Verzameltopic overige Nederlandse festivals 2024

Martinez

Campingartiest
26 jan 2023
84
81
Overigens hoorde ik gisteren ook de naam van Guus Meeuwis langskomen. Dat kwam via iemand van de crew, maar ik snap niet waarom Guus geheim moet blijven tot het moment van optreden. Misschien om buzz te creëren.

Ook werd de jeugd van tegenwoordig nog genoemd.
Vooral dus Nederlandse namen. Als pinkpopganger ga ik dan maar weer uit van Krezip.
(En terwijl ik dat typ… “oeh, De staat?”)

We gaan het meemaken!
 

Martinez

Campingartiest
26 jan 2023
84
81
Net viel ik midden in een gesprek van een van de acts waarin de handsome poets genoemd werden i.c.m “een goede boeking”(leve het kletsen tijdens de optredens), hmmm.
 

Taxi

Nieuw lid
9 nov 2023
3
1
Screenshot_20240810_203307_com.android.chrome.jpg
De timetable is nu geupdate met de tekst, 'joost mag het weten', in plaats van suprise act. Misschien is het toch echt Joost, hoe vervelend het ook van hem kan zijn om zo te doen... Wat mij betreft had ik ook iemand anders willen zien
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Martinez

Campingartiest
26 jan 2023
84
81
Er wordt een dj set opgebouwd. Er is toch ook zo’n DJ? Joost van Bellen.
Of toch Joost Klein zelf.
Ok.

Edit: de naam schoot me later te binnen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker

Martinez

Campingartiest
26 jan 2023
84
81
Correct en tevens juist! Alleen geven mijn vrouw en ik de voorkeur aan de laatste dag te ruilen voor een dagje Zomerparkfeest.
 
  • Leuk
Waarderingen: wil

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.148
13.227
Fajtfest heeft nieuwe namen aangekondigd.
Dit jaar mogen we alweer de tweede Friese editie van Fajtfest organiseren. Eerder maakten we al bekend dat Hang Youth en Der Untergang Neushoorn af komen breken, maar dat is natuurlijk nog niet alles. We vullen de line-up aan met Tsjechische metalbands Crippled Fingers en Black Row, en met lokale helden Deafened to Death, Kronol en Zubzero.
454376770_350604118104024_7954535117886741466_n.jpg


Complexity Fest heeft het tijdschema voor volgende week gedeeld.
453540652_18349862236118097_5411909163554734749_n.jpg
 

Martinez

Campingartiest
26 jan 2023
84
81
De Limburger meldt dat er nogal wat klachten waren over Joost op Zomerparkfeest.
Schijnbaar had hij nogal wat bijzondere wensen in zijn rider. Hij heeft ook onherkenbaar opgetreden (masker) waardoor mensen zich afvroegen of hij het wel was. (de organisatie had hem wel zonder masker gezien, dus was het hem volgens hun wel) en schijnbaar golden dergelijke eisen ook backstage.

Nou is Nirwana misschien wel het meest relaxte festival wat ik ken (ook qua onderlinge omgang), dus kan ik me goed voorstellen dat ze niet aan dat soort diva gedrag doen.
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
741
571
De Limburger meldt dat er nogal wat klachten waren over Joost op Zomerparkfeest.
Schijnbaar had hij nogal wat bijzondere wensen in zijn rider. Hij heeft ook onherkenbaar opgetreden (masker) waardoor mensen zich afvroegen of hij het wel was. (de organisatie had hem wel zonder masker gezien, dus was het hem volgens hun wel) en schijnbaar golden dergelijke eisen ook backstage.

Nou is Nirwana misschien wel het meest relaxte festival wat ik ken (ook qua onderlinge omgang), dus kan ik me goed voorstellen dat ze niet aan dat soort diva gedrag doen.
Echt knap hoe iemand de hype rond zijn eigen persoon zo kan verpesten.
 

