Verzameltopic kleinere Belgische festivals 2021

ReMi-

Nieuw lid
7 aug 2017
2
0
Crammerock voegt er 3 aan toe; Millionaire, Delv!s en Jasper Erkens.. Heerlijke line-up, jammer dat ’t zo rap is uitverkocht geraakt. Kheb me weer maar is laten verrassen of beter onze vriendengroep
1f644.svg
Wss nog een ticketswapje en anders tsja..

Yannick wrote:
Dit zal het volgens mij zowat worden qua indeling zeker?;
Vrijdag (18)
Main: The Lighthouse – Jasper Erkens – J Bernardt – Millionaire – White Lies – Crystal Fighters – Tourist Lemc – Richard Ashcroft – Steve Aoki – Chase & Status DJset
Club: Todiefor – Zak Abel – Woodie Smalls – Safi – Kraantje Pappie – Hoodie Allen – Diciples – Merdan Taplak
Vorig jaar stonden er op de vrijdag 21 namen, dus nog een 3 tal kleine namen schat ik.

Zaterdag (24)
Main: Tamino – Equal Idiots – Delv!s – The Sore Losers – Warhaus – Absynthe Minded – Flogging Molly – Paul Weller – Bloc Party – Goose – Noisia – Skyve Soundsystem
Club: Hakim – Bouzzy – Kojo Sounds – Blackwave. – Kid – Boef – Jebroer – Romeo Elvis + Le Motel – Dvtch Norris – Section Boyz – Dimension – Murdock
Vorg jaar stonden op deze dag 27 namen dus wederom nog een 3 tal namen.

Elke week dus nog 3 namen, I guess? :p

Toch ook even een account aangemaakt na al even mee te lezen :)

Ik heb deze affiche gespot dit weekend, met daarop nog Coely en Emma Bale...

 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.887
6.104
Nice, die hangen waarschijnlijk uit op de Lokerse Feesten? Niet al te speciaal, en verwacht dat eigenlijk ook niet echt meer maar wel opmerkelijk sinds Bale ook nog op PKP staat volgende week en nog moet aangekondigd worden. Al is dat ook gewoon maar een middag act lijkt me..
 

ReMi-

Nieuw lid
7 aug 2017
2
0
Nope, Deze hangt In 't Amerikaantje in Belsele :D of ze op de Lokerse Feesten hangen weet ik niet...
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.887
6.104
Bij de namen staan nu al de uren bij, heb ff een clashfinder gemaakt voor de gemakkelijkheid. De Club is echter wat moeilijker in te schatten wanneer acts eindigen dan North & South.

https://crammerock.be/line-up
https://clashfinder.com/s/crammerock17/
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.887
6.104
Oh wist ik niet haha, , kzet 'm vanavond ff op publiek als ik thuis ben :)
 

martin2

Campingartiest
22 dec 2017
98
21
Putrock in Beringen met hun prachtige locatie maken midden januari ook hun namen bekend.
Is een vergeten klein festival maar meestal wel met grote namen in't verleden(DMX/Puggy/The Sore Losers/The Datsuns/Channel Zero...) en dat zal in 2018 ook zo zijn. www.putrock.be
 

Greg

Campingartiest
5 jun 2017
88
0
DUA LIPA zou naast Oscar & The Wolf en Bruno Mars haar opwachting maken op Werchter Boutique in het kader van haar Europese festivaltour!
 

jarne

Support act
14 feb 2013
954
284
Caspian op Dunk!festival. Zou een mooie naam zijn voor Dour of Cactus, maar die zie ik dan wel niet meer komen naar daar.
 

martin2

Campingartiest
22 dec 2017
98
21
Putrock in Beringen met hun prachtige locatie maken midden januari ook hun namen bekend.
Is een vergeten klein festival maar meestal wel met grote namen in’t verleden(DMX/Puggy/The Sore Losers/The Datsuns/Channel Zero…) en dat zal in 2018 ook zo zijn. http://www.putrock.be
morgen 10 januari om 20u worden hiervoor de eerste namen bekend gemaakt, en het zijn niet van de minste! www.putrock.be
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.709
1.870
Op Rock Zottegem blijft het ook lang stil. Iemand een idee wanneer we daar de eerste namen verwachten??
 

martin2

Campingartiest
22 dec 2017
98
21
? FIRST NAMES PUTROCK 2018 - 10 Years Putrock!
Danko Jones | blackwave. | Sevn Alias | Cocaine Piss | BEAR | Rude Boys Outta Jail Soundstation
? Tickets available @ http://www.putrock.be/
 

dennisf

Randprogramma
16 jan 2018
145
37
Opvallende namen bij TML: Underworld en Dua Lipa. Ze lijken echt werk te gaan maken van dat live-podium én daarmee grotere namen voor de andere festivals weg te snoepen!
 

dennisf

Randprogramma
16 jan 2018
145
37
Eerste pakketje namen voor Dranouter:

Intergalactic Lovers - Passenger - Sam Kelly - Elephant Sessions - Les Négresses Vertes
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken