Verzameltopic overige Nederlandse festivals 2024

Thieske

Dagopener
23 feb 2023
556
485
Clashfinder Valkhof Festival 2024
Omdat ik gek werd van de trage website, heb ik net een clashfinder gemaakt met de tot nu toe bekend gemaakte namen van Valkhof Festival in Nijmegen.

Disclaimer: ik weet de eindtijden van de sets niet, daarom heb ik elke set 30 minuten lang gemaakt. Op een of andere manier zijn sommige sets heel dicht op elkaar, dus die zullen minder lang spelen of de tijden op de website kloppen nog niet
Nieuwe namen komen 3 juni las ik, dan zal ik hem weer updaten!
Weet niet of hier nog liefhebbers voor zijn en er heen gaan, maar bij deze: hij is geupdate!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.682
5.665
Het blijft nog erg stil bij de organisatie van ChilleVille Breda. Een maand verder en nog 0 updates, benieuwd of we daar ooit iets van terug gaan zien.

En ik blijf even binnen Breda, vraag me af waar de namen van Breda Barst blijven. Meestal begin Juli maar nu ook nog niks.
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
703
550
Het blijft nog erg stil bij de organisatie van ChilleVille Breda. Een maand verder en nog 0 updates, benieuwd of we daar ooit iets van terug gaan zien.

En ik blijf even binnen Breda, vraag me af waar de namen van Breda Barst blijven. Meestal begin Juli maar nu ook nog niks.
Zou me niet verbazen als het niet doorgaat ivm financiële moeilijkheden.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.682
5.665
Zou me niet verbazen als het niet doorgaat ivm financiële moeilijkheden.
Ik zag net dat ze de line-up bijna compleet hebben met nationale en internationale acts. We gaan het zien, van mij mag dit festival een kleine entree vragen als dat hun voorbestaan kan aansterken.
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
703
550
Breda Barst komt (eindelijk) met namen. Best een aardige line-up vergeleken met voorgaande jaren, wel een stuk kleinere namen dan voorheen:

Vrijdag 6 september: Blackwave., Indian Askin, Thames, De Oorzaak
Zaterdag 7 september: Stone, Pip Blom, The Indien, Palehound, The Cold Stares, Black Smoke Brigade, Bumble B. Boy


Men geeft aan dat het hoofdpodium in ieder geval rond is, kleine namen komen er nog bij. Entree is zoals altijd gratis.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
936
822
Verveelde me, dus even een clashfinder gemaakt voor Appelpop 2024. Gezien ze zelf alleen de starttijden neerzetten en pas later met een schema komen.

 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.644
12.037
Breda Barst komt (eindelijk) met namen. Best een aardige line-up vergeleken met voorgaande jaren, wel een stuk kleinere namen dan voorheen:

Vrijdag 6 september: Blackwave., Indian Askin, Thames, De Oorzaak
Zaterdag 7 september: Stone, Pip Blom, The Indien, Palehound, The Cold Stares, Black Smoke Brigade, Bumble B. Boy


Men geeft aan dat het hoofdpodium in ieder geval rond is, kleine namen komen er nog bij. Entree is zoals altijd gratis.
He tof Stone! Misschien die dag hier wel heen. Vond ze op RW erg leuk.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.682
5.665
Breda Barst komt (eindelijk) met namen. Best een aardige line-up vergeleken met voorgaande jaren, wel een stuk kleinere namen dan voorheen:

Vrijdag 6 september: Blackwave., Indian Askin, Thames, De Oorzaak
Zaterdag 7 september: Stone, Pip Blom, The Indien, Palehound, The Cold Stares, Black Smoke Brigade, Bumble B. Boy


Men geeft aan dat het hoofdpodium in ieder geval rond is, kleine namen komen er nog bij. Entree is zoals altijd gratis.
Ik zal er vast te vinden zijn, maar bijzonder is het inderdaad niet.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
939
646
How We Roll heeft namen bekend gemaakt, alleen voor de vrijdag: Lil Mosey, Lancey Fox, Octavian, Kairo Keyz, Oykie, Jeleel, Homixide Gang, Skrillz & Billz, J Hus official DJ's, Ksvsgoliath, Ray Matix en een Special Guest.

Op Instagram ook reacties alsof dit de grootste scam ooit is. Even voor de zekerheid, dit is inQFactory, capaciteit 850, kaartprijs early bird was 20 euro, laatste tier is 50 euro. Wat verwacht je dan voor dat geld op zo'n locatie?
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
703
550
How We Roll heeft namen bekend gemaakt, alleen voor de vrijdag: Lil Mosey, Lancey Fox, Octavian, Kairo Keyz, Oykie, Jeleel, Homixide Gang, Skrillz & Billz, J Hus official DJ's, Ksvsgoliath, Ray Matix en een Special Guest.

