Verzameltopic kleinere Belgische festivals 2021

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Ik ben nu ook echt benieuwd of groezrock doorgaat. Ik zit regelmatig op internet te kijken voor nieuw en fora. Weet niemand geruchten als het doorgaat? Kzou zeggen sum 41 als headliner? Ze doen een concert in januari. Zijn er ooit al zo laat namen gevallen? Hoe was het andere jaren? Wanneer is de annulatie van 2018 dacht ik gevallen?
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
PS, kan er mss met deze paar berichten iemand een appart topic aanmaken? Weinigen vinden dit terug op deze manier.
 

micvet

Campingartiest
8 okt 2018
95
50
PS, kan er mss met deze paar berichten iemand een appart topic aanmaken? Weinigen vinden dit terug op deze manier.

Er zullen nog wat zaken kortgesloten moeten worden maar ze hebben nog tijd. In principe zijn ze niet echt later dan vorig jaar.
Ik verwacht nieuws half december, sowieso nog voor de feestdagen. En iets van RW19.
 

Jochen De Smet

Campingartiest
6 okt 2016
95
7
Als het op 1 en 2 mei plaatsvindt zoals eerder gecommuniceerd, zou er al lang nieuws moeten zijn (tenminste al een teaser). Vorig jaar waren de eerste namen al aangekondigd eind oktober.

Maar bon, ik heb een aantal bronnen die toch felle aanwijzingen gaven dat Groezrock niet zal doorgaan (of toch zeker niet in dezelfde vorm en op dezelfde datum)

Volledige zekerheid hebben we natuurlijk pas na een bericht vanuit de organisatie. Ik hoop echt dat ik mis ben, want is één van mijn favoriete festivals.
 

micvet

Campingartiest
8 okt 2018
95
50
Als het op 1 en 2 mei plaatsvindt zoals eerder gecommuniceerd, zou er al lang nieuws moeten zijn (tenminste al een teaser). Vorig jaar waren de eerste namen al aangekondigd eind oktober.

Maar bon, ik heb een aantal bronnen die toch felle aanwijzingen gaven dat Groezrock niet zal doorgaan (of toch zeker niet in dezelfde vorm en op dezelfde datum)

Volledige zekerheid hebben we natuurlijk pas na een bericht vanuit de organisatie. Ik hoop echt dat ik mis ben, want is één van mijn favoriete festivals.

1 en 2 mei is niet meer van toepassing. No worries.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Hoe bedoel je, No worries: 1 en 2 mei zijn niet van toepassing?
Dat zijn toch wel worries. Ben benieuwd wat die bronnen zijn. Of zijn die zo geheim? Kan je ook niet algemeen zeggen wat voor soort bronnen het zijn?
btw bij graspop was er ook eerst geen teaser online. Direct de eerste naam. Graspop hintte wel op facebook naar volgend jaar, zonder nieuws enz.
 

Jochen De Smet

Campingartiest
6 okt 2016
95
7
Micvet bedoelt dat het wel nog zal doorgaan (maar dus einde festivalseizoen) en niet 1 en 2 mei. Mijn bronnen zijn mensen die in contact staan met de organisatie. Ik heb ook een contact met de organisatie zelf, maar die wil er niets over kwijt. Voor mij is het vrij duidelijk dat het 1 en 2 mei niet zal doorgaan. Ik hoop dat micvet gelijk heeft dat het enkel verplaatst zal worden en dus niet worden afgelast.
 

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
441
233
Bestaat Groezrock nog? Ik lees weinig over dit festival dit jaar????

Dat heeft helaas een paar moeilijke jaren achter de rug. Hoop dat het festival blijft bestaan, maar het blijft er inderdaad opvallend stil.
 

micvet

Campingartiest
8 okt 2018
95
50
scheep wrote:
Bestaat Groezrock nog? Ik lees weinig over dit festival dit jaar????

Dat heeft helaas een paar moeilijke jaren achter de rug. Hoop dat het festival blijft bestaan, maar het blijft er inderdaad opvallend stil.

Half december meer nieuws.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.586
839
Groezrock, Rock Ternat, Pukemarock, Novarock, Suikerrock, … allemaal heel leuke (kleinere) festivals die er (binnenkort) niet meer zijn!
Zonde (en niet verwonderlijk dat Crammerock dan altijd zo snel uitverkoopt, ze zijn zowat de enige speler die nog overblijft in de middenklasse-festivals).
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Groezrock, Rock Ternat, Pukemarock, Novarock, Suikerrock, … allemaal heel leuke (kleinere) festivals die er (binnenkort) niet meer zijn!
Zonde (en niet verwonderlijk dat Crammerock dan altijd zo snel uitverkoopt, ze zijn zowat de enige speler die nog overblijft in de middenklasse-festivals).

Rock Herk, Dranouter, Rock Zottegem, Brakrock (in 2020 met oa Sick of it All en Mad Caddies) en Sjock Festival (in 2020) met oa Social Distortion en Phil Campbell) zijn er nog, meer zelfs, Rock Herk en Brakrock beleven hoogdagen.
Daarnaast heb je in het elektronische segment veel (nieuwe) middelgrote festivals zoals bv. Extrema Outdoor, Horst, Listen, Les Nuits Sonores en Rampage Open Air.

De stilte rond Groez is toch wel onrustwekkend, ze kunnen op zijn minst iets communiceren?.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.231
4.825
Dat Brakrock ziet er geinig uit. Zitten ook wel een beetje in de categorie Groez. Ik verwacht ook weinig meer van dat festival, jammer wel. Had ik nog een keer willen bezoeken.
 

micvet

Campingartiest
8 okt 2018
95
50
De stilte rond Groez is toch wel onrustwekkend, ze kunnen op zijn minst iets communiceren?.[/quote]

Wat blijkbaar plan was: gesprekken met nieuwe investeerder (naam ga ik niet zeggen) en verschuiven van festivaldatum naar later op het seizoen, en zelfs toch wat grote namen. Communicatie half december. Gezien communicatie er niet kwam vrees ik voor issues.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken