Nou dit.Pow die komt wel even binnen, koester het leven....
Het is even afwachten hoe groot de exodus bij AZ wordt, maar ik zie Ajax echt weinig potten breken dit seizoen.Over een paar weken gaan we weer voetballen. Wat zijn jullie verwachtingen, misschien wel leuk om de top 5 plus degradanten te voorspellen, ik doe voor de leuk ook even de topscorer erbij.
1. PSV 2. Feyenoord 3. Ajax 4. AZ. 5. FC Twente. Degradanten: Telstar en Volendam, Heracles vliegt eruit na de nacompetitie. Topscorer: Plea (wat een goede aankoop is dat!)
AZ en Twente zijn ook een paar hele belangrijke spelers kwijt. Bij Twente is het ook nog maar afwachten, Hlynsson lijkt mij een goede aankoop zeker voor de prijs. De Israelische verdediger moeten we maar afwachten, mocht Pröpper terugkomen dan zie ik ons een stuk meer punten pakken als afgelopen seizoen. Als er dan ook nog eens een goede linksbuiten bijkomt kunnen wij nog wel eens gaan stunten. Denk dat PSV overtuigend kampioen wordt, Feyenoord niet veel problemen gaat krijgen met CL voetbal veiligstellen en dat de strijd om plek 3 tussen Ajax, AZ en Twente zal gaan. Utrecht gaat het moeilijk krijgen met alle Europese wedstrijden net als GAE.Het is even afwachten hoe groot de exodus bij AZ wordt, maar ik zie Ajax echt weinig potten breken dit seizoen.
Op zeker dat straks halverwege/eind augustus toch de sterkhouders vertrekken en halfslap daarop wordt gereageerd. Met een trainer die wel Ajax DNA heeft, maar waarschijnlijk lekker naïef Sutalo met 40 meter in zijn rug gaat laten verdedigen, zie ik de top 3 niet eens gebeuren.
Wel Raul Moro binnen, eerste positieve puntje van de zomer.
Denk dat ik me hier heel goed in kan vinden. Ik zie Hlynsson ook best slagen bij Twente trouwens, leuk voetballertje.AZ en Twente zijn ook een paar hele belangrijke spelers kwijt. Bij Twente is het ook nog maar afwachten, Hlynsson lijkt mij een goede aankoop zeker voor de prijs. De Israelische verdediger moeten we maar afwachten, mocht Pröpper terugkomen dan zie ik ons een stuk meer punten pakken als afgelopen seizoen. Als er dan ook nog eens een goede linksbuiten bijkomt kunnen wij nog wel eens gaan stunten. Denk dat PSV overtuigend kampioen wordt, Feyenoord niet veel problemen gaat krijgen met CL voetbal veiligstellen en dat de strijd om plek 3 tussen Ajax, AZ en Twente zal gaan. Utrecht gaat het moeilijk krijgen met alle Europese wedstrijden net als GAE.
Het samenvattingsprogramma op Play trok nu ook wel op niks.belgisch voetbal geen samenvattingsprogramma meer op open net.
en ook geen voetbal meer bij de digitale tv providers telenet + proximus
enkel nog via de app van DAZN
zeer goed voor de uitstraling en ons niveau
play sports was idd shit.Het samenvattingsprogramma op Play trok nu ook wel op niks.
Voetbal via DAZN is wel heel duur vind ik.
IPTV it is![]()
Ik denk juist dat Feyenoord dit jaar in Europa gaat tegenvallen maar in de Eredivisie het erg goed gaat doen, hebben met Valente een creatieve middenvelder gehaald en een doelpuntenmachine in Steijn, hij zal er niet weer 25 inschieten denk ik maar minimaal 15 mag je echt wel verwachten. Dat kan het doelpuntenprobleem in de voorhoede wellicht oplossen. Ik zie weinig aanknopingspunten om Ajax zo hoog in te schatten, vind Heitinga nou niet iemand waarvan ik veel verwacht, wellicht heeft hij veel geleerd van Slot? PSV heeft mits ze een goede centrale verdediger halen de meest complete selectie van Nederland denk ik, het missen van Tillman zullen ze wellicht even voelen maar daar komen ze op den duur ook wel overheen, vooral met het geld dat ze ervoor binnen hebben gekregen.Er moet nog best wat gebeuren bij de top 3.
PSV: Komt Luuk de Jong nog terug, van Bommel deed het leuk bij AZ, maar gaat hij het waarmaken in Eindhoven. Boscagli weg wat toch een betrouwbare speler was, Tillman weg (die miste ze toch wel zagen we vorig seizoen).
Ajax: Ik denk met het vertrek van Henderson dat er ook een belangrijke tactische speler weg valt. Wel leuke keeper binnen gehaald, maar veel oud zeer ook van het Mislintat tijdperk. Anderzijds los van Henderson is daar misschien het minste veranderd van de 3. Mja kan ook weer veranderen als Taylor vertrekt.
Mijn club Feyenoord: Hancko is nog steeds niet weg, maar die zie ik met alle respect ook niet blijven dit seizoen. En dan voorzie ik toch wel defensieve problemen om eerlijk te zijn. Trauner heeft zijn beste tijd gehad, Beelen is bij vlagen echt wel degelijk, maar denk ook dat Hancko altijd erg nuttig voor hem is geweest. Gaat Paxiao nog blijven, misschien wel geluk bij een ongeluk dat hij nu geblesseerd is. Steijn is een leuke voetballer, maar gaat natuurlijk nooit de zelfde cijfers achterlaten als hij vorig jaar gedaan heeft. Daar geloof ik helaas niet echt in. En dan missen we nog steeds een goaltjes dief van Ueda en Carranza gewoon niet zijn.
Denk toch dat de strijd zal gaan tussen PSV en Ajax, en vrees dat we te kort gaan komen dit seizoen. Dan zet ik toch in op:
1. Ajax
2. PSV
3. Feyenoord
Onderin gaat Telstar denk ik wel gewoon te kort komen. Ook voorzie ik problemen voor mijn 2e clubje (waar ik zelf nog op de velden heb gestaan) bij NAC Breda. De 2e helft van vorig seizoen was echt dramatisch slecht, ze deden het slechter dan Almere en RKC volgens mij, gelukkig was Willem II alleen nog slechter. Toen verbloemde een goede 1ste seizoenshelft het. En kwa transfers zie ik ook weinig beters er bij gekomen. Dus ik voorzie opnieuw problemen.
Als Feyenoord van eventueel Hancko geld een topper achterin kan scouten en nog een spits erbij, zie ik het toch ook wel rooskleurig in. Zeker als de fysieke issues van Paixao betekenen dat ie nog een jaar blijft.Er moet nog best wat gebeuren bij de top 3.
PSV: Komt Luuk de Jong nog terug, van Bommel deed het leuk bij AZ, maar gaat hij het waarmaken in Eindhoven. Boscagli weg wat toch een betrouwbare speler was, Tillman weg (die miste ze toch wel zagen we vorig seizoen).
Ajax: Ik denk met het vertrek van Henderson dat er ook een belangrijke tactische speler weg valt. Wel leuke keeper binnen gehaald, maar veel oud zeer ook van het Mislintat tijdperk. Anderzijds los van Henderson is daar misschien het minste veranderd van de 3. Mja kan ook weer veranderen als Taylor vertrekt.
Mijn club Feyenoord: Hancko is nog steeds niet weg, maar die zie ik met alle respect ook niet blijven dit seizoen. En dan voorzie ik toch wel defensieve problemen om eerlijk te zijn. Trauner heeft zijn beste tijd gehad, Beelen is bij vlagen echt wel degelijk, maar denk ook dat Hancko altijd erg nuttig voor hem is geweest. Gaat Paxiao nog blijven, misschien wel geluk bij een ongeluk dat hij nu geblesseerd is. Steijn is een leuke voetballer, maar gaat natuurlijk nooit de zelfde cijfers achterlaten als hij vorig jaar gedaan heeft. Daar geloof ik helaas niet echt in. En dan missen we nog steeds een goaltjes dief van Ueda en Carranza gewoon niet zijn.