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
226
168
Heel erg genoten van Nirwana; het blijft toch een gevoel hebben van een uit de hand gelopen dorpsfeest. Alleen The Opposites neerzetten als "meer dan waardige vervanger"; dat is me toch een beetje te dik erop.
Gelukkig was het erg gezellig in de borreltuin!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.861
6.081
Heel erg genoten van Nirwana; het blijft toch een gevoel hebben van een uit de hand gelopen dorpsfeest. Alleen The Opposites neerzetten als "meer dan waardige vervanger"; dat is me toch een beetje te dik erop.
Gelukkig was het erg gezellig in de borreltuin!
The Opposites is toch niks minder dan Joost kwa repertoire? Dat is prima te zeggen als Nirwana zijnde lijkt me.
 

wil

Randprogramma
20 jan 2015
109
98
Nirwana’s Borreltuin was een geweldige uitbreiding. Bietje warm, zeg maar heet, met de zon er vol op. Maar lekker chill gezellig.
 

Martinez

Campingartiest
26 jan 2023
84
81
The Opposites is toch niks minder dan Joost kwa repertoire? Dat is prima te zeggen als Nirwana zijnde lijkt me.
Ja, dat bedacht ik me later ook. Wel mooi dat de organisatie vervanging in hetzelfde genre wist te boeken. Zowel Joost als opposites zeggen me wel wat, maar beiden zijn niet persé mijn ding. Maar wel heel leuk om te zien hoe enthousiast er op werd gereageerd! Lijkt me dan ook een prima boeking.

Ik snap alleen de geheimhouding nog steeds niet, maar het gaf wel een leuke inzet voor een praatje met de buren aan tafel :) .

De borreltuin was inderdaad heel tof gedaan, ook met die bankstellen etc. goeie verbetering. En sowieso was ik ook erg blij met zoveel zitplekken en schaduwplekken. Man wat was het warm :D
 

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
226
168
The Opposites is toch niks minder dan Joost kwa repertoire? Dat is prima te zeggen als Nirwana zijnde lijkt me.
Ik vond de geheimhouding helemaal niks: als organisatie de spanning opbouwen en vervolgens werd ik blij gemaakt met een dooie mus.
Maar misschien is dat ook omdat ik The Opposites live niet echt trek.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.861
6.081
Ik vond de geheimhouding helemaal niks: als organisatie de spanning opbouwen en vervolgens werd ik blij gemaakt met een dooie mus.
Maar misschien is dat ook omdat ik The Opposites live niet echt trek.
Mja je had toch niet meer dan zoiets kunnen verwachten lijkt me.
 

POSITIVUS LT

Nieuw lid
3 apr 2017
1
0
Ik vond de geheimhouding helemaal niks: als organisatie de spanning opbouwen en vervolgens werd ik blij gemaakt met een dooie mus.
Maar misschien is dat ook omdat ik The Opposites live niet echt trek.
Hoe ik het begreep kwam de geheimhouding plicht vanuit The Opposites en niet vanuit Nirwana.

Live vele malen beter dan Joost trouwens, het hele veld ging los en heb niemand over Joost gehoord hierna.

Qua budget trouwens ook echt vergelijkbaar. Netjes dat ze dit voor elkaar gekregen hebben.
 

Ceeweb

Randprogramma
1 jun 2023
150
298
Signeersessies voor Dynamo Metalfest van dit weekend zijn bekend gemaakt.

dynamo_sign_vr.jpgdynamo_sign_za.jpgdynamo_sign_zo.jpg
 

residentalien

Gouden Tip
2 mrt 2024
331
467
Tijdschema's online voor hit the city

dingen:
Ao+Haunted Youth is een losse (gratis) show op de donderdag in de effenaar
Peuk in de Jack wordt niet leuk druk
Sprints op het 2de ketelhuispodium(bij STRP) voor Merol als afsluiter op het hoofdpodium op de zondag
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken