Verzameltopic overige Nederlandse festivals 2022

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.512
10.556
The Comet Is Coming vind ik geweldig, de rest ben ik niet bekend mee. Wat zijn de instappers?

Ik keek trouwens naar je lijstje festivals dit jaar, indrukwekkend!
Ik vind Garcia, Ross en Lady Blackbird enorm tof. Maar ja, blijft rustig dus je moet er wel van houden.

Dank u! Ben benieuwd of ik het overleef.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.512
10.556
ZAÄAR is inderdaad een leuke overbrugging, maar het is toch weer een stukje wandelen ? Had graag 013 Main en Next om-en-om gehad op dat tijdstip. Misschien dat ik voor het einde van Solstafir dan alvast richting Paradox ga. Kan me zo voorstellen dat Paradox volgepropt gaat zijn.

Gisteren met mijn vriendin inderdaad naar de pre-party gegaan, zodat we elkaar deze week ook nog een keer zien voordat ik het hele weekend van de radar verdwijn ? Temple Fang overgeslagen omdat vanochtend om 6.30 de wekker weer ging. Wel RMFTM en het grootste deel van Maggot Heart meegepakt. Die eerste was sterk als altijd, maar bij Maggot Heart was het geluid extreem rommelig. Of dat aan de geluidsman of aan de band ligt is even de vraag.
De beentjes moeten ook gestrekt worden.

Klinkt toch wat teleurstellend. Had wel grootste shows van alle drie verwacht (al schijnt TF ook best goed geweest te zijn). Die set van RMFTM zal dan vast veelbovend zijn voor wat we mogen verwachten.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.703
2.267
De beentjes moeten ook gestrekt worden.

Klinkt toch wat teleurstellend. Had wel grootste shows van alle drie verwacht (al schijnt TF ook best goed geweest te zijn). Die set van RMFTM zal dan vast veelbovend zijn voor wat we mogen verwachten.
Zeker waar!

RMFTM is altijd de moeite waard. Dit was de derde keer en het hadden zomaar drie verschillende bands kunnen zijn. Dat zal dit weekend niet anders zijn bij de drie verschillende sets. De eerste twee keer dat ik ze zag was het meer de psychedelische elektronische kant op, zoals hun Acid Metal set van later dit weekend. Deze set focuste meer op hun laatste plaat, waar ze meer de noise rock kant op gaan als recente GNOD of jaren 80 Swans.

Verwachting voor vandaag:

Big Brave --> BRUIT≤ --> Vile Creature & Bismuth --> Platon Karataev --> Messa --> Naar huis om ff snel wat te eten --> Trialogos --> Solstafir --> ZAÄAR --> The Bug
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en wenteldave

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.130
10.394
Zeker waar!

RMFTM is altijd de moeite waard. Dit was de derde keer en het hadden zomaar drie verschillende bands kunnen zijn. Dat zal dit weekend niet anders zijn bij de drie verschillende sets. De eerste twee keer dat ik ze zag was het meer de psychedelische elektronische kant op, zoals hun Acid Metal set van later dit weekend. Deze set focuste meer op hun laatste plaat, waar ze meer de noise rock kant op gaan als recente GNOD of jaren 80 Swans.

Verwachting voor vandaag:

Big Brave --> BRUIT≤ --> Vile Creature & Bismuth --> Platon Karataev --> Messa --> Naar huis om ff snel wat te eten --> Trialogos --> Solstafir --> ZAÄAR --> The Bug
Oew, lekker hoor. Ik zou er wel wat voor geven om vanavond Solstafir te mogen beluisteren.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.703
2.267
Iemand toevallig al in de buurt van het Skatepark geweest? Ze hebben er nog weinig over losgelaten maar ik ga er vanuit dat er nog wel wat verrassingsoptredens plaats gaan vinden op die locatie dit jaar. De locatie staat in ieder geval op de kaart. Meestal hangen ze daar een A4'tje op met de tijden van die dag. Mijn programma zit al bomvol maar het is altijd een goede locatie om even met je beentjes omhoog in een halfpipe te gaan liggen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.512
10.556
Iemand toevallig al in de buurt van het Skatepark geweest? Ze hebben er nog weinig over losgelaten maar ik ga er vanuit dat er nog wel wat verrassingsoptredens plaats gaan vinden op die locatie dit jaar. De locatie staat in ieder geval op de kaart. Meestal hangen ze daar een A4'tje op met de tijden van die dag. Mijn programma zit al bomvol maar het is altijd een goede locatie om even met je beentjes omhoog in een halfpipe te gaan liggen.
Neen, maar laat het vooral weten als er iets op de planning staat qua optredens! Of komen die ook in de app te staan?
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.703
2.267
Neen, maar laat het vooral weten als er iets op de planning staat qua optredens! Of komen die ook in de app te staan?

