Verzameltopic overige Belgische festivals 2022

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.600
845
Simple Minds, Bazart, Anouk op zaterdag naar Nostalgie Beachfestival.
Kreuners en Clouseau op vrijdag.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.967
2.014
Triggerfinger in Zottegem, dat lijkt al een eeuwigheid geleden dat ik die nog heb gezien.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.302
4.976
Zou me niet verbazen als Turnstile die surprise act blijkt te zijn. Staan die middag in Werchter, dus afsluiten in Ieper is praktisch haalbaar. En zijn doorheen hun carriere kind aan huis geweest op Ieperfest. Al is dan de vraag waarom het nog niet aangekondigd mag worden.
Ik vraag af waarom de headliner een "secret act" is.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.429
4.570
Zou me niet verbazen als Turnstile die surprise act blijkt te zijn. Staan die middag in Werchter, dus afsluiten in Ieper is praktisch haalbaar. En zijn doorheen hun carriere kind aan huis geweest op Ieperfest. Al is dan de vraag waarom het nog niet aangekondigd mag worden.
Turnstile heeft in het verleden wel al moeilijk gedaan over lettertype en grootte van de naam en dergelijke, kan misschien ook gewoon nog een issue zijn met goedkeuring van alle bands omtrend de poster?
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.600
845
Na passages op Rock Werchter en Pukkelpop en in een uitverkocht Vorst Nationaal mag de Noord-Ierse/Schotse band Snow Patrol nu als topnaam in Lokeren prijken. Op woensdag 10 augustus sluiten ze de avond af. Eerder op de avond staat ook al een concert van The Afghan Whigs gepland, die na jaren afwezigheid eindelijk weer op Belgische bodem spelen. Ook blues-rocker Seasick Steve én Portland vervullen de affiche.

Bron: nieuwsblad.be
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.600
845
Triggerfinger in Zottegem, dat lijkt al een eeuwigheid geleden dat ik die nog heb gezien.
Die waren bewust gestopt voor een paar jaar, nog voor corona.

Hun afscheidsconcert(en) in De Roma waren zooooooooooooo goed!
Memorabel eigenlijk….
 
  • Leuk
Waarderingen: Joe

Toyah Hendrickx

Playlistbediener
16 feb 2022
45
9
Dat belooft ook nog wel wat moois voor Suikerrock, want zij vissen in dezelfde vijver van dergelijke namen. Suikerrock heeft Chemical Bros, Lokerse Feesten heeft Kings Of Leon. LF presenteert nu Black Eyed Peas, Walter Kestens (Suikerrock) is nu aan zet. De Tiense organisatie zal, om hun nieuwe locatie wat kracht bij te zetten, mss nog wat extra witte konijnen uit hun hoed toveren. Zowel in Tienen als in Lokeren tekenen ze elk jaar voor toch een knap georganiseerd festival.
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.600
845
Dat belooft ook nog wel wat moois voor Suikerrock, want zij vissen in dezelfde vijver van dergelijke namen. Suikerrock heeft Chemical Bros, Lokerse Feesten heeft Kings Of Leon. LF presenteert nu Black Eyed Peas, Walter Kestens (Suikerrock) is nu aan zet. De Tiense organisatie zal, om hun nieuwe locatie wat kracht bij te zetten, mss nog wat extra witte konijnen uit hun hoed toveren. Zowel in Tienen als in Lokeren tekenen ze elk jaar voor toch een knap georganiseerd festival.
Werken die niet samen soms voor bepaalde boekingen?
Dat leek toch zo met Borsato destijds…
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.857
6.004
Het zijn misschien niet allemaal de meeste relevante namen, maar Kraftwerk, Kings of Leon, Snow Patrol en Black Eyed Peas, dat doen ze toch goed op de lokerse feesten
Indien we nog 2009 waren geweest misschien haha
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.600
845
Je mag niet vergeten dat dit stadsfestivals zijn, dus toch wel impressive qua namen…
Toch iets bigger dan de zoveelste Kreuners en Clouseau, wat de andere stadsfestivals doen…

In Tienen heb je bijvoorbeeld ook die 2 staan op zondag, maar ze slagen er wel in om een legendarische Tom Jones bij te zetten
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.387
1.893
Allemaal namen die meermaals 60k of meer trokken. En eigenlijk is het zo erg nog niet dat deze namen daar een plaats krijgen. Dusdanig kunnen frissere namen zoals Pearl Jam, Metallica, RHCP, Arctic Monkeys etc de majors doen. Omgekeerd zou toch waanzinnig zijn ?
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.600
845
Ik ben nog steeds vragende partij om ook op Werchter een golden oldie te zien, zoals Glastonburry doet op zondagnamiddag…Diana Ross, Bee Gees, …
 
  • Leuk
Waarderingen: Chiel en Joslittel

Dominiek

Playlistbediener
17 jun 2021
11
0
Vandaag toevallig op de website van https://www.moenfeest.be/ gestoten. Schone collectie Belpop-klassiekers op hun festival dit jaar: Clement Peerens, Flip Kowlier, De Mens, Noordkaap, Zornik, ...

Oh ja, James Blunt en Milow komen ook.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.600
845
Vandaag toevallig op de website van https://www.moenfeest.be/ gestoten. Schone collectie Belpop-klassiekers op hun festival dit jaar: Clement Peerens, Flip Kowlier, De Mens, Noordkaap, Zornik, ...

Oh ja, James Blunt en Milow komen ook.
Bedankt om te posten hier.
Festival is me totaal onbekend, maar Cpex, Novastar, Noordkaap en Flip Kowlier op 1 dag vind ik wel een zeer mooie lineup.

Edit: en zelfs in openlucht en niet in een doffe tent… nog mooier! Dat wordt een dagje Moen dit jaar! ?
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Dominiek

Gebruikers die dit onderwerp bekijken