Ik vraag me wel af waarom Joost voor Nirwana zou hebben afgezegd, als het geen geldkwestie was? Vanavond staat hij ook op het Zomerparkfeest in Venlo. Of die, als gratis toegankelijk festival, een ton voor een act neerleggen? Twijfelachtig, maar dat was al tegengesproken. Stemproblemen lijkt me ook niet, dan ga je niet een dag eerder wel gewoon optreden. Als ze gewoon de reden hadden opgegeven, was dit verhaal al niet in de wereld gebracht.
Verder niet meer dan jammer hoor, dat hij niet komt.
Ook zat ik ook te bedenken wat de nieuwe headliner zal zijn en waarom het geheim wordt gehouden.
Ze hebben natuurlijk wel een heel imposant telefoonboekje opgebouwd, waar ze in kunnen bladeren. Maar ook daarvan: waarom zou je de act niet bekend maken? Voor de kaartverkoop hoeft het natuurlijk al niet meer. Mag het niet (ivm ander festival wat wel nog kaarten wil verkopen), kan het niet (nog volop aan het rondbellen)?
Als je nevenproject al geboekt hebt... is Rowwen Heze dan 'makkelijk' last minute binnen te halen, of misschien juist niet?
Het enige logische antwoord:
Ze hebben Taylor Swift binnen gehaald, want die is toch ineens beschikbaar, in de buurt en i.v.m dreiging maken ze het niet bekend. Moet haast wel.
Nou ja, stiekem ben ik wel erg nieuwsgierig naar de verrassing! In elk geval heb ik alvast heel veel zin in (in) Nirwana!
edit: blijkbaar staat Joost vanavond al op Zomerparkfeest.