Sport algemeen

Volgende week al de eerste Europese wedstrijden van AZ en Utrecht. Heb ik zin in, vooral omdat door een seizoen heen die Europese wedstrijden de enige zijn die ik kan zien (want gratis).

Ik moet het allemaal maar zien met die binnenlandse transfers. Steijn heeft een waanzinnig goed seizoen gehad in cijfers. Maar de keren dat ik volledige wedstrijden van hem zag heb ik nooit het idee gehad dat hij er nu echt met kop en schouders bovenuit steekt. Vandaar mijn twijfels. Idem geld voor Valente of van Bommel bij PSV. Ze moeten het allemaal nog maar wel zien te bewijzen op een hoger niveau.

En ik ben al te lang fan van Feyenoord om zeker te zijn van het beleid ;)

Maar dat is altijd de vraag bij binnenlandse transfers en misschien nog wel meer met buitenlandse transfers van (voor mij) onbekende namen.

Nou vermoed ik dat die jonge gasten veel gaan hebben aan een speler als Perisic op basis van de verhalen rondom zijn professionaliteit, motivatie etc

Ik moet het allemaal maar zien met die binnenlandse transfers. Steijn heeft een waanzinnig goed seizoen gehad in cijfers. Maar de keren dat ik volledige wedstrijden van hem zag heb ik nooit het idee gehad dat hij er nu echt met kop en schouders bovenuit steekt. Vandaar mijn twijfels. Idem geld voor Valente of van Bommel bij PSV. Ze moeten het allemaal nog maar wel zien te bewijzen op een hoger niveau.

En ik ben al te lang fan van Feyenoord om zeker te zijn van het beleid ;)
Eens hoor! Valente stak bij ons in Groningen er met kop en schouders bovenuit. Maar ook daar kon je zien dat er nog een stuk speelsheid in zat en dat hij qua hardheid nog wat moet groeien. Ik hoop dan ook dat ie genoeg minuten krijgt bij Feyenoord om dat ook te kunnen doen.

Perisic had ik echt heel hard van gehoopt dat ie nog een tripje naar Barca maakte ;). Ik kan niet zo goed inschatten hoe de verdedigers zijn die PSV heeft gehaald. Maar Boscagli vond ik ook vooral in NL wel aardig en niet zo bijzonder. Flamingo heeft potentie, maar ook wel nog wat wisselvallig. Als die twee verdedigers wat meebrengen is PSV daar sterker geworden. Op doel niet minder geworden met Olij (en die 2e keep van Leverkussen). Plea of De Jong is m.i. (los van koppen) om het even, zeker met een fitte Pepi weer geen stap terug.

Tilman was wat mij betreft wel de beste speler van de eredivisie, die mis je dan. Op de flanken zijn Lang en Bakayoko wel op te vangen. Kortom, PSV heeft het volgens mij uitstekend op orde.

Is die voorspelde degradatie van Heracles niet een beetje wensdenken van een Twente supporter?😝
Misschien een klein beetje maar het ook veel vrienden die voor Heracles zijn die zeggen dat ze vorig jaar al geluk hebben gehad dat ze erin bleven en dat de selectie er nou niet veel beter uitziet. Hebben blijkbaar "gestunt" met Reine-Adélaïde maar dat is ook gewoon een wisselspeler in de Serie B. Als Kulenovic ook nog weggaat staat daar echt een hele matige selectie.

• Leuk
Waarderingen: Piebe71
Misschien proberen ze bij AZ een verdere leegloop wel te rekken tot na de Europese voorrondes

Maar wel heel indrukwekkend. Ik merk ook dat ik steeds minder sympathie begin te krijgen voor VISMA. Ze doen bijna precies wat Ineos in het verleden deed. Daarom misschien nog wel meer respect voor Pogacar.

Maar wel heel indrukwekkend. Ik merk ook dat ik steeds minder sympathie begin te krijgen voor VISMA. Ze doen bijna precies wat Ineos in het verleden deed. Daarom misschien nog wel meer respect voor Pogacar.

Wat is dat wat Ineos deed en Visma nu doet? Ben niet zo op de hoogte daarvan denk ik

Vond het ‘controleren’ vandaag wel grappig juist. Want toen het echt hard ging, waren de TVLABs er als eerste af. Achteraf zeiden ze ook dat ze iets te agressieve tactiek hadden.

Mja, je kan 20 man tegen Pogi zetten en je verliest de tour met 10 minuten achterstand. Helaas geen maat op.

• Leuk
Waarderingen: Mark's Kal
Dat controleren valt ook wel mee toch? Wat ze effectief proberen is iedereen zo lang mogelijk hard te laten fietsen omdat ze denken dat Pogi dat minder goed trekt dan Jonas. Dit is in het verleden ook nog wel waar geweest. Alleen is Vingegaard gewoon niet op zn best en is Pogacar al anderhalf jaar bijna onverslaanbaar. Ze proberen in ieder geval iets in plaats van gewoon naar de Hautacam rijden en dan Pogacar weg te zien rijden (al is dat effectief wat er toch gebeurde), want uiteindelijk is Pogacar natuurlijk veel explosiever dan Vingegaard

Oei hele zwarte blessure voor Beelen lijkt het maar ik moet even mijn ei kwijt over iets. Voetbalzone kopt:

Paniek op Varkenoord: Feyenoord-speler afgeschermd met groot doek​

Dit vind ik toch zo ongelofelijk triest. Het was allang bekend dat het om een beenblessure ging en het dan zo koppen zodat mensen van veel erger uitgaan zoals we helaas de laatste jaren een aantal keren hebben gezien, en dat voor clicks en aandacht, ga de app ook gewoon niet meer gebruiken want dit is niet de eerste keer.

Oei hele zwarte blessure voor Beelen lijkt het maar ik moet even mijn ei kwijt over iets. Voetbalzone kopt:

Paniek op Varkenoord: Feyenoord-speler afgeschermd met groot doek​

Dit vind ik toch zo ongelofelijk triest. Het was allang bekend dat het om een beenblessure ging en het dan zo koppen zodat mensen van veel erger uitgaan zoals we helaas de laatste jaren een aantal keren hebben gezien, en dat voor clicks en aandacht, ga de app ook gewoon niet meer gebruiken want dit is niet de eerste keer.
Voetbalzone vind ik ook echt één van de meest walgelijke voetbal nieuws sites..

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Voetbalzone vind ik ook echt één van de meest walgelijke voetbal nieuws sites..
Eens, dat ongekend onnozel clickbait vergaren is tot daar aan toe, maar leg jezelf dan in ieder geval wat morele grenzen op. Dit is natuurlijk potentieel een verschrikkelijke blessure, maar anders dan Nouri of Eriksen bijvoorbeeld, wat deze kop natuurlijk wel insinueert.

Toch echt op een andere manier. Proberen chaos te creëren om Poga op een zwak moment te betrappen. Maar dat lukt niet echt.

Overigens: Arensman!

• Leuk
Waarderingen: Joris en Mark's Kal
het seizoen begint weer
en wat een werk moet er nog gebeuren bij antwerp

Users who are viewing this thread