RubenFrusciante wrote:
xydroh wrote:
Joslittel wrote:
Joe wrote:
Scorpions en Europe op de metaldag van de Lokerse.
Jammer.
Das geen beste dit keer. Kan je ook moeilijk een metaldag noemen.
Ik denk wel dat die dag goed gaat verkopen
Denk ik ook, ik overweeg ook te gaan vanuit NL. “Scorpions kan je moeilijk een metaldag noemen” waarschijnlijk heb je ze dan al te vaak gezien of vind je alleen metal leuk waarbij de teksten zo worden geschreeuwd dat je ze eigenlijk niet verstaat (Parkway Drive). Vind de combi Scorpions Europe best vet gevonden.
Goh, dat strookt nu ook niet bepaald met mijn mening.
1) De teksten van Parkway Drive zijn zeker nog wel verstaanbaar
2) Metal is sowieso een redelijk breed genre. Desalniettemin vind ik Scorpions en Europe beiden rock/hardrock, een beetje hetzelfde genre als Kiss oid; maar zeker niet hetzelfde genre als een Iron Maiden, Rob Zombie of een Black Sabbath; wat nog altijd compleet verstaanbare muziek is hoor!
De link met de metal is er duidelijk wel. Beide groepen hebben zelfs Graspop al geheadlined, maar om dit nu het toppunt van de metaldag te noemen? Liever niet. Boek dan Lynyrd Skynyrd en Deep Purple erbij en hou een gezellig Rockdagje, is niets mis mee, maar laat de metaldag dan ook over aan de zeer stevige muziek zoals o.a. Slayer, Parkway Drive (ik had ze écht op LF verwacht ipv RW), Rob Zombie, In Flames, Korn, Five Finger Death Punch en weet ik veel wie nog allemaal.
Kortom; ik respecteer je mening wel, het zijn beide wel toffe namen, maar om nu werkelijk te zeggen dat dit twee geweldige headliners zijn voor de enige dag dat er eens luide muziek gespeeld kan/mag worden op de Lokerse Feesten… Dan had ik toch andere verwachtingen
Desalniettemin zijn het wel twee mooie namen, gewoon niet bepaald iets voor mij!