WOO HAH 2019 - NIEUWS EN GERUCHTEN

Google playstore kwam zojuist met een update voor m'n Woohah app! Zal binnenkort wel iets van een blokkenschema komen denk ik zo?

Ik vind het veel vervelender dat Pusha naar de vrijdag is verplaatst, de hele reden voor mijn zondagticket was Pusha haha, ok , ook vooral Brockhampton, maar die 2 lieten me een kaartje kopen.

Vind Skepta trouwens ook echt heel tof hoor, maar al een paar x gezien.

Ik vind zelf de toevoegingen van Q en Skepta wel heel chill. Zijn twee artiesten die ik nog wel wil zien.

Morgen maar blokkenschematje doen? Mooie twee weken voor het festival.

Ik vind zelf de toevoegingen van Q en Skepta wel heel chill. Zijn twee artiesten die ik nog wel wil zien.

Morgen maar blokkenschematje doen? Mooie twee weken voor het festival.

Ja zou nou toch weleens tijd moeten worden :-D

Sow, beetje laat maar, van Pusha is wel heel kut zeg.. Kun je toch eigenlijk niet maken. Maargoed. Het is dat ik ook mijn kaartje voor BROCKHAMPTON en Travis Scott gekocht heb. En JID + Joey Purp wil ik wel checken, voor de rest zie ik het daar wel I guess. Ben nog niet helemaal hyped eerlijk gezegd (komt misschien ook omdat DTRH eerst nog aan de beurt is).

https://twitter.com/Woohahfest/status/1144578785943199744?s=19

Als reactie op m'n vraag of het blokkenschema vandaag komt.

Eerst dus nog een nieuwe Area. Ik ben benieuwd!

Een nieuwe Area met (waarschijnlijk) allemaal onbekende talenten....

Ik heb dan 100x liever het blokkenschema, dan weet ik welke acts ik nog even full time kan gaan luisteren de komende 2 dagen ;-)

Ja wel eens. Ben uberhaupt benieuwd naar anything, maar vooral het blokkenschema ja. Beter komt er vandaag iets.

Desperados City.. Laat ik nou net onwijs fan zijn van Desperados :') Haha, maar ja de area klinkt wel heel chill, ben benieuwd.

Maar doe gelijk ff over een uurtje dat blokkenschema posten, dan ben ik helemaal gelukkig ?

Lil uzi vert cancel.. Goldlink als vervanger.
Prima naam, zo op de korte termijn.

Hing volgens mij al een beetje in de lucht dat Uzi zou cancellen.

Toch vind ik het zonde voor Woo Hah al die annuleringen steeds (paar jaar op rij).

Ik wilde eerst een zondag kaart kopen maar niet gedaan ivm Pusha T die nog wegviel. En ja ik weet dat je ze niet over een kam mag scheren, maar Woo Hah heeft hier duidelijk wel steeds problemen aan. Een dagkaart zal voor mij last
Minute only zijn.. want je weet niet waar je aan toe bent een paar weken van te voren.

Niet dat het aan de organisatie zelf ligt overigens.

Ja het is mega lullig. Ik vind ook dat ze continue met echt sick goede vervangers komen op zo'n korte termijn. Goldlink is echt wel een prima hiphopnaam. En vorig jaar bijv Sixnine voor Action Bronson, om vervolgens Juice WRLD voor Sixnine te regelen. Echt heel netjes. Toch krijgen ze er altijd flinke kritiek op, wat ik onterecht vind.

Ze zouden een artiest een keer moeten cancellen. 2e keer dat Uzi afzegt, ik zou zeggen; niet meer proberen te boeken.

Ben echt benieuwd hoe zo'n cancel in z'n werk gaat en of de desbetreffende artiest een boete of iets krijgt (en hoe hoog deze dan is). Hij lijkt me niet al te hoog, want je ziet tegenwoordig steeds makkelijker cancelations voor mijn gevoel.