Meestal de optredens in het Skatepark niet, al kan dat variëren per optreden en jaar. De eerdergenoemde vraagtekens meestal wel, vaak begeleid door een push melding
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.703
2.267
Doorgang van de Koepelhal naar het Skatepark is nog gesloten en de voor-ingang van het Skatepark is niet in gebruik door de verbouwing van de Hall of Fame. Ik gok dat we het Skatepark dus pas vanaf morgen gaan zien.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.703
2.267
Houd die app nou in de gaten! Zijn ook als shows in Little Devil toegevoegd voor het geval je het niet wist. Voor vandaag althans, maar sowieso ook de komende dagen.

Die waren al wel enkele dagen geleden bekend gemaakt door Little Devil zelf. Maarrr Thou heeft net een show aangekondigd in het skatepark en Thou in het skatepark moet je altijd bij zijn.

Blijkbaar stonden mijn event update pushmeldingen uit maar die staan nu aan.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.703
2.267
Welke app? Ik ben er vanaf morgen middag bij.zin an

De TimeSquare app. Zowel handig voor het blokkenschema als spontane pushmeldingen over secret shows. Let op dat bij settings die bovenste aan staat.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20220422-074328~2.jpg
    Screenshot_20220422-074328~2.jpg
    70,3 KB · Weergaven: 3

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.703
2.267
Mijn top 12 voor de Roadburn donderdag:

  1. The Bug - feat. Flowdan & Logan
  2. Thou
  3. Bruit≤
  4. Big Brave
  5. Messa
  6. Vile Creature & Bismuth
  7. Sólstafir (vooral de door technische problemen geplaagde helft gezien)
  8. 40 Watt Sun
  9. Trialogos
  10. Year of No Light
  11. ZAÄAR
  12. Platon Karataev
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.512
10.556
Die waren al wel enkele dagen geleden bekend gemaakt door Little Devil zelf. Maarrr Thou heeft net een show aangekondigd in het skatepark en Thou in het skatepark moet je altijd bij zijn.

Blijkbaar stonden mijn event update pushmeldingen uit maar die staan nu aan.
Thou was geweldig! Zal zometeen ook even mijn lijstje maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: teunajax

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.512
10.556
Mijn top 12 voor de Roadburn donderdag:

  1. The Bug - feat. Flowdan & Logan
  2. Thou
  3. Bruit≤
  4. Big Brave
  5. Messa
  6. Vile Creature & Bismuth
  7. Sólstafir (vooral de door technische problemen geplaagde helft gezien)
  8. 40 Watt Sun
  9. Trialogos
  10. Year of No Light
  11. ZAÄAR
  12. Platon Karataev
Ik heb The Bug dus overgeslagen voor Russian Circles, maar dat was dus een slechte keuze? Haha. Zie gelijk dat we toch wat andere keuzes hebben gemaakt. Ook besloten om SLIFT over te slaan, omdat je die nog wel een paar keer kan zien.
1. Bruit≤
2. ZAÄAR
3. Thou
4. Platon Karataev
5. Autarkh
6. Russian Circles
7. 40 Watt Sun
8. Fågelle
9. Year of No Light
10. Cloud Rat
11. Big Brave
12. Sólstafir (heel even gezien, maar die technische problemen waarom best wel ruk, dus maar naar ZAÄAR gegaan. Balen. Hopelijk wordt Hellfest beter.)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.703
2.267
Ik heb The Bug dus overgeslagen voor Russian Circles, maar dat was dus een slechte keuze? Haha. Zie gelijk dat we toch wat andere keuzes hebben gemaakt. Ook besloten om SLIFT over te slaan, omdat je die nog wel een paar keer kan zien.
1. Bruit≤
2. ZAÄAR
3. Thou
4. Platon Karataev
5. Autarkh
6. Russian Circles
7. 40 Watt Sun
8. Fågelle
9. Year of No Light
10. Cloud Rat
11. Big Brave
12. Sólstafir (heel even gezien, maar die technische problemen waarom best wel ruk, dus maar naar ZAÄAR gegaan. Balen. Hopelijk wordt Hellfest beter.)
Ik hoorde ook goede dingen over Russian Circles. The Bug moet je denk ik ook wel liggen, voor mij was het van tevoren al mijn #1 must-see voor de donderdag. Sowieso altijd fijn om ff wat anders te horen op Roadburn. Waarschijnlijk had ik er nog meer van genoten als ik mijn voeten minder voelde (of een biertje op had ter verlichting) en vanochtend niet om 6.30 de wekker al weer ging, maar het was ongelooflijk vet. Het zou overigens wel eens het hardste concert kunnen zijn waar ik ooit bij ben geweest, harder dan een Sunn O))) zelfs. Mijn god, wat een geluid.

Verder toch twee dezelfde namen in onze top 3. Ik baalde als een stekker dat de Bruit≤ shirts alleen nog in L en XL te verkrijgen waren, want die waren best tof. Waarschijnlijk hobbelden we ook zo rond hetzelfde moment van Sólstafir naar ZAÄAR.
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Joslittel en wenteldave

Gebruikers die dit onderwerp bekijken