Verzameltopic overige Nederlandse festivals 2024

SanderFMC

Randprogramma
1 jul 2022
185
269
Mijn hypothese is dat de meer dan waardige vervanger Goldband is, maar dat ze dat niet bekend mogen maken omdat Lowlands eigenlijk exclusiviteit heeft afgesproken. Lowlands zat zelf pas nog in een vergelijkbare positie met het last minute moeten vervangen van een headliner, dus ik denk dat die het wel begrijpen en een oogje toe hebben geknepen onder de voorwaarde dat het geheim blijft
 
  • Leuk
Waarderingen: TNFke

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
680
790
Joost annuleert optreden Nirwana Tuinfeest 2024 en wordt vervangen door een surprise act!

Met grote teleurstelling hebben we kennis genomen van onderstaand bericht vanuit Team Joost:

“Helaas moet Joost Klein zijn optreden op Nirwana Tuinfeest op 10 augustus annuleren.

Joost was heel graag komen spelen en we hebben er alles aan gedaan om deze annulering te voorkomen, maar het blijkt simpelweg niet haalbaar deze zomer.

Met dank aan de geweldige festivalorganisatie is er een uitstekende vervanger gevonden.”




Joost zal dus niet optreden in onze tuin op zaterdag 10 augustus. Gelukkig hebben we door snel te schakelen inmiddels een (meer dan) waardige vervanger weten te boeken!

Wie dit zal zijn mogen we niet bekend maken, de afsluiter van onze zaterdag zal dus tot start van de show een Surprise Act blijven.
Jammer voor degene die speciaal voor hem een kaartje hebben gekocht, maar ik vind het eerlijk gezegd niet zo erg 🤭 ben benieuwd naar de surprise act!

Zal hij het Zomerparkfeest ook cancellen dan?
 

Thieske

Dagopener
23 feb 2023
591
513
Mijn hypothese is dat de meer dan waardige vervanger Goldband is, maar dat ze dat niet bekend mogen maken omdat Lowlands eigenlijk exclusiviteit heeft afgesproken. Lowlands zat zelf pas nog in een vergelijkbare positie met het last minute moeten vervangen van een headliner, dus ik denk dat die het wel begrijpen en een oogje toe hebben geknepen onder de voorwaarde dat het geheim blijft
Maar… Lowlands is toch later? Lijkt me heel onlogisch
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
680
790
Mijn hypothese is dat de meer dan waardige vervanger Goldband is, maar dat ze dat niet bekend mogen maken omdat Lowlands eigenlijk exclusiviteit heeft afgesproken. Lowlands zat zelf pas nog in een vergelijkbare positie met het last minute moeten vervangen van een headliner, dus ik denk dat die het wel begrijpen en een oogje toe hebben geknepen onder de voorwaarde dat het geheim blijft
Ik hoop van niet, stonden er 2 jr geleden ook als afsluiter en dat was toen niet echt geweldig...
 

SanderFMC

Randprogramma
1 jul 2022
185
269
Maar… Lowlands is toch later? Lijkt me heel onlogisch
Ja het zal ook wel onzin zijn, het is maar een hersenspinsel. Maar ik vraag me af wat de reden kan zijn dat ze de vervanger geheimhouden. Het gaat om je headliner, je wil toch bekendmaken wie die gaat vervangen lijkt me
 

Taxi

Nieuw lid
9 nov 2023
3
1
Joost annuleert optreden Nirwana Tuinfeest 2024 en wordt vervangen door een surprise act!

Met grote teleurstelling hebben we kennis genomen van onderstaand bericht vanuit Team Joost:

“Helaas moet Joost Klein zijn optreden op Nirwana Tuinfeest op 10 augustus annuleren.

Joost was heel graag komen spelen en we hebben er alles aan gedaan om deze annulering te voorkomen, maar het blijkt simpelweg niet haalbaar deze zomer.

Met dank aan de geweldige festivalorganisatie is er een uitstekende vervanger gevonden.”




Joost zal dus niet optreden in onze tuin op zaterdag 10 augustus. Gelukkig hebben we door snel te schakelen inmiddels een (meer dan) waardige vervanger weten te boeken!

Wie dit zal zijn mogen we niet bekend maken, de afsluiter van onze zaterdag zal dus tot start van de show een Surprise Act blijven.
Ik denk dat dit misschien ook wel een truc van Joost kan zijn. Dat hij de spanning wil verhogen voor zijn eigen optreden, en dan vervolgens alsnog komt.
 

TNFke

Support act
16 jan 2014
824
798
CHILLVILLE UPDATE

Beste ChillVille Bezoeker,

GOED NIEUWS!
Allereerst willen we iedereen die een ticket heeft gekocht enorm bedanken voor de steun en liefde in de afgelopen weken. Het was een uitdagende periode, maar jullie positieve vibes en berichten hebben ons echt gemotiveerd om zo snel mogelijk een nieuwe datum voor het ChillVille Festival vast te stellen. We zijn blij te kunnen aankondigen dat de nieuwe datum is vastgesteld op 25 en 26 juli 2025 en je huidige tickets blijven gewoon geldig.

Helaas moeten we melden dat we door de hoge kosten momenteel geen restituties kunnen aanbieden. Gedurende het jaar zullen we via onze partner TicketSwap de mogelijkheid bieden om de gekochte tickets te verkopen.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we vinden het jammer dat het festival verplaatst moest worden, maar we zijn blij dat het niet is geannuleerd. We beloven dat we er alles aan zullen doen om er een dubbel zo mooi festival van te maken voor jullie, vol cadeaus en verrassingen, want dat hebben jullie verdiend. Hierover later meer...

We kijken ernaar uit jullie te zien op het festival en komen snel terug met meer informatie. Nogmaals bedankt voor alle begrip, geduld en liefde.

One Love
Vertrouw geen festivals met 'ville' in de naam. #Vestiville
 

Taxi

Nieuw lid
9 nov 2023
3
1
Dat mag je toch niet hopen, wat een Lul ben je dan.
Ja dat wel, maar hij heeft wel gekkere dingen gedaan. Verder speelt hij een dag later wel gewoon op de Lokerse Feesten, dus weet niet precies waarom dat dan wel werkt. Maar zou gewoon kunnen dat er iets kleins tussen is gekomen van een dag ofzo.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.138
13.178
Nieuws vanuit Dynamo Metalfest.
MARTYR is de laatste toevoeging voor Dynamo Metalfest! Zij zullen Calva Louise vervangen op de zondag. Deze Nederlandse old-schoolers zijn geen onbekenden en hebben de laatste jaren over de hele wereld getourd, Dus maak je borst maar nat voor Planet Metalhead!
🤘🏼
453615089_1046070193556769_3561045201708010687_n.jpg
453508206_1046070403556748_1776987891596759111_n.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

TheFrames

Playlistbediener
22 feb 2024
8
8
Ja dat wel, maar hij heeft wel gekkere dingen gedaan. Verder speelt hij een dag later wel gewoon op de Lokerse Feesten, dus weet niet precies waarom dat dan wel werkt. Maar zou gewoon kunnen dat er iets kleins tussen is gekomen van een dag ofzo.
IMG-20240801-WA0001.jpg:rolleyes:
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.094
577
En toch zou het mij niet verbazen als dit waar is over Joost. Het zogenaamd spontane en naïeve van Joost is er inmiddels wel af. Voor mij was dat er al toen ik hem op tv op Pinkpop een verhaal zag vertellen over zijn ouders en dit verhaal bijna 1 op 1 terugzag dat jaar op Pukkelpop met bijna dezelfde snikken op dezelfde tijd.
 
Laatst bewerkt:

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.946
8.830
Dit slaat nergens op. Toevallig ken ik dit wereldje een heel klein beetje en het is helemaal niet Joost die '3x zoveel vraagt', want die man heeft gewoon een management wat dit soort zaken voor hem doet. Ik vind Joost zijn muziek niet leuk en ik heb ook amper iets van het Songfestival gezien, dus ik ken de beste man amper tot niet. Ik ben ook nooit op het Nirwana Tuinfeest geweest, noch heb ik er enige interesse in. En toch durf ik met een gezonde dosis overtuiging te stellen dat bovenstaande lezing totale onzin is. Simpelweg omdat het niet zo werkt in die wereld.
 

