Verzameltopic kleinere Belgische festivals 2021

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Iemand een idee over de laatste headliner van alcatraz?

Niet Judas Priest alleszins. Die spelen op de Lokerse.

Zal waarschijnlijk een andere naam van GMM zijn. Ik heb geen idee wie van de bands van GMM nog in augustus tourt.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Iemand een idee over de laatste headliner van alcatraz?

Heb even vergeleken met Wacken en Bloodstock.

De grootste namen van GMM die in augustus spelen zijn Ghost, Watain, Arch Enemy en AT The Gates.

Ghost heeft er eerder al geheadlined, dus ik zet mijn geld in op hen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.176
10.518
Dacht aan Nightwish, geen Belgische festivaldatum. Maar dsn had dat gelijk na Fortarock bekend gemaakt.
 

dennisf

Randprogramma
16 jan 2018
145
37
Crammerock laat lang op zich wachten dit jaar! Insiders met nieuws over bekendmaking eerste namen? ;-)
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.592
596
Filter Festival

Leuk festival voor de Belgen onder ons. Mooie namen voor een schappelijke prijs (€27,-).

o.a. UMO, Stephen Malkmus & The Jicks en Rolling Blackouts Coastal Fever. Komt nog meer bij overigens.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
966
290
Crammerock laat lang op zich wachten dit jaar! Insiders met nieuws over bekendmaking eerste namen?
1f609.svg

wel, morgen dus :)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.925
6.156
dennisf wrote:
Crammerock laat lang op zich wachten dit jaar! Insiders met nieuws over bekendmaking eerste namen?
1f609.svg


wel, morgen dus
1f642.svg
Miles Kane, Seasick Steve, What So Not, Sigma, Equal Idiots, Henri PFR, Kraantje Pappie, Bizzey, Sons.. en Famke Louise :lol:

Miles Kane en Seasick Steve zijn.. wel oké, What So Not en Sigma (weeral?) zijn prima dance namen, de rest tsja..
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Leuke namen Crammerock! Vorig jaar was feest en ik denk dat ik dit jaar weer ga! Ben zelf tevreden met Miles Kane en Sigma. Equal Idiots op herhaling had niet gehoeven en Kraantje Pappie staat nu ook op werkelijk elk festival. Maar wat doet in godsnaam Famke Louise op deze affiche?
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.649
5.114
Toch maar nog vrij spontaan een ticket gekocht voor de metal-dag van Lokerse Feesten (komende zondag):
Diablo Blvd - At The Gates - Hatebreed - Steel Panther - Gojira - Judas Priest - Brides Of Lucifer - Goe Vur In Den Otto
Moet bekennen dat ik vooral uitkijk naar Steel Panther, nog nooit live gezien, maar dat wordt vast een leuk feestje. :)
 

dennisf

Randprogramma
16 jan 2018
145
37
Eerste worp rock zottegem:
Midnight Oil, +Live+, Arsenal, Limp Bizkit en... Boef... Dacht dat die laatste verbannen was uit de hedendaagse muziekscene... Soit, mooi lijstje!
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
Ieperfest 5-6-7 Juli
headliners amenra, madball, 3e headliner moet nog aangekondigd worden
 

dennisf

Randprogramma
16 jan 2018
145
37
Vestiville komt nu ook met o.a. Lil Pump en A$AP Rocky. Die laatste op dezelfde dag als cardi B, stevig voor een nieuwkomer... A$AP lijkt me nu trouwens ook uitgesloten voor PkP met reeds 4 aangekondigde festivaloptredens in België (Dour, TML, Vestiville)
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
Vestiville komt nu ook met o.a. Lil Pump en A$AP Rocky. Die laatste op dezelfde dag als cardi B, stevig voor een nieuwkomer… A$AP lijkt me nu trouwens ook uitgesloten voor PkP met reeds 4 aangekondigde festivaloptredens in België (Dour, TML, Vestiville)


Ik zie dit eigenlijk niet goed aflopen voor vestiville, heel weinig over gepraat, een genre waar heel veel fans gewoonweg geen festivals doen, en het is dan nog eens extreem duur.
 

dennisf

Randprogramma
16 jan 2018
145
37
dennisf wrote:
Vestiville komt nu ook met o.a. Lil Pump en A$AP Rocky. Die laatste op dezelfde dag als cardi B, stevig voor een nieuwkomer… A$AP lijkt me nu trouwens ook uitgesloten voor PkP met reeds 4 aangekondigde festivaloptredens in België (Dour, TML, Vestiville)

Ik zie dit eigenlijk niet goed aflopen voor vestiville, heel weinig over gepraat, een genre waar heel veel fans gewoonweg geen festivals doen, en het is dan nog eens extreem duur.

Denk dat er vooral veel Nederlanders op afkomen.
Ik vind de prijzen best meevallen? 74 euro voor een dagje, 194 voor een weekend, voor toch best grote namen in het genre (niet mijn smaak, maar oké)... Gezien ASAP Rocky en Cardi B op één dag kunnen zetten, ben ik zeer benieuwd wat ze de andere dagen nog te bieden hebben. Zou ook wel eens een te duchten concurrent kunnen worden voor het 'jonge' doelpubliek dat pukkelpop de laatste jaren met rap/hiphop wil bereiken..
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
xydroh wrote:

dennisf wrote:
Vestiville komt nu ook met o.a. Lil Pump en A$AP Rocky. Die laatste op dezelfde dag als cardi B, stevig voor een nieuwkomer… A$AP lijkt me nu trouwens ook uitgesloten voor PkP met reeds 4 aangekondigde festivaloptredens in België (Dour, TML, Vestiville)


Ik zie dit eigenlijk niet goed aflopen voor vestiville, heel weinig over gepraat, een genre waar heel veel fans gewoonweg geen festivals doen, en het is dan nog eens extreem duur.

Denk dat er vooral veel Nederlanders op afkomen.
Ik vind de prijzen best meevallen? 74 euro voor een dagje, 194 voor een weekend, voor toch best grote namen in het genre (niet mijn smaak, maar oké)… Gezien ASAP Rocky en Cardi B op één dag kunnen zetten, ben ik zeer benieuwd wat ze de andere dagen nog te bieden hebben. Zou ook wel eens een te duchten concurrent kunnen worden voor het ‘jonge’ doelpubliek dat pukkelpop de laatste jaren met rap/hiphop wil bereiken..

Ik denk dat je dit toch een beetje rooskleurig ziet, het festival valt samen met rock werchter, je verliest zoizo publiek hierdoor. Eni k vind 200 euro voor weekendtickets veel voor deze lineup, doe daar dan nog eens 25 euro camping bij, betalen voor parking, en dan kom je gewoon te duur uit voor wat je te bieden hebt.
 

dennisf

Randprogramma
16 jan 2018
145
37
dennisf wrote:

xydroh wrote:

dennisf wrote:
Vestiville komt nu ook met o.a. Lil Pump en A$AP Rocky. Die laatste op dezelfde dag als cardi B, stevig voor een nieuwkomer… A$AP lijkt me nu trouwens ook uitgesloten voor PkP met reeds 4 aangekondigde festivaloptredens in België (Dour, TML, Vestiville)


Ik zie dit eigenlijk niet goed aflopen voor vestiville, heel weinig over gepraat, een genre waar heel veel fans gewoonweg geen festivals doen, en het is dan nog eens extreem duur.


Denk dat er vooral veel Nederlanders op afkomen.
Ik vind de prijzen best meevallen? 74 euro voor een dagje, 194 voor een weekend, voor toch best grote namen in het genre (niet mijn smaak, maar oké)… Gezien ASAP Rocky en Cardi B op één dag kunnen zetten, ben ik zeer benieuwd wat ze de andere dagen nog te bieden hebben. Zou ook wel eens een te duchten concurrent kunnen worden voor het ‘jonge’ doelpubliek dat pukkelpop de laatste jaren met rap/hiphop wil bereiken..

Ik denk dat je dit toch een beetje rooskleurig ziet, het festival valt samen met rock werchter, je verliest zoizo publiek hierdoor. Eni k vind 200 euro voor weekendtickets veel voor deze lineup, doe daar dan nog eens 25 euro camping bij, betalen voor parking, en dan kom je gewoon te duur uit voor wat je te bieden hebt.

Binnen het genre bouwen ze een heel goede line-up die overigens op enkelingen na een volledig ander doelpubliek heeft dan Werchter. Amper concurrentie dus.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.150
1.184
Tot nu toe op het programma van OLT Rivierenhof:

Low (4 juli)
Gilberto Gil (24 juli)
Los Lobos (4 augustus)
Ziggy Marley (6 augustus)
Hooverphonic (10 augustus)
Alpha Blondy and the Solar System (24 augustus)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken