Hoorde ook al mensen roepen dat The Bug kneiterhard was. Mooi man. Terzij de Horde x Ggu:ll schijnt ook heel hard te gaan worden (logisch natuurlijk). Daarom is Broeder Dieleman uit dat project gestapt, want die kreeg ik een piep in z'n oren...Ik hoorde ook goede dingen over Russian Circles. The Bug moet je denk ik ook wel liggen, voor mij was het van tevoren al mijn #1 must-see voor de donderdag. Sowieso altijd fijn om ff wat anders te horen op Roadburn. Waarschijnlijk had ik er nog meer van genoten als ik mijn voeten minder voelde (of een biertje op had ter verlichting) en vanochtend niet om 6.30 de wekker al weer ging, maar het was ongelooflijk vet. Het zou overigens wel eens het hardste concert kunnen zijn waar ik ooit bij ben geweest, harder dan een Sunn O))) zelfs. Mijn god, wat een geluid.
Verder toch twee dezelfde namen in onze top 3. Ik baalde als een stekker dat de Bruit≤ shirts alleen nog in L en XL te verkrijgen waren, want die waren best tof. Waarschijnlijk hobbelden we ook zo rond hetzelfde moment van Sólstafir naar ZAÄAR.
Over dat iets anders te horen ben ik het sowieso met je eens. Daarom vind ik Paradox ook zo'n fijne toevoeging (wat ook terug te zien is in m'n schema, haha). T-shirts van Bruit≤ waren inderdaad heel vet. In ieder geval, op naar vandaag. Ik neig naar:
LLNN --> Primitive Man --> Atonia --> Svalbard --> FREJA --> Narcosatánicos (fijne vervanger van PoiL Ueda) --> misschien nog een stukje SLIFT --> Blak Saagan --> stukje GGGOLDDD (twee weken terug nog gezien, dus dus hoef ik op zich niet nog een keer te zien, ondanks dat het erg goed is) --> Red Kite --> Karin Park --> Alcest --> Yodok III --> Amnesia Scanner --> HEALTH --> Albatre --> en dan een combinatie van Sum of R en TAU & the Drones of Praise.
Maar ja, die secret shows gaan het sowieso nog omgooien.