Denk toch dat de strijd zal gaan tussen PSV en Ajax, en vrees dat we te kort gaan komen dit seizoen. Dan zet ik toch in op:
1. Ajax
2. PSV
3. Feyenoord
Onderin gaat Telstar denk ik wel gewoon te kort komen. Ook voorzie ik problemen voor mijn 2e clubje (waar ik zelf nog op de velden heb gestaan) bij NAC Breda. De 2e helft van vorig seizoen was echt dramatisch slecht, ze deden het slechter dan Almere en RKC volgens mij, gelukkig was Willem II alleen nog slechter. Toen verbloemde een goede 1ste seizoenshelft het. En kwa transfers zie ik ook weinig beters er bij gekomen. Dus ik voorzie opnieuw problemen.
Lang leve het stadion.play sports was idd shit.
proximus was ietsje beter maar niet veel
i go old school
Radio it is
idem behalve cafe danLang leve het stadion.
En die onderhandelingen zullen last minute wel inorde komen zoals altijd zeker? DAZN heeft Telenet/Proximus nodig en omgekeerd.
Ik ga er evenwel niet van wakker liggen want andere wedstrijden dan die van Anderlecht kijk ik toch maar nauwelijks en de verplaatsingen kijk ik meestal gewoon op cafe.
Is die voorspelde degradatie van Heracles niet een beetje wensdenken van een Twente supporter?Over een paar weken gaan we weer voetballen. Wat zijn jullie verwachtingen, misschien wel leuk om de top 5 plus degradanten te voorspellen, ik doe voor de leuk ook even de topscorer erbij.
1. PSV 2. Feyenoord 3. Ajax 4. AZ. 5. FC Twente. Degradanten: Telstar en Volendam, Heracles vliegt eruit na de nacompetitie. Topscorer: Plea (wat een goede aankoop is dat!)
Mja ik heb er ook niet echt een goede reden voor. Moet het allemaal nog wel zien met de aankopen van PSV. Idem geld voor Feyenoord een Valente, leuke speler bij Groningen maar of je het echt waar kan maken in de top van de Eredivisie. Maar misschien dat ik het mis heb. Ik denk dat ze alle 3 gaan inleveren. Maar goed dat kan binnen 1 transfer dag ook zomaar anders zijn.Ik denk juist dat Feyenoord dit jaar in Europa gaat tegenvallen maar in de Eredivisie het erg goed gaat doen, hebben met Valente een creatieve middenvelder gehaald en een doelpuntenmachine in Steijn, hij zal er niet weer 25 inschieten denk ik maar minimaal 15 mag je echt wel verwachten. Dat kan het doelpuntenprobleem in de voorhoede wellicht oplossen. Ik zie weinig aanknopingspunten om Ajax zo hoog in te schatten, vind Heitinga nou niet iemand waarvan ik veel verwacht, wellicht heeft hij veel geleerd van Slot? PSV heeft mits ze een goede centrale verdediger halen de meest complete selectie van Nederland denk ik, het missen van Tillman zullen ze wellicht even voelen maar daar komen ze op den duur ook wel overheen, vooral met het geld dat ze ervoor binnen hebben gekregen.
Ik moet het allemaal maar zien met die binnenlandse transfers. Steijn heeft een waanzinnig goed seizoen gehad in cijfers. Maar de keren dat ik volledige wedstrijden van hem zag heb ik nooit het idee gehad dat hij er nu echt met kop en schouders bovenuit steekt. Vandaar mijn twijfels. Idem geld voor Valente of van Bommel bij PSV. Ze moeten het allemaal nog maar wel zien te bewijzen op een hoger niveau.Feyenoord gaat het denk ik wel goed doen. Steijn is een top aankoop en dacht dat ze nog een goede hadden gehaald, Valente?
PSV mét nogmaals Perisic gaat knallen. Fijn dat m’n Perisic shirt nog een of twee seizoenen langer aan kan. Zonder Lang zal de sfeer wel beter worden, vermoed ik. Van Bommel jr. is natuurlijk leuk, hopelijk maakt ie er wat moois van.
Ajax geen idee hoe dat zal gaan, heb er geen hoge verwachtingen bij.
Ik hoop vooral weer op een mooie Europese campagne van alle clubs en dat Go Ahead ons niet de das om doet qua coëfficiënten