Desperados City.. Laat ik nou net onwijs fan zijn van Desperados :’) Haha, maar ja de area klinkt wel heel chill, ben benieuwd.

Volgens mij staat Desperados tegenwoordig overal met een eigen tent. Elke festival waar ik ben geweest de afgelopen 2 jaar hadden ze een area... Op zich best leuk hoor maar echt vernieuwend is het niet . Wel tof dat als je een weekendticket hebt, je in de nachten ook nog wat te doen hebt. Line up is best prima.

Lil uzi vert cancel.. Goldlink als vervanger.
Prima naam, zo op de korte termijn.
Als je op zo'n korte termijn zo'n vervanger kan regelen, heb je het gewoon prima gedaan. (Nieuwe album is erg goed !)

Toch vind ik het zonde voor Woo Hah al die annuleringen steeds (paar jaar op rij).
Toch krijgen ze er altijd flinke kritiek op, wat ik onterecht vind.

Mee eens hoor, het gebeurt inderdaad echt heel erg vaak dat een artiest cancelt, maar de vervangers zijn over het algemeen wel van een buitencategorie. Ik bedoel ze kunnen ook BOEF ;-) laten komen opdraven als vervanger...
En kritiek hoort erbij, veel mensen kopen toch een kaartje voor een bepaalde artiest, de teleurstelling is dan groot als die specifieke artiest afzegt natuurlijk.
Maar vraag me wel af hoeveel mensen ook daadwerkelijk hun kaarten verkopen, ik denk namelijk dat het heel erg meevalt.

Ze zouden een artiest een keer moeten cancellen. 2e keer dat Uzi afzegt, ik zou zeggen; niet meer proberen te boeken.
Mee eens !

Ja het is mega lullig. Ik vind ook dat ze continue met echt sick goede vervangers komen op zo’n korte termijn. Goldlink is echt wel een prima hiphopnaam. En vorig jaar bijv Sixnine voor Action Bronson, om vervolgens Juice WRLD voor Sixnine te regelen. Echt heel netjes. Toch krijgen ze er altijd flinke kritiek op, wat ik onterecht vind.

Ben echt benieuwd hoe zo’n cancel in z’n werk gaat en of de desbetreffende artiest een boete of iets krijgt (en hoe hoog deze dan is). Hij lijkt me niet al te hoog, want je ziet tegenwoordig steeds makkelijker cancelations voor mijn gevoel.
Nee een artiest krijgt geen boete, met dat soort clausules gaat een act gewoon niet akkoord. Vast wel een ander die ze willen boeken zonder die regeltjes. De bands/acts hebben het voor het zeggen aan de onderhandeltafel.

En ja de vervangers zijn netjes.. maar ik ben net niet genoeg into de hip hop vaak voor die vervangers. Wil soms van die commerciële namen weleens meepakken. Een Juice WRLD vind ik nu tof, maar toen ze vorige keer als vervangers kwamen was het nog nieuw voor mij.

Timetable is gisteravond online gegooid!

De enige clashes waar bij mij enige twijfel over zijn, zijn:
- Jid vs Saba (maar wss moet ik ze allebei skippen om vooraan te staan bij Brockhampton)
- Amine vs Jpegmafia (wordt Amine, maar had jpeg ook graag gezien)
- What so not vs Abstract (nachtleven, dus ik laat m'n vibe kiezen)
- Sheck wes vs Joost (Joost ga ik weer zien op Lowlands, dus keuze ook snel gemaakt)

Overall zeer tevreden met de timetable. Weinig dingen die ik echt heel zonde vind om te skippen. Heb er nog meer zin in!

Ik ben er alleen op zondag maar ook hier heel erg tevreden met de timetable :-)
Ik heb geen enkele echte clashes eigenlijk, wel wat aansluitingen die lastig zijn bijv: JID --> Brockhampton

Ik heb er zin in :-D

Users who are viewing this thread