WOO HAH 2019 - NIEUWS EN GERUCHTEN

Ik denk dat Chance ook wel boven Uzi zou staan , maar dat is vooral omdat ik het zelf veel toffer vind.
Ik heb niet echt vrienden om me heen die veel uzi luisteren eigenlijk.

Meek Mill zou ik een hele toffe boeking vinden maar die staat samen met Tory Lanez al op het Oh My Festival in Amsterdam.

Action Bronson zie ik ook nog wel komen nu die ook in Belgie is aangekondigd.

Geen Skepta op Woohah 2019.. Wel een vervanger vanmiddag announced.

De Tweet bekijken van @Woohahfest: https://twitter.com/Woohahfest/status/1103958590904324096?s=09

Is wel elk jaar weer raak op WooHah met afzeggingen en vervangingen. Vervelend voor ze.

Ja het is ook wel iets waar ik rekening mee hou hoor, is elk jaar hetzelfde :-) Past ook wel een beetje bij dit soort artiesten .
Alleen Skepta had ik echt niet verwacht, aangezien die headliner is voor de vrijdag en in de buurt is. Waarschijnlijk gewoon een betere boeking gehad...

Ben benieuwd vanmiddag.

Lekkere namen heyyyyy Stormzy, Trippie, JID en Jpeg ben ik heel blij mee :') Met die poster op deze manier lijkt het me sterk dat Lil uzi headliner is btw.

Da's niet echt een goeie vervanger voor Skepta zeg....

Lil Uzi is headliner en volgens Woo Hah voegen ze nu enkel nog wat kleine namen toe.

Nou ik vind het echt een hele lekkere drop hoor.

Stormzy, Trippie Redd, Flatbush Zombies, Kodak Black, JID, London On Da Track, $hirak & Friends, Hef, Jarreau Vandal, Joey Purp, Jpegmafia, Kojaque, Octavian, Rico Nasty, Saba, Saweetie, Saint Jhn en They.

Kodak is een prima vervanger, maar ik vind Stormzy echt een veel betere vervanger. Wat een show gaf hij vorig jaar op Lowlands ! En is natuurlijk ook niet voor niks headliner op Glastonbury.

Verder blij met Flatbush Zombies, Kodak black , Hef & Joey Purp.

Ja, na de eerste ''huh Kodak vervangt Skepta'' even wat verder gekeken dan mijn neus lang is en jullie hebben meer dan gelijk. Stormzy ook wel heel vet zeg.

Ga toch wel even kaartjes halen vanmiddag. Zal wel snel gaan nu.

Ben wel benieuwd hoe hard de kaarten inderdaad gaan. Vorig jaar was het 24 april uitverkocht, met een line up die (naar mijn mening) een stuk zwakker was. Maar dat is een meningskwestie natuurlijk..

Nog in ieder geval niet de 80% PROCENT VAN DE KAARTEN VERKOCHT!!!11!1!1! message gehad, om de kaartverkoop nog een extra boost te geven.

Ja, na de eerste ”huh Kodak vervangt Skepta” even wat verder gekeken dan mijn neus lang is en jullie hebben meer dan gelijk. Stormzy ook wel heel vet zeg.

Maarja vervanger, Skepta stond de vrijdag. Stormzy staat de zaterdag. Ik heb weinig zicht op hoe groot Kodak is maar dat hij de vrijdag moet dragen? Dan was Uzi een betere pick geweest.

Ben wel benieuwd hoe hard de kaarten inderdaad gaan. Vorig jaar was het 24 april uitverkocht, met een line up die (naar mijn mening) een stuk zwakker was.

De kwaliteit verdeeld over de dag verkoopt helaas weinig kaarten. Met J Cole hadden ze een Ziggo act die staat als een huis. Het duo Rocky / Migos is ook heel sterk. Aangevuld met alle acts die toen echt hype waren Trippie, Purp, Pump, Ski. Ik heb het idee dat de hype rond zulke acts wat minder is nu. Vorig jaar was echt HET jaar voor hiphop en het zou niet slecht zijn als WooHah niet helemaaal uitverkoopt.

Met Lil Uzi als headliner loop je volgens mij ook een heel groot risico. Die gast cancelt bijna alles.

Ben het wel eens met Jelle, zeker na al die Cancels vorig jaar denk ik dat ze wel uitkijken bij Woo-Hah.

Daarnaast heb ik het gevoel dat er toch wat meer concurrentie komt met andere hiphopfestivals in de buurt.

Vorig jaar was echt HET jaar voor hiphop en het zou niet slecht zijn als WooHah niet helemaaal uitverkoopt.

Hier heb je zeker een punt. Daarnaast vond ik het veel en veeeeeel te crowded op bepaalde plekken vorig jaar, dus zou het niet heel erg vinden als het niet uitverkoopt.

Ben het wel eens met Jelle, zeker na al die Cancels vorig jaar denk ik dat ze wel uitkijken bij Woo-Hah.

En dan cancelt Skepte ineens, hahah. Ik heb wel met ze te doen hoor...

Hier heb je zeker een punt. Daarnaast vond ik het veel en veeeeeel te crowded op bepaalde plekken vorig jaar, dus zou het niet heel erg vinden als het niet uitverkoopt.

Vond ik nog wel meevallen wanneer je slim liep. Ik ben vooral voor een moshpit etiquette bij binnenkomst.

Ze moeten iig maar nooit Drake boeken. Die heeft nu weer een Ziggo concertje verzet en geannuleerd.

Zondag tickets zijn voor 80% sold! Dus voor de twijfelaars hier: het wordt tijd om toe te slaan :')

Zojuist ook een zondag ticket besteld. Ik móet BROCKHAMPTON hoe dan ook weer zien. Verder wil ik Travis Scott, Pusha T, JID en Joey Purp graag checken :)

Users who are viewing this thread