TheFrames

Playlistbediener
22 feb 2024
8
8
Dit slaat nergens op. Toevallig ken ik dit wereldje een heel klein beetje en het is helemaal niet Joost die '3x zoveel vraagt', want die man heeft gewoon een management wat dit soort zaken voor hem doet. Ik vind Joost zijn muziek niet leuk en ik heb ook amper iets van het Songfestival gezien, dus ik ken de beste man amper tot niet. Ik ben ook nooit op het Nirwana Tuinfeest geweest, noch heb ik er enige interesse in. En toch durf ik met een gezonde dosis overtuiging te stellen dat bovenstaande lezing totale onzin is. Simpelweg omdat het niet zo werkt in die wereld.
De boeker van Nirwana heeft ook aangegeven dat hier niets van klopt, Fake news! ;)
Wel grappig om te zien waar dit soort nieuws dan allemaal op terecht komt: Roem stijgt Joost Klein nu al naar zijn hoofd: ‘Vraagt 100 duizend euro voor optreden
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.946
8.830
De boeker van Nirwana heeft ook aangegeven dat hier niets van klopt, Fake news! ;)
Wel grappig om te zien waar dit soort nieuws dan allemaal op terecht komt: Roem stijgt Joost Klein nu al naar zijn hoofd: ‘Vraagt 100 duizend euro voor optreden
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik dit soort dingen het tegenovergestelde van 'grappig' vind. Die verschrikkelijke juicechannels hebben een gigantisch bereik en inderdaad, hun achterklap en speculatie wordt zo als zijnde de waarheid geciteerd door andere media, met alle gevolgen van dien. Er zijn nu bijvoorbeeld allerlei mensen die de kop van dat artikel lezen, verder geen onderzoek doen en nu gaan helpen om het beeld neer te zetten dat bij Joost 'de roem naar zijn hoofd is gestegen'. Allemaal op basis van die leugens, verspreid door dat achterlijke juicechannel.
 

Martinez

Campingartiest
26 jan 2023
84
81
Ik vraag me wel af waarom Joost voor Nirwana zou hebben afgezegd, als het geen geldkwestie was? Vanavond staat hij ook op het Zomerparkfeest in Venlo. Of die, als gratis toegankelijk festival, een ton voor een act neerleggen? Twijfelachtig, maar dat was al tegengesproken. Stemproblemen lijkt me ook niet, dan ga je niet een dag eerder wel gewoon optreden. Als ze gewoon de reden hadden opgegeven, was dit verhaal al niet in de wereld gebracht.
Verder niet meer dan jammer hoor, dat hij niet komt.

Ook zat ik ook te bedenken wat de nieuwe headliner zal zijn en waarom het geheim wordt gehouden.
Ze hebben natuurlijk wel een heel imposant telefoonboekje opgebouwd, waar ze in kunnen bladeren. Maar ook daarvan: waarom zou je de act niet bekend maken? Voor de kaartverkoop hoeft het natuurlijk al niet meer. Mag het niet (ivm ander festival wat wel nog kaarten wil verkopen), kan het niet (nog volop aan het rondbellen)?
:unsure:Als je nevenproject al geboekt hebt... is Rowwen Heze dan 'makkelijk' last minute binnen te halen, of misschien juist niet?

💡Het enige logische antwoord:
Ze hebben Taylor Swift binnen gehaald, want die is toch ineens beschikbaar, in de buurt en i.v.m dreiging maken ze het niet bekend. Moet haast wel. ;)

Nou ja, stiekem ben ik wel erg nieuwsgierig naar de verrassing! In elk geval heb ik alvast heel veel zin in (in) Nirwana!

edit: blijkbaar staat Joost vanavond al op Zomerparkfeest.
 
Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: koekebakker

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
680
790
Gisteravond bij Nirwana Tuinfeest geweest en het was weer supergezellig, zeker in de grote borreltuin met vinylbus!
Toch wel bizar om te zien hoe Donnie de tent helemaal in beweging krijgt en Gene Simmons daar toch wel heel erg veel moeite voor moet doen op de mainstage.
Maar ja het blijft dan toch ook altijd weer een vakantiebijpraat-festival.
M'n eerste x Stone was helemaal top!

Gerucht surprise act: Guus Meeuwis.
Ben benieuwd, hoorde ook al Heideroosjes voorbij komen maar die staan vnv op Alcatraz dus dat kan zo wie zo niet.
 

Martinez

Campingartiest
26 jan 2023
84
81
Stone was inderdaad wel heel erg goed!
Meteen een nieuw dansje er bij geleerd :D
Ze komen regelmatig langs op Kink, daardoor bleek ik toch meer van ze te kennen dan ik vooraf dacht.
Ik vroeg me vooraf af of Fleddy Melculy wel leuk is voor een hele set, maar ook die vond ik erg tof!
Ambo verraste me ook, die knalden ook wel. (Al blijf ik allergisch voor autotune, ook bij alleskunners)
En Gene Simmons. Grappig om eens gezien te hebben, maar hij had me iets te veel naar andere bands geluisterd en de arrogantie waarmee hij gebaarde dat iemand het toegeworpen kadootje moest oprapen en er mee omging… niet aan ons besteed. Dus zijn we maar tijdens the ace of spades naar huis gegaan.
Ik blijf Nirwana echt een fantastisch festival vinden, ook mede door de relaxte bezoekers.
Schitterend wat daar allemaal rondloopt en gebeurd.
Maar! What happens at Lierop, stays at Lierop.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken