dennisf wrote:
xydroh wrote:
dennisf wrote:
Vestiville komt nu ook met o.a. Lil Pump en A$AP Rocky. Die laatste op dezelfde dag als cardi B, stevig voor een nieuwkomer… A$AP lijkt me nu trouwens ook uitgesloten voor PkP met reeds 4 aangekondigde festivaloptredens in België (Dour, TML, Vestiville)
Ik zie dit eigenlijk niet goed aflopen voor vestiville, heel weinig over gepraat, een genre waar heel veel fans gewoonweg geen festivals doen, en het is dan nog eens extreem duur.
Denk dat er vooral veel Nederlanders op afkomen.
Ik vind de prijzen best meevallen? 74 euro voor een dagje, 194 voor een weekend, voor toch best grote namen in het genre (niet mijn smaak, maar oké)… Gezien ASAP Rocky en Cardi B op één dag kunnen zetten, ben ik zeer benieuwd wat ze de andere dagen nog te bieden hebben. Zou ook wel eens een te duchten concurrent kunnen worden voor het ‘jonge’ doelpubliek dat pukkelpop de laatste jaren met rap/hiphop wil bereiken..
Ik denk dat je dit toch een beetje rooskleurig ziet, het festival valt samen met rock werchter, je verliest zoizo publiek hierdoor. Eni k vind 200 euro voor weekendtickets veel voor deze lineup, doe daar dan nog eens 25 euro camping bij, betalen voor parking, en dan kom je gewoon te duur uit voor wat je te bieden hebt.