoor vind ik het echt dramatisch. Jammer.

Als ze er 1/2 headliners bij hebben vind ik de line-up minsten zo sterk als die van vorig jaar. Earl en Peggy zie ik nog steeds nergens terug trouwens.

Als er nog een of twee grote namen bijkomen vind ik het veel beter dan vorig jaar, maar ieder z'n voorkeur :')

Uzi, Pusha T, Amine, Jay Rock en YBN Cordae gave namen, denk dat er nog een headliner bij zal komen, weet alleen niet wie op dit moment de grootste kanshebber is?

Ik vind de line-up (tot nu toe) minstens zo goed als vorig jaar. Ik ben echt heel blij met Pusha-T die wil ik echt graag zien.
En dan Uzi , Aminé en jay Rock als een heerlijk extraatje erbij.

Oh en ik ben ook blij met joost, ik weet het, beetje lomp beuken maar vond het lekker vorig jaar op Lowlands !

Als ik de reacties lees is de meerderheid toch wel redelijk positief tot nu toe.

De website is nu wel up to date zie ik.

Is er enige kans dat Travis Scott, Brockhampton en Pusha T met elkaar overlappen? Die zondag aan het overwegen.

Travis en Brockhampton lijken we zonder twijfel main stage namen. Ook denk ik dat Pusha dat gaat doen of voor/na Travis op de 2e stage.

Ik denk Brockhampton - Travis - Pusha T. Met T als afsluiter van stage 2. Op die plek stonden vorig jaar Playboi Carti en Joey Badass.

Vorig jaar waren de 3 grootste namen van de dag goed te combineren. Veel van de grote namen belanden op de main stage. Daarnaast stel een act begint 30min telaat wordt er tussen stage 1/2 gewoon gewacht tot deze act is afgelopen voordat de volgende begint.

[video]https://www.youtube.com/watch?v=Qas-HARl9Kc[/video]

Vond dat interview een beetje wack wel. Meer dan een uur praten en echt maar 2-3 goede vragen haha. Veel gepraat over niet-woohah dingen, maarja.
Wel leuk om te horen over de geschiedenis, en interessant hoe dat met cancellations gaat.

Iemand gister toevallig bij Amine geweest? Ben wel benieuwd hoe het was.
Had een kaartje maar toch last minute besloten niet te gaan.. Kon wel wat geld gebruiken en zie hem toch op Woo-hah.

Vond dat interview een beetje wack wel. Meer dan een uur praten en echt maar 2-3 goede vragen haha. Veel gepraat over niet-woohah dingen, maarja.
Wel leuk om te horen over de geschiedenis, en interessant hoe dat met cancellations gaat.

Dat die youtube guy dit presenteert en nog nooit naar WooHah is geweest...
De leuke kwam inderdaad van de heren zelf.

nitotheno wrote:

Dat die youtube guy dit presenteert en nog nooit naar WooHah is geweest…
De leuke kwam inderdaad van de heren zelf.

Haha ja was lowkey een beetje pijnlijk. Maarja, wel wat geinige dingen geleerd.

Ben heel benieuwd wat nou de twee (?) andere grote namen naast Travis worden. Ik verwacht wel een Post Malone, maar die zou ook zomaar naar Lowlands kunnen gaan.
Wie toured er rond die tijd die het ook zou kunnen headlinen? Vind het heel lastig inschatten wie je als headliner op Woohah kan zetten.
Ik zou zelf denken dat bijvoorbeeld een Chance zou kunnen headlinen.. Maar is dat dan niet best klein vergeleken met Travis?

Travis Scott neemt een behoorlijke productie mee, maar veel rappers niet en vliegen gerust op en neer voor een optreden. En die flexibilieit maakt dat ze ook zo weer afzeggen. Kan me voorstellen dat Woo-Hah! in eerste instantie namen dropt die in het verleden betrouwbaar zijn gebleken op dit vlak en pas kort voor het festival met de namen komt waarmee je op de langere termijn niet zo'n zekerheid hebt.

Lil Baby & Gunna, Future en 21 Savage zijn namen die je misschien nog wel kan verwachten, hoewel je je bij de laatste momenteel kan afvragen of hij het momenteel aandurft het land uit te gaan. En geen van die drie zou ik als echte headliner zien. Wel las/hoorde ik onlangs in iets (weet niet meer wat) rond Woo-Hah! dat zeker in de rapwereld artiesten het wel of niet optreden laten afhangen van het wel of niet als headliner genoemd worden.

Dat Chance headliner is op Lovebox, een relatief groot festival dat niet alleen rap op de affiche heeft, geeft het idee dat hij voor een hiphopfestival zeker headliner zal zijn.

21 Savage heeft nog nooit buiten Amerika opgetreden en lijkt me een wildcard atm.

Future, Chance en Posty lijken mij ook de grootste kanshebbers. Cardi B onder die zaterdag headliner en ze hebben het weekend voor een groot deel rond. Ik zie Stormzy nog steeds nergens verschijnen. Zou een mooie boeking zijn gezien zijn Glasto spot.

Chance en Post zouden me erg blij maken, maar Future Gunna etc zouden me toch erg verdrietig maken als ik heel eerlijk ben.

Chance en Post zouden me erg blij maken, maar Future Gunna etc zouden me toch erg verdrietig maken als ik heel eerlijk ben.

Users who are viewing this thread