Volgende week al de eerste Europese wedstrijden van AZ en Utrecht. Heb ik zin in, vooral omdat door een seizoen heen die Europese wedstrijden de enige zijn die ik kan zien (want gratis).
Maar dat is altijd de vraag bij binnenlandse transfers en misschien nog wel meer met buitenlandse transfers van (voor mij) onbekende namen.
Nou vermoed ik dat die jonge gasten veel gaan hebben aan een speler als Perisic op basis van de verhalen rondom zijn professionaliteit, motivatie etc
Ik moet het allemaal maar zien met die binnenlandse transfers. Steijn heeft een waanzinnig goed seizoen gehad in cijfers. Maar de keren dat ik volledige wedstrijden van hem zag heb ik nooit het idee gehad dat hij er nu echt met kop en schouders bovenuit steekt. Vandaar mijn twijfels. Idem geld voor Valente of van Bommel bij PSV. Ze moeten het allemaal nog maar wel zien te bewijzen op een hoger niveau.
En ik ben al te lang fan van Feyenoord om zeker te zijn van het beleid![]()
Maar dat is altijd de vraag bij binnenlandse transfers en misschien nog wel meer met buitenlandse transfers van (voor mij) onbekende namen.
Nou vermoed ik dat die jonge gasten veel gaan hebben aan een speler als Perisic op basis van de verhalen rondom zijn professionaliteit, motivatie etc