wenteldave wrote:
Set Abominae wrote:
Time schedule van Alcatraz online:
https://www.alcatraz.be/img/download/schedule.pdf
De aangekondigde 3 headliners van de Swamp-stage (Opeth, Amenra en Soulfly) spelen dus ook als afsluiter van de stage én dag (na middernacht dus).
Ik had eigenlijk verwacht dat ze voor de headliner van de Prison-stage zouden spelen, en dat de Swamp/dag afgesloten zou worden door een kleinere naam, zoals dat volgens mij ook de afgelopen jaren het geval was.
Gaan lange dagen worden dus..
De show van Avatar wordt dus opgenomen, maar waarvoor precies? Is dat voor hun eerste headlinershow?
Dat begrijp ik ook niet helemaal. Er worden toch wel vaker shows op festivals opgenomen, om later uit te brengen als live-cd/dvd o.i.d., dat wordt toch niet altijd speciaal vermeld op een affiche?
Ik ga er vanuit dat men dit doet omdat dit, zover ik weet (?) de eerste headlinershow is van Avatar. Verder vermoed ik dat ze dit vermelden omdat Alcatraz dit een grote eer vindt. Avatar is zo een groep die met het festival is meegegroeid en het is sowieso tof, het kleine broertje van Graspop zijnde, als de headliner voor de dag die show opneemt.