Op Instagram ook reacties alsof dit de grootste scam ooit is. Even voor de zekerheid, dit is inQFactory, capaciteit 850, kaartprijs early bird was 20 euro, laatste tier is 50 euro. Wat verwacht je dan voor dat geld op zo'n locatie?
Een soort tokkie-hiphop festival, die had Nederland nog niet genoeg...

En ik blijf t zeggen: als je Octavian boekt op je festival ben je gwn een lul.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.978
12.668
Je zou bijna vergeten dat er dit jaar ook nog zat festivals zijn.

Bunkerpop heeft de line-up afgerond. Zit toch redelijk inelkaar!
Het programma van de 41e editie van Bunkerpop is compleet!

Dit jaar hebben we, mogen we wel zeggen, alweer een fantastische en gevarieerde line up voor jullie:

Op vrijdag staan naast @modder_sludge (BE), AMMO, Zjwieg, en Promille Kartell (DE) ook de volgende acts op de twee podia: @lintworm.band (BE), @hometowncrewband , @blackmonsoonband en Out Of The Blue.

Op zaterdag zijn naast @lizzardmusic (FR), @habitants_band , @knivesnoise (UK), @felt_the_band (DE) @tangledhorns (BE) en @rev_static toegevoegd aan de line up: @hoofs_music , @ziggysplynt, @raffnixband , @daddyunchainedband, @phoenixashesband , Dean Vrösch (A Minor Problem), @_aetrox_ , @F.I.X. en het Japanse @enjakuyoyo!

Traditiegetrouw openen The Key Sessions het festival op de zaterdag. Op vrijdag openen de deuren om 18.00 uur en op zaterdag om 12.00 uur.

Weekend ticket: 25, -
Early Bird weekend 17,50
Vrijdag ticket: 10,-
Zaterdag ticket 15,-
De Early Bird tickets zijn verkrijgbaar tot 31 juli (zolang de voorraad strekt) dus ben er snel bij!
Tickets via link in bio!

We zien je graag!

In Cinetol houden ze twee kleinere festivals: Cinetol Summer Festival en Shadowfall Festival.
451652939_18312046486159624_3397097663393694356_n.jpg
451508163_517244303978851_8058335545373352375_n.jpg


In de Neushoorn vieren ze de vijftigste editie van al hun hardcoredagen met het Hardcore Vrijdag Festival.
451716359_515813487440242_6508218086006786480_n.jpg
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.682
5.665
CHILLVILLE UPDATE

Beste ChillVille Bezoeker,

GOED NIEUWS!
Allereerst willen we iedereen die een ticket heeft gekocht enorm bedanken voor de steun en liefde in de afgelopen weken. Het was een uitdagende periode, maar jullie positieve vibes en berichten hebben ons echt gemotiveerd om zo snel mogelijk een nieuwe datum voor het ChillVille Festival vast te stellen. We zijn blij te kunnen aankondigen dat de nieuwe datum is vastgesteld op 25 en 26 juli 2025 en je huidige tickets blijven gewoon geldig.

Helaas moeten we melden dat we door de hoge kosten momenteel geen restituties kunnen aanbieden. Gedurende het jaar zullen we via onze partner TicketSwap de mogelijkheid bieden om de gekochte tickets te verkopen.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we vinden het jammer dat het festival verplaatst moest worden, maar we zijn blij dat het niet is geannuleerd. We beloven dat we er alles aan zullen doen om er een dubbel zo mooi festival van te maken voor jullie, vol cadeaus en verrassingen, want dat hebben jullie verdiend. Hierover later meer...

We kijken ernaar uit jullie te zien op het festival en komen snel terug met meer informatie. Nogmaals bedankt voor alle begrip, geduld en liefde.

One Love
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
703
550
CHILLVILLE UPDATE

Beste ChillVille Bezoeker,

GOED NIEUWS!
Allereerst willen we iedereen die een ticket heeft gekocht enorm bedanken voor de steun en liefde in de afgelopen weken. Het was een uitdagende periode, maar jullie positieve vibes en berichten hebben ons echt gemotiveerd om zo snel mogelijk een nieuwe datum voor het ChillVille Festival vast te stellen. We zijn blij te kunnen aankondigen dat de nieuwe datum is vastgesteld op 25 en 26 juli 2025 en je huidige tickets blijven gewoon geldig.

Helaas moeten we melden dat we door de hoge kosten momenteel geen restituties kunnen aanbieden. Gedurende het jaar zullen we via onze partner TicketSwap de mogelijkheid bieden om de gekochte tickets te verkopen.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we vinden het jammer dat het festival verplaatst moest worden, maar we zijn blij dat het niet is geannuleerd. We beloven dat we er alles aan zullen doen om er een dubbel zo mooi festival van te maken voor jullie, vol cadeaus en verrassingen, want dat hebben jullie verdiend. Hierover later meer...

We kijken ernaar uit jullie te zien op het festival en komen snel terug met meer informatie. Nogmaals bedankt voor alle begrip, geduld en liefde.

One Love
Tja, alsof je die tickets dan verkocht krijgt...

Schaamteloos dit, ongelofelijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.682
5.665
Hmm ik vind het verhaal van de restituties een beetje raar. Ik vind wel dat je het mag vragen van je bezoekers of ze er rekening mee willen houden dat... maar om nu te zeggen dat ze uberhaupt niks uitkeren vanwege de hoge kosten (van iets wat niet doorgegaan is).. vind ik een beetje raar tegenover je klant.

Vraag me af of ze dit recht ook wel hebben eerlijk gezegd.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.978
12.668
Hmm ik vind het verhaal van de restituties een beetje raar. Ik vind wel dat je het mag vragen van je bezoekers of ze er rekening mee willen houden dat... maar om nu te zeggen dat ze uberhaupt niks uitkeren vanwege de hoge kosten (van iets wat niet doorgegaan is).. vind ik een beetje raar tegenover je klant.

Vraag me af of ze dit recht ook wel hebben eerlijk gezegd.
Dat mag ook helemaal niet. Je hebt gewoon recht op restitutie. Punt. Consumentenbond, kom er maar in.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.682
5.665
Dat mag ook helemaal niet. Je hebt gewoon recht op restitutie. Punt. Consumentenbond, kom er maar in.
Volgens mij proberen ze zich heel erg te verstoppen dat het WEL doorgaat, maar slechts een jaar later. Voor mij is dat hetzelfde als het gaat niet door gaat, maar ik weet eerlijk gezegd niet hoe dit technisch in elkaar steekt. Nouja dit gaat nog wel een staartje krijgen gok ik, kwam nu ook dit tegen: https://www.omroepbrabant.nl/nieuws...le-festival-hebben-geld-nog-steeds-niet-terug

Die zitten binnenkort in een Boos of iets dergelijks. Ze doen niet heel erg hun best om netjes over te komen in ieder geval.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

TheFrames

Playlistbediener
22 feb 2024
8
8
Joost annuleert optreden Nirwana Tuinfeest 2024 en wordt vervangen door een surprise act!

Met grote teleurstelling hebben we kennis genomen van onderstaand bericht vanuit Team Joost:

“Helaas moet Joost Klein zijn optreden op Nirwana Tuinfeest op 10 augustus annuleren.

Joost was heel graag komen spelen en we hebben er alles aan gedaan om deze annulering te voorkomen, maar het blijkt simpelweg niet haalbaar deze zomer.

Met dank aan de geweldige festivalorganisatie is er een uitstekende vervanger gevonden.”



Joost zal dus niet optreden in onze tuin op zaterdag 10 augustus. Gelukkig hebben we door snel te schakelen inmiddels een (meer dan) waardige vervanger weten te boeken!

Wie dit zal zijn mogen we niet bekend maken, de afsluiter van onze zaterdag zal dus tot start van de show een Surprise Act blijven.
 

TheFrames

Playlistbediener
22 feb 2024
8
8
Joost annuleert optreden Nirwana Tuinfeest 2024 en wordt vervangen door een surprise act!

Met grote teleurstelling hebben we kennis genomen van onderstaand bericht vanuit Team Joost:

“Helaas moet Joost Klein zijn optreden op Nirwana Tuinfeest op 10 augustus annuleren.

Joost was heel graag komen spelen en we hebben er alles aan gedaan om deze annulering te voorkomen, maar het blijkt simpelweg niet haalbaar deze zomer.

Met dank aan de geweldige festivalorganisatie is er een uitstekende vervanger gevonden.”




Joost zal dus niet optreden in onze tuin op zaterdag 10 augustus. Gelukkig hebben we door snel te schakelen inmiddels een (meer dan) waardige vervanger weten te boeken!

Wie dit zal zijn mogen we niet bekend maken, de afsluiter van onze zaterdag zal dus tot start van de show een Surprise Act blijven.
Joost heeft andere prioriteiten blijkbaar.. 🤔
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken